کد خبر 1486591
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
تِیِ دسته‌دار! (گفت و شنود)

چرا سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای و... که اعتراض چند نفر در ایران را به تیتر اول خود تبدیل می‌کنند، درباره اعتصاب‌ها و تظاهرات مردم در انگلیس و فرانسه لام تا کام حرفی نمی‌زنند و چیزی نمی‌نویسند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ماجرای تاجگذاری «چارلز سوم‌»! پادشاه انگلیس و اعتراض شدید مردم این کشور به کجا کشید؟!

گفتم: انگلستان در فاجعه‌بارترین شرایط اقتصادی طی چند دهه اخیر به سر می‌برد تا آنجا که متأسفانه شماری از زنان برای تأمین معاش به تن‌فروشی روی آورده‌اند و فقر و گرسنگی در این کشور کولاک می‌کند و... با این حال قرار است صدها میلیون پوند از کیسه مردم انگلیس برای تاجگذاری پادشاه جدید هزینه شود!

گفت: ولی صدها هزار نفر از مردم انگلیس در اعتراض به تاجگذاری و هزینه‌های کلان آن به خیابان‌ها ریخته و دست به اعتصاب و اعتراض زده‌اند.

گفتم: دولت انگلیس اعتصاب و اعتراض را ممنوع اعلام کرده است!

گفت: چرا سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای و... که اعتراض چند نفر در ایران را به تیتر اول خود تبدیل می‌کنند و همراه با ده‌ها دروغ به آن دامن می‌زنند، درباره اعتصاب‌ها و تظاهرات مردم در انگلیس و فرانسه و آلمان و آمریکا و فلسطین ‌اشغالی و سرکوب وحشیانه آنها از سوی پلیس لام تا کام حرفی نمی‌زنند و چیزی نمی‌نویسند؟! وجدان و غیرت پیشکش اصلاً چیزی به اسم وطن به گوششان خورده؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ با «‌وطن» جمله بساز. گفت؛ رفتم حمام و با «تی‌» تنم را شستم! گفتند؛ منظور ما وطن با ط دسته‌دار است. گفت؛ اتفاقاً با «‌تیِ دسته‌دار» تنم را شستم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    سران و مسئولان آمریکا و اروپا بی منطق ، دیکتاتور و دروغگو هستند.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    رفتم حمام و «تنم» را با تی شستم!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای برای پدرسوخته بازی و قرشمال بازی ایجاد شده تا به کمترین ساز ناکوک ضریب بدن و اون رو هزار برابر بزرگنمایی کنن. پارسال پدرسوخته های سرباز اسرائیل همه زورشون رو زدن ولی نتونستن 2 هزار نفر رو بیارن تو خیابونای تهرون (قرار بود 6 میلیون نفر بیارن!!!!!!!!).
  • سعید IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    فیلم این چندصدهزارنفررو بذارید.همشهری نوشته ۲هزارنفر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس