کد خبر 1487725
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
کیهان

گفت: خود آقای روحانی با صراحت اعلام کرده بود که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و گفته بود غیر از چندتا امضاء و چندتا بیانیه کاری نکرده‌اند! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت زنجیره‌ای انتخاب از قول آقای ظریف نوشته است «‌آمریکا به خاطر اسرائیل، برجام را از بین برد و فرصت‌های مشترک را به خاطر توهمات از دست داد»!

گفتم: ولی خانم موگرینی، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات می‌گوید خروج ترامپ از برجام بعد از آن بود که آقای روحانی تضمین داد که در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران از برجام خارج نمی‌شود!

گفت: خود آقای روحانی با صراحت اعلام کرده بود که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و گفته بود غیر از چندتا امضاء و چندتا بیانیه کاری نکرده‌اند!

گفتم: خود آقای ظریف هم گله کرده بود که غربی‌ها به تعهداتشان عمل نکرده‌اند و گفته بود حتی نمی‌توانیم در انگلیس یک حساب بانکی باز کنیم! و آلمان به هواپیمای آقای ظریف سوخت نمی‌داد! و...

گفت: پس این آقایان از کدام دستاورد برجام سخن می‌گویند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند به دستاورد قابل توجهی از برجام ‌اشاره کنند؟!

گفتم: طرف برای عده‌ای سخنرانی می‌کرد و می‌گفت؛ شما یادتان نمی‌آید که چه دوران طلایی و پُر رونقی داشتیم! گفتند؛ خُب خودتان از آن دوران بگویید و طرف گفت؛ متأسفانه من هم هرچه فکر می‌کنم یادم نمیاد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    روزنامه کیهان
  • ... IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    پس دست همتون تو یه کاسه هست که با این خیانت اشکار کسی نتونست روحانی و دارو دسته اش رو محاکمه کنه
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس