کد خبر 1491989
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
باطل نشه! (گفت و شنود)

روزنامه هم‌میهن در یادداشتی به قلم مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه دولت اصلاحات نوشته که اگر برجام ۲ را نپذیریم با جنگ مواجه خواهیم شد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه مدعی اصلاحات هم‌میهن تیتر زده که «قدرت‌های جهانی در پی برجام دوم» هستند!

گفتم: خدای مهربان بر درجات شهید سلیمانی بیفزاید که می‌گفت دشمن به برجام اکتفا نمی‌کند و دنبال برجام‌های ۲ و ۳ برای نابودی انقلاب هستند.

گفت: ولی روزنامه هم‌میهن از نظر سران قدرت‌ها استقبال کرده است!

گفتم: چند سال است که از مدعیان اصلاحات خواسته می‌شود که لااقل به یکی از دستاوردهای برجام ‌اشاره کنید ولی تاکنون پاسخ این پرسش منطقی را نداده‌اند!

گفت: علاوه ‌بر تیتر مورد ‌اشاره، در یادداشتی به قلم مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه دولت اصلاحات نوشته است که اگر برجام ۲ را نپذیریم با جنگ روبه‌رو خواهیم شد!

گفتم: ترفند سایه جنگ که دولت قبل برای ترساندن مردم و کسب رأی از آن استفاده می‌کرد، نخ‌نما شده است. مگر خبرها را برای مدیرکل دولت اصلاحات با شتر می‌آورند که این‌قدر تأخیر فاز دارد؟!

گفت: یعنی هنوز نمی‌داند که آمریکا لاف می‌زند و هیچ غلطی نتوانسته بکند و نمی‌تواند بکند؟!

گفتم: یارو برای اینکه قمپز در کند و لاف شجاعت بزند، نزد پیشنماز محل‌شان رفت و گفت؛ آقا اگر درحال نماز بودیم و یک شیر حمله کرد، تکلیف چیست؟ فرار کنیم یا به نماز ادامه بدهیم؟! پیشنماز که دست طرف را خوانده بود و می‌دانست دارد قمپز در می‌کند،
گفت؛ اگر وضویت باطل نشد به نمازت ادامه بده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 2
    کیهان جان مگر جنگ با توپ و تانک هست؟ همینکه تحریم پشت تحریم پایین آوردن ارزش پول ملی در سطح کشور آنگولا و بورکینافاسو فلاکت مردم ثروتمندترین کشور جهان. پیری جامعه تنها بخاطر نبود امنیت غذایی و شغلی برای آیندگان و حتی عدم وجود امنیت غذایی و دارویی و... برای امروز و فردای خانواده ها. رشد اقتصادی کشور ثروتمند همچون ایران به زیر صفر.... دیگه چه عرض کنم کیهان جان با این امثال و حکم در آوردن ها حتی کودکان هم برایت تره خورد نمی کنند البته چرا احمق هایی هستند
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 0
      احمق تویی و اربابانت گنده تر از توی اسکل در مقابل ایرن عزیز خودشون رو خیس کردند . فهمیدی منافق شاشو
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    مگر قرصتان نخوردی درهزیون میگی اولا که کدا خداپرستان هم چو تو باعث کم ارزش شدن پول ملی شدید واقتصاد وحتی آب خوردن مردم به‌ برجامی توسط نفودیها آمریکا واتاق فکر آمريکا بسته‌ بود قرار دادید
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس