یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید

یک نوجوان فلسطینی بعد از ظهر امروز به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت لحم به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین امروز (جمعه) از شهادت یک نجوان ۱۶ ساله فلسطینی به نام «مصطفی عامر صباح» در روستایی در نزدیکی بیت لحم خبر داد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، این نوجوان فلسطینی با شلیک نظامیان صهیونیست از ناحیه قفسه سینه به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده و در آن‌جا جان باخته است.

طبق این بیانیه دهها فلسطینی دیگر نیز در جریان تظاهرات علیه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها به وسیله شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور زخمی شده‌اند.

امروز همچنین در مناطق مختلفی از کرانه باختری پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات ضد صهیونیستی و ضد شهرک‌سازی برگزار شد. در روستای «المغیر» در شمال شرق رام‌الله نیز پنج فلسطینی در جریان تظاهرات ضد صهیونیستی زخمی شدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا در این باره نوشت که شهرک‌نشینان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان از بخش شرق وارد روستا شده و اقدام به شکستن درخت‌های زیتون کردند.

در اردوگاه جنین نیز نیروهای مقاومت با گلوله‌های جنگی و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با نظامیان صهیونیستی برخواستند. به گفته شاهدان عینی، جوانان مقاومت اقدام به پرتاب بمب‌های دست‌ساز به سوی خودروهای زرهی صهیونیست‌ها کردند. طی یورش این نظامیان نیز دو فلسطینی از جمله یک کودک ۱۴ ساله زخمی شده و به بیمارستان ابن سینای جنین منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس