کد خبر 1487435
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
ادعای مقام اسرائیلی: حمله به نوار غزه، حتمی است

یک مسئول بلندپایه صهیونیست ادعا کرده است که هیچ چاره‌ای، جز حمله نظامی به نوار غزه وجود ندارد و این مسئله فقط نیازمند زمان است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه به نقل از یک مسئول سیاسی که آن را بلندپایه نامید، خبر داد که مسئله حمله نظامی به نوار غزه، حتمی است.

این مسئول با بیان اینکه «هیچ چاره‌ای، جز حمله نظامی به نوار غزه وجود ندارد و این مسئله فقط نیازمند زمان است»، گفت: درگیری نظامی با حماس در نوار غزه، قطعی است. ارتش و سرویس شایاک توصیه‌های خود را به سیاستمداران اسرائیل ارسال کردند تا عملیات نظامی علیه غزه را تأیید کنند.

وی با این ادعا که در زمان و مکان مناسب به نیروهای مقامت فلسطین پاسخ خواهند داد، تصریح کرد، جهاد اسلامی و گروههای کوچکتر، مسئول عملیات علیه اسرائیلیها هستند، ولی با توجه به حمله راکتی اخیر که از غزه انجام نشد، این برداشت در تل‌آویو وجود دارد که درگیری مستقیم با حماس، حتمی است.

این مسئول صهیونیست تأکید کرد: در اسرائیل بر سر دو مسئله زیر، بحث و جدال وجود دارد:

نخست؛ حمله غافلگیرانه به نوار غزه که شاید با یک ترور صورت گیرد و پس از آن، درگیری، چند روز به طول بیانجامد. دوم؛ انتظار یک عملیات از نوار غزه و پس از آن، پاسخ دادن به صورت سخت‌تر و با هدف شکست معادله.

وی در پایان پیش‌بینی کرد که احتمالا امسال در مراسم صهیونیستی موسوم به راهپیمایی قدس، حماس دست به عملیات بزند؛ هر چند که سال گذشته، علیرغم تهدیهایی که کردند، اقدامی انجام ندادند.

در همین ارتباط، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین در آستانه نبرد بزرگ با اشغالگران و نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: «رژیم اشغالگر همچنان در توهم بسر می‌برد و گمان می‌کند که با ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین، این ملت و مقاومت آن را ساکت خواهد کرد اما جنایت‌های این رژیم، پافشاری ملت فلسطین برای مقاومت در برابر آن را بیشتر می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس