یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در بیت‌لحم

نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه به یک بیمارستان در شهر بیت‌لحم یورش برده و به داخل آن گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در کرانه باختری صبح امروز از حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در بیت‌لحم خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز به بیمارستان دولتی بیت‌جالا در استان بیت‌لحم یورش برده و به داخل آن گاز اشک‌آور شلیک کردند که در پی آن شمار زیادی از بیماران و همراهان آن‌ها دچار خفگی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای این حمله جنایتکارانه را به شدت محکوم کرد.

تعرض دوباره به مسجدالاقصی

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز تحت تدابیر شدید امنیتی بار دیگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.

یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در بیت‌لحم

یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در بیت‌لحم

پویش مجازی حمایت از اسیر فلسطینی

فعالان فضای مجازی در غزه، در حمایت از شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی پویشی مجازی به راه انداختند.

در شرایطی که شیخ خضر عدنان هشتاد و ششمین روز اعتصاب غذای خودش را می‌گذراند، در این پویش مجازی چندین مؤسسه‌ی فلسطینی، عربی و اسلامی مشارکت دارند.

طی این پویش، صدها توییت از سوی کاربران فضای مجازی با هشتگ‌های #شیخ_الکرامة (شیخ عزت) و #الحریة_لخضر_عدنان (آزادی خضر عدنان) به نگارش درآمده و تصاویر و فیلم‌هایی که نمایانگر دشواری‌های اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی است، به اشتراک گذاشته شده است.

شیخ خضر عدنان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی، در کرانه‌ی باختری است که از ۸۶ روز پیش، در اعتراض به بازداشت بی‌دلیل خود، اعتصاب غذا کرده است.

رژیم صهیونیستی نزدیک به ۴۹۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود به اسارت درآورده که در این میان، ۷۰۰ بیمار، ۳۱ زن و ۱۶۰ کودک حضور دارند.

یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در بیت‌لحم

یازدهمین روز محاصره‌ی اریحا در کرانه باختری

۱۱ روز پیاپی است که نیروهای رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های شهر اریحا را با موانع نظامی بسته‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی با ایجاد موانعی در ورودی‌های شهر اریحا، خودروها و مدارک هویتی فلسطینیان را به شدت مورد بازرسی قرار می‌دهند.

گفته می‌شود اخیرا، ارتش رژیم صهیونیستی، سیاست ایجاد موانع در ورودی‌های شهرهای فلسطینی‌نشین و تشدید اقدامات نظامی را به عنوان مجازات دسته جمعی فلسطینیان در دستور کار خود قرار داده است.

از ابتدای سال جاری، تعداد شهدای فلسطینی در کرانه‌ی باختری به بیش از ۹۰ شهید رسیده که دست کم ۲۵ تن از آنان متعلق به شهر جنین بوده‌اند.

بیانیه جنبش جهاد اسلامی درباره بازداشت رهبران فلسطینی

سعید نخله، از رهبران جنبش جهاد اسلامی طی سخنانی، هدف رژیم صهیونیستی از ترور و بازداشت فعالان و نیروهای مقاومت را، خاموش‌کردن فریاد مقاومت و آزادی دانست.

نخله افزود: سیاست رژیم صهیونیستی در ادامه‌ کشتار، بازداشت، شکنجه، آواره‌کردن فلسطینیان، شهرک‌سازی و مصادره‌ زمین‌های آنان، عزم ملت فلسطین برای بازپس‌گیری حقوق خود را قوی‌تر می‌کند و باعث می‌شود که بیش از پیش در محور مقاومت قرار بگیرند.

این فرمانده مقاومت تصریح کرد که ترور فرماندهان مقاومت، مانع ادامه‌ مقاومت فرزندان فلسطین نمی‌شود، چراکه فلسطینیان به خوبی نقش و مسؤولیت خود را در مبارزه با اشغالگران درک می‌کنند.

سعید نخله، از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی است که خود به تازگی، پس از ۱۱ ماه اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده، با اشاره به خضر عدنان از دیگر رهبران این جنبش، ادامه‌ اعتصاب غذای این اسیر فلسطینی تا آزادی از زندان‌های رژیم صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد.

گفتنی است، خضر عدنان، اسیر فلسطینی، هشتاد و ششمین روز اعتصاب غذا را در اعتراض به دستگیری خود، سپری می‌کند و سلامتی وی به شدت در معرض خطر قرار دارد.

زمینه‌سازی اسرائیل برای مصادره‌ ۷۰ خانه فلسطینی در الخلیل

رییس کمیته‌ ضدشهرسازی الخلیل نسبت به زمینه‌سازی اسرائیل برای مصادره‌ ۷۰ باب منزل فلسطینیان در مرکز الخلیل و تحویل آن به شهرک‌نشینان هشدار داد.

این مسئول فلسطینی افزود: اعمال رژیم صهیونیستی نشان از خطری واقعی دارد که بخش قدیمی شهر الخلیل را تهدید می‌کند، چراکه مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش هستند این بخش را تحت تصرف خود دربیاورند.

مسئولان صهیونیستی در تلاشند که با استفاده از قانون املاک غایبان نزدیک به ۷۰ باب ساختمان را تصرف و به شهرک‌نشینان صهیونیست تحویل بدهند.

یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در بیت‌لحم

مطابق با این قانون اسرائیلی، املاک فلسطینیانی که طی جنگ سال ۱۹۴۸ میلادی به کشورهای موسوم به دشمن مهاجرت کرده باشند، توسط رژیم صهیونیستی مصادره می‌شود.

این مقام فلسطینی نسبت به اقدامات پیاپی رژیم صهیونیستی طی هفته‌ اخیر، که راه را برای اجرای نقشه‌ی صهیونیست‌ها هموار می‌کند هشدار داد و افزود: در هفته‌ گذشته ۵ ساختمان در منطقه‌ بازار قدیمی تخریب شدند، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ایتمار بن گویر وارد مسجد ابراهیمی شد و نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به یک کارگاه نجاری، حکم تخلیه‌ آن را به صاحبش تسلیم و کلیدهای کارگاه را ضبط کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست به هر بهانه و دستاویزی در پی مصادره‌ اموال فلسطینیان و تحویل آنان به شهرک‌نشینان صهیونیست هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جمعش کن بسه دروغ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس