کد خبر 1481337
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
حوادث

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ متهم که خود را مامور سازمان‌های اطلاعاتی معرفی می‌کردند، خبر داد.  

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو و موتور در نقاط مختلف تهران با شگرد جعل عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی، تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آنها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه اکثر این سرقت‌ها با ربودن مال باختگان و ضرب و جرح آنها همراه بوده است، متذکر شد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت ۲ متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این ۲ مرد جوان را در غرب تهران شناسایی کردند و پی بردند آنها از افراد زیادی سرقت کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره پجم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم و اموال مسروقه کشف شده است، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت وسیله نقلیه، جعل عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی، آدم‌ربایی مالباختگان و ضرب جرح آنها در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس