کد خبر 1488431
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کدوم بیمارستان؟! (گفت و شنود)

اگر تعداد صهیونیست‌های کشته شده در موشک‌باران تل‌آویو و مناطق اِشغالی را اِعلام کنند، خروج صهیونیست‌ها از فلسطین ‌اِشغالی شدت بیشتری می‌گیرد و این یعنی اعلام رسمی شکست.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از درگیری جبهه مقاومت با رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه خبر؟

گفتم: در خبرها آمده که نیروهای مقاومت در اقدامی مشترک و هماهنگ صهیونیست‌های ‌اشغالگر را در تل‌آویو و سایر مناطق ‌اشغالی موشک‌باران کرده‌اند.

گفت: سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است «‌تا زمان اعلام رسمی آتش‌بس، ما به دفاع و حمله ادامه می‌دهیم‌»!

گفتم: ترجمه اظهارات او این است که توان ادامه جنگ را ندارند و به گدایی آتش‌بس آمده‌اند همین حالا به مصر و قطر التماس می‌کنند که از نیروهای مقاومت بخواهند آتش‌بس را بپذیرند.

گفت: چاره دیگری ندارند. مقاومت فقط طی چند ساعت صدها موشک شلیک کرده و بسیاری از ‌اشغالگران را به جهنم فرستاده است ولی صهیونیست‌ها از اعلام تعداد به‌هلاکت رسیده‌ها خبری نمی‌دهند و....!

گفتم: موشک‌های شلیک شده که نقل و نبات پخش نکرده است! اگر تعداد صهیونیست‌های کشته شده را اعلام کنند، خروج صهیونیست‌ها از فلسطین ‌اشغالی شدت بیشتری می‌گیرد و بسیاری دیگر هم از ترس هلاک می‌شوند و اعلام رسمی شکستشان نیز هست.

گفت: فقط می‌گویند چند نفر مجروح شده‌اند!

گفتم: یارو مرده بود برای اینکه خانواده‌اش وحشت نکنند به آنها گفتند، مختصر جراحتی برداشته! پرسیدند در کدام بیمارستان بستری است؟ گفتند؛ سردخانه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 0
    مثل دوستشون ترامپ قمار باز حیله باز و بیشرفند که بعد از این همه موشک باران سنگین ایران عزیزمون در عین الاسد چندتا از سربازانشون فقط صربه مغزی و سردرد خفیفی گرفته بودن!!!!. بالاخره الله رسواشون میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس