دو زورگیر مامورنما در جنوب تهران دستگیر شدند/اعتراف به ۲۰ سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی ری از دستگیری دو زورگیر مامورنما خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسینعلی ابن علی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و زورگیری تحت عنوان مأموران امنیتی و انتظامی در هفته‌های اخیر در محدوده‌های بزرگراه خلیج فارس، حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و اخاذی وجه نقد، سرقت تلفن همراه و اموال گران بها از اتباع کشورهای همسایه، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، دو مرد جوان در نقاط مختلف ری جلوی افراد را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به سرقت و زور گیری از آنان می‌کردند.

این مسئول یادآور شد: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این دو مرد جوان را در شهرستان‌های همجوار شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در نهم اردیبهشت ماه امسال راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر دو متهم را در دو عملیات مجزا دستگیر و به پلیس آگاهی این فرماندهی منتقل کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی ری با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم کشف شده است، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از اتباع کشور همسایه و جعل عنوان مأمور نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهرستان ری و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

ابن علی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص تکمیل پرونده و شناسایی سایر مال باختگان همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس