کد خبر 1484401
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
دهکده پرماجرا

سری دوم از مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد.

به گزارش مشرق، سری دوم از مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد.

«دهکده پرماجرا۲» داستان روستایی است که اهالی آن مردمانی دانا و باهوش هستند و مشکلاتی را که در هر قسمت از داستان اتفاق می‌افتد به کمک یکدیگر و البته بچه‌ها حل می‌کنند.

مرجان کشانی کارگردان و تهیه کننده این سریال در خصوص زنده نگه داشتن انیمیشن صنعتی در ایران و همچنین تلاش بی وقفه گروه تولید خود برای ساخت این مجموعه گفت: ساخت انیمیشن در ایران بدون گذشت و فداکاری دوستداران انیمیشن امکان پذیر نیست.

سری دوم سریال «دهکده پرماجرا» آماده پخش شد

کشانی افزود: البته نباید این نکته را از نظر دور نگه داریم که برای انیمیشن ساز ایرانی وجود و بروز فرهنگ ایرانی در کل کار یک اولویت است.

وی هدف اصلی این سریال را کمک به توسعه فرهنگ اندیشیدن به کودکان توصیف کرد و یادآور شد: من احساس می کنم این داستانها تاثیر خوبی بر کودکان می گذارد.

سری دوم سریال «دهکده پرماجرا» آماده پخش شد

شمسی کارگردان دیگر این سریال در خصوص ابتکار گروه سازنده «دهکده پرماجرا ٢» اظهار کرد: ما پس از اتمام هر قسمت، از بچه‌های دبستانی مدارس برای تماشای کار دعوت می‌کنیم و اینگونه از تاثیراتی که اثر بر ذهن و رفتار کودکان گذاشته آگاه می‌شویم. همچنین در این مسیر از مشاوران و روانشناسان کودک نیز کمک می‌گیریم.

سری دوم سریال «دهکده پرماجرا» آماده پخش شد

این سریال انیمیشنی به تهیه‌کنندگی مرجان کشانی و سرمایه گذاری مرکز پویانمایی صبا، به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی در ٢٦ قسمت ١١ دقیقه‌ای با تکنیک عروسکی تک فرم تولید شده و قسمت‌های آن آماده پخش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 1
    زیباترین تکنیک های انمیشین استاب موشن هست. حیف که صداوسیما یکی از اصلی ترین کار ها شو یادش رفته . تولید برنامه کودک!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس