کد خبر 1498795
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کیان

فراخوان ایذه، حادثه‌ای تلخ آفرید. برخی‌ها هنوز با فوت دردناک کیان پیرفلک کاسبی می‌کنند.

به گزارش مشرق،«می‌دانستیم که در محل درگیری و تیراندازی رخ داده است اما، ما رفتیم» این یک جمله که درباره وقایع روز کشته شدن کیان پیرفلک به خوبی نشان می‌دهد کاسبی با خون این کودک مظلوم در دستور کار قرار گرفته است. شبی که در تیراندازی‌های شهر ایذه؛ ضد انقلاب و براندازان تصور می‌کردند که تنها ماموران نیروی انتظامی شهید شدند و برای این فتح الفتوح خود به شادی و پایکوبی پرداختند، کیان پیرفلک مظلوم نیز آسمانی شده بود. به فاصله تنها چند ساعت از هلهله و شادی ضد انقلاب در به شهادت رساندن ماموران انتظامی مشخص شد کیان کشته شده است و در چنین موقعیتی وقت آن رسیده بود که ماجرا به نحو دیگری روایت شود و قاتلان شب، صبح روز بعد از ماجرا به خونخواهان کیان تبدیل شوند.در این میان و با رواج شایعات مختلف، عده‌ای درباره کیان اظهارات عجیب و بی مبنایی را مطرح می‌کنند. در روز خاکسپاری کودک ایذه‌ای، مادر کیان مدعی شد که کیان از قرآن متنفر بود! در حالی که کمی بعد فیلمی از کیان در حالی که قرآن می‌خواند منتشر شد!

این اظهارات به همینجا ختم نشد و عموی کیان در اظهاراتی خواهان آن می‌شود که باید هر چه زودتر قاتل کیان دستگیر شود.اما این بار وکیل مدافع قاتل کیان، کسی نبود جز مادر کیان! چرا؟‌ شاید دلیل این چرایی را بتوان از ملاقات‌های مادر کیان فهمید. آن زمان که با برخی افراد ضدانقلاب مرتبط شد و با ارائه روایت‌های تخیلی تلاش کرد از ماجرا واقعیتی مطابق با خواست ضد انقلاب بسازد. آن هم با کمک فردی به نام حسین رونقی که ماجرای به اصطلاح اعتصاب‌ او به قدری مسخره شد که حتی بعد از مدتی ضد انقلاب نیز تصمیم گرفت درباره آن حرف نزند.

ماجرای کیان این بار به بهانه سالگرد تولد او ادامه یافت. پویا مولایی پسرعموی مادر کیان با خودروی خود و به شکل عمدی به سمت ماموران حمله‌ور می‌شود شود و در این حمله پدر ۵ فرزند را شهید کرد. با این حال، ضد انقلاب روایتی جعل گونه از این اتفاق را منتشر کرد. بی‌بی‌سی در گزارشی عجیب مدعی شد مامور نیروی انتظامی بوده است که به خودرو برخورد کرده است! و با این اقدام مرزهای روزنامه نگاری را جا به جا کرد.ازسوی دیگر، این رسانه‌ها مدعی شدند پسرعموی مادر کیان ماموران را زیر گرفته است اما، مردم حق را به پسرعموی کیان می‌دهند که جلوی پلیس بایستد. و در ادعایی دیگر اعلام کردند که پسرعموی مادر کیان اصلا ماموران را ندیده است و به این دلیل به آنها برخورد کرده است!

کار به جایی رسید که حتی خواهر پویا مولایی ادعا کرد ماموران برادرم را به رگبار بسته‌اند آن هم هنگامی که برادرم تسلیم شده بود و نشانه آن را نیز اصابت نکردن گلوله به خودرو برادرش دانست، در حالی که تصاویر خودرو ادعای خواهر پویا را نقض می‌کند.کیان پیرفلک اکنون میان ما نیست. اما خون او بی‌رحمانه اسباب کاسبی کسانی شده است که برای کاسبی خود کشتن پدری با ۵ فرزند را هم مباح می‌دانند.

کاسبان کیان

دیگر کاسبان

دروغ پرهزینه پدر مهسا
روایت پدر مهسا امینی از ماجرای جان‌باختن دخترش، یکی از مهم‌ترین نمودهای کاسبی سیاسی است. روایت‌سازی وارونه از نحوه مرگ مهسا، از روایت‌های پدر وی کلید خورد. او در ابتدا ادعا کرد مأموران هنگام دستگیری به سر دخترش ضربه وارد کرده‌اند. با وجود این اما همه بررسی‌ها نشان می‌داد برخوردی میان مهسا و مأموران صورت نگرفته ‌است. پس‌از انتشار سندی مبنی بر اینکه پدر مرحومه مهسا امینی در سال‌های گذشته برای انتقالی از محل کارش به شهر دیگر، عنوان کرده بود دخترش مبتلا به بیماری است، فیلمی منتشر شد که او اذعان می‌کند ضربه‌ای به سر دخترش برخورد نکرده ‌است.

روایت‌سازی‌های خاله نیکا
ماجرای جان‌باختن نیکا شاکرمی در تهران همزمان با اغتشاشات پاییز۱۴۰۱ هم نمود دیگری از کاسبی با خون عزیزان به‌حساب می‌آید که نیت هرچه بود، خوراک مناسبی برای رسانه‌ها و جریان‌های ضدایرانی مهیا کرد. در شرایطی که بررسی همه شواهد نشان می‌داد مرگ نیکا شاکرمی ربطی به اعتراضات ندارد و او با میل خود وارد ساختمانی واقع در یک کوچه بالاتر از خانه خاله‌اش شده ‌است، آتش شاکرمی، خاله وی، با انتشار اخبار و روایت‌های ضدونقیض کوشید مرگ نیکا را اقدامی ازسوی مأموران جلوه دهد. تحرکات خاله نیکا سبب توجه رسانه‌های ضدانقلاب و خارجی شد و او را در کانون توجه دشمنان خارجی کشور قرار داد.

از دادخواهی تا اپوزیسیون‌سازی
حامد اسماعیلیون از دیگر چهره‌هایی است که از خون عزیزان خود، به‌مثابه نردبانی برای گسترش فعالیت‌های سیاسی استفاده کرد. او با روایت‌سازی‌های جعلی از ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، در ابتدا کوشید اصابت موشک‌های پدافند هوایی به هواپیمای اوکراینی را اقدامی عمدی ازسوی نظام جلوه دهد. این درحالی بود که مقام‌های مسئول با پذیرش اشتباه صورت‌گرفته دراین زمینه و تشکیل پرونده دراین زمینه، نسبت به محاکمه متهمان اقدام کردند. این اما پایان ماجرای اسماعیلیون نبود و او به‌دنبال اغتشاشات پاییز۱۴۰۱ و با سوءاستفاده از خون عزیزانش، کوشید خود را در قامت اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی مطرح کند.

منبع:همشهری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    42 12
    مرگ بر ضدولایت فقیه/ اصلاح طلب تهوع آور یا برانداز کریه!!!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      7 32
      درودبرلرمظهرازادی خواهی
    • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      16 7
      لر ها غیرت دارند خانواده لر شهید قنبری و مردم لر ایذه بالاخره تقاص خون شهید قنبری را از بانیان اصلی شهادت این شهید بزرگوار خواهند گرفت. منتظر باشید.
    • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      7 1
      لر ها غیرت دارند خانواده لر شهید قنبری و مردم لر ایذه بالاخره تقاص خون شهید قنبری را از بانیان اصلی شهادت این شهید بزرگوار خواهند گرفت. منتظر باشید.
    • DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      6 3
      لر ها غیرت دارند خانواده لر شهید قنبری و مردم لر ایذه بالاخره تقاص خون شهید قنبری را از بانیان اصلی شهادت این شهید بزرگوار خواهند گرفت. منتظر باشید.
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      6 0
      این یک توطئه جا شده علیه قوم لراست یادمان باشدبرای بقیه ی قومیت ها هم شد
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      4 0
      بخاطرلربودن که این حادثه نشده مثل تشیع
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    41 7
    مادر کیان قمار بدی را راه انداختی و درآن بد باختی. خیلی ها این حوادث ایذه را از چشم تو میبینن. پناه بر الله و مهدی فاطمه
    • داریوش IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      6 2
      دستگیری بانیان آشوب و بردنشان به دادگاه علنی و پخش حقایق و محاکمه علنی آن ها
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    19 4
    تا وقتی دروغ گویی و ادعاهای بی سند هزینه نداشته باشند وضع همین است همین الان خواهر قاتل رو بخاطر دروغگویی بازداشت کنید
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    21 4
    قاضی القضاة چرا در کشور ما دروغگویان فتنه گر هزینه ای نمی پردازند؟!!!!!.....
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    23 7
    تو مادر نیستی. بیچاره کیان
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    14 5
    کاسبان واقعی شبکه‌های معاند و مروج خشونت وابسته به اجنبی که در تولید و دوام خشونت توسط ایادی فریب خورده زن زندگی آزادی و سلبریتی های بیسواد و ازخودراضی و متوهم فعالند
    • FR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      12 5
      متاسفانه در داخل مشتری دارند به اسم اصلاح طلب !
  • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    19 8
    قیافه ی این زنک رو دیدی؟ آمیزه ای از بلاهت و رذالت
    • DE ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      2 2
      درآینه نگاهی به خودت بکن ، آمیزه ای از بی رحمی و شرارت ... امیدوارم قسمت بشود که اگر فرزندی داری در اثر بیماری و یا حادثه ای بمیرد تا شاید بفهمی داغ فرزند یعنی چه ..
    • رضا IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      1 0
      آلمان و #شیمیایی هایش خوب میدانند داغ فرزند یعنی چه
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    7 8
    شمایی که اومدید در لبیک به درخواست یک خانواده روانی و فراخوان ضدانقلاب با برگزاری این جشن خون موافقت کردید خیلی خوب حالا اصلا توجیهات شما همه دربست قبول. نمی تونستید پیش بینی کنید و فرد یا افرادی رو مامور کنید که کارشون فقط مستند سازی از صحنه باشه از اول تا اخر فیلم بگیرند؟ با توجه به سابقه حادثه قبلی در همین شهر. خیلی سخت بود؟ تا اگر همچی اتفاق افتاد با پخش فیلمش بزنید تو دهان یاوگویان. درود بر این همه درایت شما....
    • کربلایی از یخچال قاضی قم IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      6 5
      حاجی خودتی؟ ببخشید نمیدانستند که برای هر گروه پلیس یک گروه مستند هم باید بفرستند
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      7 5
      رقص خون با ریختن خون بهترین فرزندان این آب و خاک تحت لوای زن زندگی آزادی و با هدایت سلبریتی های بیسواد و ازخودراضی و متوهم و با حمایت شبکه‌های معاند و مروج خشونت
    • کربلایی از یخچال قاضی قم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 1
      ولی خدایی درست گفتی
    • علی ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      اونایی که شیمیایی شدند مخلصینی بودند که دست پرورده کسی دیگه بودند حالا برین بجنگین راست میگین با این نسل اجق و وجق که حاصل ۴۰ سال حکومت شماست.
  • FR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 9
    آتش ! انتخاب این نام برای نوزاد هم سلیقه مخصوصی می‌خواد !
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    9 3
    شک نکنید شیطان در کالبد این زن ظهور کرده و پیروانشان هم دقیقا پرستندگان خود شیطانن
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    9 2
    بخدا اگه روزی دست امثال اینها به قدرت برسد من در این دنیا نخواهم بود! اینا هنوز نیامده چه جنایاتی میکنن و چه دروغ ها که نمیگن وای اگر دستشان به قدرت برسد باید فقط گفت لعنت به این دنیا
  • مر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    اینجا پای دلار های آمریکایی وسطه البته اگر دلار ها توسط جمهوری اسلانی بهش داده می شد شاهد شنیدن سخنان متفاوتی بودیم
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    5 2
    قاتل و مقتول در یک قاب. تف به این به اصطلاح مادر.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      2 3
      بی شرف تر از تو ندیدم.بچه مردم رو کشتین میندازبن گردن مادرش ؟ حقیقتا خیلی خر تشریف دارین
  • سلام IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق مردانگی کن حرفهای مرا حذف نکن___سالهاست که در اغلب کشورهای جهان، پلیس دوربین‌های مخصوص لباس پلیس دارد ،چرا این ماموران در شهرهای مانند ایذه که مستعد انواع فتنه ها میباشد، مجهز به این دوربین‌ها نیستند ،تا دروغ های فتنه‌گران وشبکه های خارجی مشخص شود ،
  • حسین IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 1
    اولا مایه تاسف بلاهت این زن است. دوم این همه بی فعلی در برابر این زن از سوی مسئولین سوم اینکه بچه های انتظام بخش شدند طفلان مسلم چرا حمایتی ازشون نمیشه
  • داریوش IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    چرا این کفتار دستگیر و محاکمه نمیشه؟
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    شریک نیس یه وقتی که از قاتل شکایت نشده
  • محمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    این زن نامادر مزدور را باید دستگیر و زندانی کنند ، تا حالا کم جرم مرتکب نشده است .
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 3
    یه شیرزن توی ایران هست همین مادر کیانه
    • کربلایی از یخچال قاضی قم IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      1 2
      بیشتر به کفتار زن یا وزغ زن میاد
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      1 0
      آره دقیقا،حیوون وحشی که به بچه ی خودش هم رحم نکرد،،😏
  • ایثارگر IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    همه جای دنیاکذابان قاتلان تقاص میدن اما بدلیل. احتیاط بیش ازحددرشرایط فعلی این اصل معکوس شده گویا عاشورائی برپاست پس عاشقان به پیش آری درشهادت بازباز است اللهی رضان به قضائک وتسلیما لاامرمولا
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 1
    هیچکدام از متهمینی که اعترافاتشون منتشر شد و تصاویر تیراندازیهای خیابانیشون پخش شده اصلا به تیراندازی بسمت ماشین پیرفلک اقرار نکردند وفقط به شرارتهای خودشون اقرار کردند مهمتر اینکه تیراندازیهای خیابانی هم دوطرفه بوده ولی هیچ تصویری از تیراندازی های نیروهای خودتون منتشر نکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس