حمید درخشان

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما به هیچ عنوان نباید فکر کنیم که چون پرسپولیس صدرنشین شده است، پس کار تمام است و ما قهرمان لیگ خواهیم شد.

سرویس ورزش مشرق _ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حساس‌ترین دیدار این هفته در دربی تهران به مصاف رقیب سنتی خود، استقلال رفت و موفق شد با یک گل پیروز میدان باشد. پرسپولیس با این پیروزی قدم بزرگی در مسیر قهرمانی برداشت و با توجه به تساوی سپاهان، در صورتی پیروزی در سه دیدار باقی مانده قهرمان لیگ برتر می‌شود.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی ۱۰۰ به مشرق گفت: به نظرم بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. پرسپولیس در این دیدار با برنامه‌تر ظاهر شد و در بازی شاگردان یحیی نظم خاصی دیده می‌شد. پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه دوم و قبل از اینکه ساختار تیم استقلال شکل بگیرد به گل رسید. سرخپوشان پس از گل، مقتدرانه بازی را کنترل کردند و اجازه یک فرصت هم به استقلال ندادند.

اقدام ساپینتو به سود پرسپولیس تمام شد/ کار بیرانوند درست نبود

وی افزود: هر دو تیم تعویض‌های زیادی داشتند. با توجه به تعویض‌ها، تیم استقلال می‌توانست ساختار تیم پرسپولیس را به هم بریزد ولی خوشبختانه خط دفاعی پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد و بدون نقص بازی کرد. پس از آن استقلال شیوه بازی خود را عوض کرد و بازی هوایی را امتحان کرد. با این شیوه بازی در واقع آقای ساپینتو دو بازیکن خوب خود، یعنی قائدی و محبی را از مدار بازی خارج کرد. وقتی این دو بازیکن از مدار بازی خارج شدند، زور خط حمله استقلال کمتر شد و فقط از بازی مستقیم استفاده کردند. در نهایت این اقدام به نفع پرسپولیس بود، چون خط دفاعی پرسپولیس به خوبی سر می‌زد و توپ‌ها را دفع می‌کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص تعویض‌های یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: بهترین تعویض این دیدار، جابه‌جایی عبدی و آل‌کثیر در اوایل نیمه دوم بود. دیدیم پس از ورود عیسی به زمین، پرسپولیس به گل رسید. پس از گل، آقای گل‌محمدی می‌دانست که باید حفظ نتیجه کند، در نتیجه تغییراتش در خط دفاع و هافبک بودند که تعویض‌های خوبی هم بودند. بنابراین این تغییرات باعث شد که ساختار پرسپولیس پس از تعویض‌های ساپینتو به هم نخورد.

اقدام ساپینتو به سود پرسپولیس تمام شد/ کار بیرانوند درست نبود

درخشان در مورد شادی پس از بازی بیرانوند خاطر نشان کرد: کار بیرانوند درست نبود. ما باید انتظاراتمان را از بازیکنان بزرگ بیشتر کنیم و فقط به دنبال پیشرفت فنی در این بازیکنان نباشیم. بازیکنان از لحاظ شخصیتی هم به تیم رقیب و تماشاگرانش احترام بگذارند. بعضا برخی از بازیکنان اقدام اشتباهی انجام می‌دهند ولی ما موظفیم که به تیم رقیب و به خصوص تماشاگرانش احترام بگذاریم. تماشاگران مهم‌ترین سرمایه‌های فوتبال ما هستند و باید رعایت حال تماشاگران را کرد.

اقدام ساپینتو به سود پرسپولیس تمام شد/ کار بیرانوند درست نبود

وی درباره سه بازی باقی مانده پرسپولیس و احتمال قهرمانی این تیم اظهار داشت: ما به هیچ عنوان نباید فکر کنیم که حالا پرسپولیس صدرنشین شده، پس کار تمام است و ما قهرمان لیگ خواهیم شد ولی حالا دیگر همه چیز دست خود پرسپولیس است. پرسپولیس با تمرکز بالا باید در سه بازی آخر حاضر شود و سعی کند حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کند. در این صورت حکم قهرمانی خود را امضا می‌کند. پرسپولیس برای قهرمانی محکوم به برد است تا کارش به اما و اگر نکشد.

درخشان در خصوص حضور پرسپولیس در جام حذفی اضافه کرد: پرسپولیس باید تمرکزش را روی هر دو جام بگذارد. پرسپولیس توانایی گرفتن هر دو جام را دارد ولی برای رسیدن به این مهم نیاز دارد که تلاش بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 1
    استقلال بی غیرت دیگه تمام شدی برای همیشه
  • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 2
    یه کلیپی از یه توپ جمع کن دربی دیدم ک سهیل مهدی یکی از توپ جمع کن های دربی را بخاطر توپ رسوندن به بازیکنان استقلال اخراج می کنه ! باورم نشد ک دست های پشت پرده از هر کمکی برای قهرمانی تیم خودشون دریغ نمی کنن ! واقعن باید فاتحه این فوتبال را خواند
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    لعنت بر ساپینتو و فوتبالی ها
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 8
    از لنگی جماعت انتظار ادب نباید داشت
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 0
      پارسالم که به خاطر مشت های گره کرده عیسی شکایت کرده بودید جالبه بعد دربی خبر جعلی دستگیری عبدی رو می دید اما اونی که پلیس رو داره می زنه دروازه بان استقلاله!!!
    • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 0
      و همچنین از شما دوست عزیزم
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 0
    استقلالیها با بزرگ کردن یک حرکت عادی و پرتکرار حتی در فونبال اروپا( مثل تکرار این حرکت توسط طارمی) میخواهند باخت خود و رفتار مشمئز کننده مربیشان را پوشش دهند، بزرگان پرسپولیس هم از ذوق پبروزی زیادی مودب شده و به راحتی بازیکن خودی را سرکوب میکنند. رفتار بیرانوند در حد یک شوخی بود ولی امان از حرفهای ساپینتو!!
  • بابک تاجی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    به عنوان یه تاجی تعصبی، با توجه به شناخت و برخوردی که با حمید خان درخشان داشتم ،ایشون جز یکی از باشخصیت ترین پیشکسوت های پرسپولیس هستند و بسیار بسیار قابل احترام.خداوند حفظ کنه ایشون رو برای فوتبال این مملکت
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 1
    دروازه بان استفلال رفته سه تا نیروی امنیتی رو زده بعد کار بیراوند که خوشحالی جلوی هواداران پرسپولیسه درست نبود!!! جالبه حتی یه فیلم هم نداری با یه عکس فوتوشاپی
  • ناهید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    گل شله زرد رامین رضاییان که داخل دروازه نشده بود آقای امید نورافکن در بازیهای قبل. استقلالی ها عزیز اصلا این سه امتیاز دربی برای شما اصلا شما قهرمان. خدایی هست. بعد بیرانوند که عذرخواهی کرد. حرکات زشت دانشگر و گیتارزنتون را فراموش کردید. آیا این توهین نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس