کد خبر 1490284
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
عجب رویی؟! (گفت و شنود)

جالب است که مدعیان اصلاحات هنوز هم از رو نرفته و انتخابات ترکیه را که دقیقاً با فتنه‌انگیزی سران فتنه و ماجرای انتخابات سال ۸۸ ریاست جمهوری ایران در تضاد است، به سود خود تفسیر می‌کنند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: در انتخابات ترکیه با این که اردوغان فقط نیم درصد (حدود ۲/۵ میلیون رأی) با موفقیت در دور اول فاصله داشت، نتیجه را پذیرفت و طرف مقابلش هم ادعای تقلب نکرد ولی موسوی و خاتمی در انتخابات سال ۸۸ ایران، با وجود آن که موسوی بیش از ۱۱ میلیون رأی با طرف پیروز فاصله داشت ادعای تقلب کردند و مملکت را به آشوب کشیدند!

گفتم: ولی خاتمی بعد از فتنه اعلام کرد که تقلب امکان‌پذیر نبوده است؟! پس چرا با وجود آن که می‌دانست تقلب امکان‌پذیر نیست، دست به فتنه زد و علاوه ‌بر خسارت‌های فراوان، خون افراد بی‌گناه را هم بر زمین ریخت؟!

گفت:‌ ای عوام؟! سران فتنه مأمور بودند. مگر ندیدی که کیهان تمام مراحل فتنه را قبل از وقوع پیش‌بینی می‌کرد. کیهان که غیب نمی‌دانست! فتنه آمریکایی و اسرائیلی بود و دقیقاً مطابق فرمول جرج سوروس و ریچارد هاوس و جان‌کین و... صورت می‌پذیرفت و به همین علت مراحل آن قابل پیش‌بینی بود.

گفتم: پس بی‌خود نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل می‌دانست و هنوز جرأت نکرده‌اند ادعای نتانیاهو را تکذیب کنند!

گفت: روز ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ (۲۱ خرداد ۸۸‌) جرج سوروس رسماً اعلام کرده بود که فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی صورت می‌پذیرد! و روز قبل از آن (۲۰ خرداد ۸۸‌) تیتر یک کیهان این بود «‌آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست‌» و تأکید کرده بود «‌این هشدار جدی است‌»... ولی با این همه سند درباره پیروی آنها از سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هنوز هم از رو نمی‌روند! و انتخابات ترکیه را که دقیقاً با فتنه‌انگیزی سران فتنه در تضاد است، به سود خود تفسیر می‌کنند!

گفتم: یارو دورخیز کرد و جفت زد که روی زین بنشیند ولی از آن طرف افتاد و محکم به زمین کوبیده شد و با مشاهده خنده مردم پرسید؛ از چی خوشتون اومده؟ از دورخیزم یا از پرش بلندم؟!
گفتند؛ از این همه پُررویی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    کسی راکهپدرش فاسد وغرب زده میداند شما چه توقعی داری پلیدتر وکثیف تر ین فرد روی زمین
  • حسین IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    همه نمک ریختن های شما فقط و فقط با یک سوال قابل پاسخگویی است چرا نصفه دیگر شما خودبراندازان ، یعنی برعندازان اونطرفی تون، به ما میگن "سوپاپ اطمینان نظام" ؟؟؟ اگه تونستین به همین یک سوال جواب بدین، میشه گفت از جایگاه دلقکی خارج شدین و یک کمی میشه جدی به آینده تون امیدوار شد حالا اون دوگوله تون رو به کار بندازین، شاید تونستین یه جوابی پیدا کنین، خدا رو چه دیدین، ناامیدی یکی از بزرگترین گناهان محسوب میشه ها جواب رو توی همون ایمیل بالا بفرستین لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس