کد خبر 1496701
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
اسرائیل

صدها تن از اهالی رسانه در مصر درپی شهادت سرباز مرزبانی این کشور پس از درگیری با نظامیان صهیونیست، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق، صدها تن از روزنامه نگاران مصری با تجمع در مرکز قاهره با محمد صلاح ابراهیم سرباز مصری اعلام همبستگی کردند و شعارهایی در تمجید از عملیات وی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز مصر سر دادند.

براسای گزارش فلسطین آنلاین، شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهایی در تمجید از شجاعت شهید محمد صلاح سرباز مصری، حمایت از مردم فلسطین و آزادسازی فلسطین را خواستار شدند.

آن‌ها عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و مواضع ضعیف بین المللی در قبال مساله فلسطین را محکوم کردند و حمایت جامعه بین المللی از مردم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان را خواستار شدند.

روزنامه نگاران بار دیگر ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کردند و پیگرد بین المللی جنایتکاران و مجازات آنها را خواستار شدند و با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر رو به نابودی است، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

روزنامه نگاران در این تجمع از مقامات مصر خواستند از آرمان فلسطین با توجه به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها حمایت کنند. تجمع کنندگان همچنین بر ضرورت حمایت عربی از مردم فلسطین تا دستیابی به آزادی و تشکیل کشور فلسطین تاکید کردند.

بنابراین گزارش، صبح شنبه گذشته محمد ابراهیم سرباز مصری سه نظامی اشغالگر را در پایگاه نظامی‌شان نزدیک گذرگاه العوجا در مرز مصر غافلگیر کرد و به هلاکت رساند.

این سرباز شهید به وظیفه ملی خود در مقابله با گشت زنی اسرائیل که با قلدرمآبی و زور به مرزهای کشورش یورش برده بودند و به عزت ملی وی اهانت کرده بودند، عمل کرد.

براساس نظر تحلیل‌گران عربی شاید برخی از دولت‌ها با اکراه با رژیم اشغالگر سازشکاری کردند یا برخی بر اثر فریب خوردن این کار را انجام دادند؛ اما ملت‌ها به خصوص ملت مصر با این رژیم سازشکاری نخواهد کرد، زیرا این سازشکاری چیزی جز ویرانی و گرسنگی را برای آن به ارمغان نیاورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    اونوقت اصلاح طلبا وروزنامه چی هاشون به فنا دادن کشورو خوب بلدن
  • محمد رضا سیدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    سلام برشهیدان مرگبر اسرائیل ونتانییو
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    درود بر اسلام که این مقدار از وحدت رو مخصوصا در ملت ها ایجاد کرده
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    درود بر اسلام که این مقدار از وحدت رو مخصوصا در ملت ها ایجاد کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس