یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، نابلس، شهرک بیتین و روستای ابوشخیدم در رام‌الله، اردوگاه عقبه جبر در اریحا، اردوگاه الدهیشه و شهرک تقوع در بیت لحم، اردوگاه العروب در الخلیل، اردوگاه نور شمس در طولکرم و روستاهای رمانه، زبوبا، فقوعه و جلبون در جنین، به منازل فلسطینیان حمله ور شدند و تعدادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.

در این یورش‌ها درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی رخ داد. بیشتر این یورش‌ها متوجه خانواده‌های اسرا، آزادگان فلسطینی و فرماندهان حماس بود.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به روستای رمانه در غرب جنین، نظامیان صهیونیست با اشغال یک خانه در حال ساخت، آن را به برج دیدبانی تبدیل کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست نیز در ادامه اقدامات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، به زور اسلحه، کشاورزان و چوپان‌های فلسطینی را از منطقه سهل واقع در حدفاصل دیر شرف، سبسطیه و برقه دور کردند و چادرهایی را در این منطقه نصب کردند.

۹ دستگاه بولدوزر و ماشین‌آلات نظامی نیز با تجاوز از خط مرزی میان غزه و اراضی اشغالی در منطقه البریج، زمین‌های مجاور نوار مرزی را شخم زدند.

همچنین خبرها از تنش در زندان رامون در نتیجه تعرض نظامیان اشغالگر صهیونیست به برخی از اسرای فلسطینی حکایت دارد. پس از این تعرض، درگیری‌هایی میان اسرای فلسطینی و زندان‌بانان صهیونیست رخ داد و نظامیان صهیونیست بندهای این زندان را مسدود کردند.

خبر دیگر آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست، امروز نیز با حمایت شدید نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تعرض کردند و به شکلی تحریک‌آمیز در محیط این مکان مقدس حضور پیدا کردند.

نظامیان صهیونیست نیز همزمان با فراخوان‌های صادره از سوی فلسطینیان، جهت حضور در مسجدالاقصی، به اجرای اقدامات سختگیرانه در خصوص ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی ادامه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرشیا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    برای تشکیل کشور فلسطین منتظر چه هستین؟ نکنه خوش ندارن کشور فلسطین تشکیل بشه!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس