برای مهار گرانی خودرو باید یقه چه کسی را بگیریم؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، پس برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو باید یقه چه کسی را گرفت؟

به گزارش مشرق، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت‌، اظهار داشت: ما در مجلس سوگند یاد کردیم نگهبان دستاوردهای انقلاب و مبانی جمهوری اسلامی ایران باشیم و در انجام وظایف خود در قبال مردم امانت و تقوا را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: دیگر نمی‌توانیم در چشم مردم حوزه انتخابیه خود به دلیل گرانی‌ها نگاه کنیم. در جلسه قبلی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هشدار دادیم که فرصت آزمون و خطا باقی نمانده است. خدا را شاکرم که وامدار کسی نیستم و تاکیدم این است که فاطمی امین توان مدیریت این وزارتخانه را ندارد.

چنارانی ادامه داد: دیگر جای بحثی در خصوص مشکلات حوزه خودرو، احتکار و لابی در اعطای پروانه‌های بهره‌برداری معادن و گرانی‌های افسارگسیخته نمانده است. ما باید با تصمیم درست در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم. امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، پس برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو که در این ۲۰ ماه رشد فزاینده‌ای داشته است، باید یقه چه کسی را گرفت؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در استیضاح قبلی بار دیگر به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتماد کرد اما چه اتفاقی در بازار خودرو افتاد؟ در این مدت قیمت خودرو از کجا به کجا رسیده است؟

چنارانی متذکر شد: ما واردات خودرو را در مجلس قبل تأیید کردیم و مجدداً در این مجلس به تصویب رسید اما به کجا رسید؟ آقای فاطمی امین! اگر شما لایحه دوفوریتی برای واردات خودروهای کارکرده داشتید چرا در یک سال گذشته برای ساماندهی این بازار به مجلس شورای اسلامی ارائه نکردید؟

وی یادآور شد: همچنین مجلس شورای اسلامی تصویب کرد به خانواده‌هایی که بالای دو فرزند دارند، خودرو داده شود اما خانواده‌هایی هستند که دارای چهار فرزند هستند اما چندین ماه است که در انتظار دریافت خودرو هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 0
    چه کسی ؟ فرد ساکت در مجلس .. آقای میرسلیم
  • حسين DE ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    براى مهار گرانى در ايران فقط بايد يقه هوا رو گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس