استقرار ۳۲۰۰ نظامی صهیونیست در اراضی اشغالی/آماده‌باش گنبد آهنین

رسانه های رژیم صهیونیستی از استقرار دست‌کم سه هزار و ۲۰۰ نظامی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در قدس از ترس واکنش مقاومت به برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش سطح آماده‌باش نظامی به منظور آماده‌سازی شرایط برای برگزاری مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در روز پنج‌شنبه خبر می‌دهند، این در حالی است که فلسطینی‌ها در قدس اشغالی در پاسخ به این راهپیمایی، فراخوان اهتزاز پرچم‌های فلسطین را صادر کرده‌اند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین را در قدس اشغالی مستقر کرده است تا برای احتمال شلیک موشک به این شهر در مراسم راهپیمایی پرچم آماده شود.

وب سایت عبری «آی ۲۴» در این خصوص گزارش داد: در صورتی که فلسطینی‌های ساکن قدس بخواهند راهپیمایی ضد پرچم برگزار کنند، نظامیان اشغالگر تلاش خواهند کرد تا راهپیمایی پرچم از خیابان «صلاح الدین» روبروی «باب العامود» فراتر نرود. راهپیمایی پرچم با وجود شایعات دروغین و تلاش‌های تحریک آمیز از صحن‌های الاقصی عبور نخواهد کرد.

پایگاه خبری آی ۲۴ افزود که این آماده‌باش رژیم صهیونیستی در واکنش به پیام روز گذشته گردان‌های القسام بود که اعلام کرد «شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد».

در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز مدعی شد که قرار است فردا پنج‌شنبه ۲۰۰ هزار صهیونیست در راهپیمایی پرچم که در بخش شرقی قدس برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس