کد خبر 1484712
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح سر به فلک کشیده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صمت زندگی عادی را برای مردم تبدیل به آرزو کرده و قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح سر به فلک کشیده است

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح سیدرضا فاطمی امین اظهارداشت: وزیر صمت افرادی بدون تخصص لازم را در این وزارتخانه منصوب کرده به گونه‌ای که یک کارشناس چینی را به عنوان معاون معدن وزارت صمت منصوب کرده است.

وی بیان کرد: من به جای فاطمی امین، از مردم عذرخواهی می‌کنم که زندگی عادی را برای مردم تبدیل به آرزو کرده است. قیمت مسکن به دلیل گرانی مصالح ساختمانی سر به فلک کشیده و باید گفت قیمت مصالح ساختمانی تا ۶۰ درصد در قیمت هر متر مربع مسکن اثر دارد و دیگر ساخت و ساز با این قیمت‌ها مقرون به صرفه نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متأسفانه وزارت صمت در زمینه خودرو آینده فروشی کرد به گونه‌ای که به مردم گفت پول‌های خود را بگذارید تا دو سال بعد صاحب خودرو شوید. فاطمی امین گفته بود سال ۱۴۰۲ همه صاحب خودرو خواهند شد اما وزیر پاسخ دهد چرا این حرف خود را فراموش کرده است؟

موسوی لارگانی متذکر شد: وزیر صمت در جلسه استیضاح قبلی خود درباره واردات خودروهای خارجی گفت که کار عملیاتی واردات خودرو آغاز شده اما بنده باید بگویم که در این ۶ ماه حتی یک دستگاه خودرو وارد کشور نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس