کد خبر 1487360
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کیهان

کارنامه مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد که اساساً مبارزه با فساد به قاموس آنها نمی‌آید! مگر چند تا مفسد اقتصادی را می‌شناسی که مدعی اصلاحات نبوده و یا با این طیف رفیق گرمابه و گلستان نبوده‌اند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ماجرای خودروهای شاسی‌بلند چی بود؟ چی هست‌؟ و به کجا کشیده است‌؟!

گفتم: تا حالا چند جور نقل شده است. نماینده‌ای که ادعا کرده بود ۷۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند، خارج از نوبت و با قیمت کارخانه به ۷۵ نماینده داده شده است! تا وزیر صمت را استیضاح نکنند هنوز مشخصاتی که از او خواسته شده بود را به مراجع قانونی ارائه نکرده است!

گفت: از مجموع ۲۸۶ نماینده مجلس کنونی نیز ۲۴۳ نفر به صورت شفاف اعلام کرده‌اند که هیچ خودروی خارج از نوبتی دریافت نکرده‌اند.

گفتم: راه برای بررسی اصل ماجرا روشن است چرا بعضی‌ها، مخصوصاً مدعیان اصلاحات با هیاهو و دروغ‌پراکنی سعی دارند از رسیدگی دقیق جلوگیری شود؟! خُب اگر تخلفی بوده باید رسیدگی شده و متخلفان تنبیه بشوند.

گفت:‌ ای عوام! کارنامه مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد که اساساً مبارزه با فساد به قاموس آنها نمی‌آید! مگر چند تا مفسد اقتصادی را می‌شناسی که مدعی اصلاحات نبوده و یا با این طیف رفیق گرمابه و گلستان نبوده‌اند؟! ولی درباره آن لام تا کام حرفی نمی‌زنند و اعتراضی نمی‌کنند.

گفتم: یارو که پیش پلیس خودشو به کوری زده بود وارد سینما شد و ناگهان دید همان پلیس هم توی سینماست! چشماشو بست و از پلیس پرسید؛ آقا این اتوبوس کجا میره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    مردم خواهان بازخواست و محاکمه ی دولتمردان سابق (روحانی و دار و دسته اش ) هستند ، ولی ظاهراً متولیان این خواسته به‌ حق مردم ، خود را بالاتر از مردم می دانند و عمداً بی توجهی می کنند.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 0
    مردم خواهان بازخواست و محاکمه ی دولتمردان سابق (روحانی و دار و دسته اش ) هستند ، ولی ظاهراً متولیان این خواسته به‌ حق مردم ، خود را بالاتر از مردم می دانند و عمداً بی توجهی می کنند.
  • محمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    این مقاله خودش اصل هیاهو بازی و هوچی گری است. برای اینکه اصل مطلب فراموش بشه و حواسها معطوف یکجای دیگه بشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس