کد خبر 1483644
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
آدم ربایی به دلیل اختلاف حساب

فرزانه مادر ۴۴ ساله‌ای که از پیدا شدن نوزاد ۳ماهه‌اش پس از یک روز ربوده شدن! اشک شوق بر گونه‌های زخمی‌اش جاری بود، گفت:وقتی فهمیدم دخترم نیست خودم را ‌کتک زدم و در این ۱۰ روز خواب و خوراک نداشتم.

به گزارش مشرق، فرزانه مادر ۴۴ ساله‌ای که از پیدا شدن نوزاد ۳ماهه‌اش پس از یک روز ربوده شدن! اشک شوق بر گونه‌های زخمی‌اش جاری بود، گفت: برای مادر فرقی ندارد که چند فرزند داشته باشد، همه‌ فرزندانش چه دختر و چه پسر برایش عزیز هستند و نمی‌تواند از آنها دل بکند...

من زن پاکستانی هستم که در ایران غریبم. ۷ دختر و یک پسر دارم و تک تک فرزندانم را دوست دارم. درست است که زندگی فقیرانه‌ای داریم و خیلی از مردم فکر می‌کنند برای ما بچه اهمیت ندارد اما این‌طور نیست.

این مادر ۴۴ ساله که ۲۵سال می‌شود ازدواج کرده است و نخستین فرزندش ۲۰سال سن دارد گفت: من و شوهرم هر روز از صبح تا شب با دستفروشی در معابر عمومی روزی خود و فرزندان‌مان را درمی‌آوریم و معتقدیم روزی بچه‌های‌مان را خدا می‌دهد.

این زن زحمتکش که سواد خواندن و نوشتن ندارد و حتی نمی‌تواند فارسی را درست صحبت کند، ادامه داد:عشق به فرزند، فقیر و غنی نمی‌شناسد. چطور می‌شود گفت چون من نیازمند و غریب هستم فرزندم را رها کنم.

فرزانه درباره این تصور اشتباه که چون ۸ بچه‌ داری چه می‌شد فرزندت را به آن زوج که بچه نداشتند می‌دادی؟! درحالی که بشدت عصبانی شده است، گفت:من اگر بچه‌هایم را دوست نداشتم الان صاحب ۸ بچه نبودم، چون فقیر هستم باید بچه‌هایم را بفروشم؟! هرگز این کار را نمی‌کنم، حتی اگر دنیا را به من بدهند راضی نمی‌شوم آنها را بفروشم.

از اینکه آن زن و شوهر بچه نداشتند و به این خاطر بچه من را دزدیدند بسیار ناراحتم و وقتی دستگیر شدند و شنیدم زندان افتاده‌اند برایشان غصه خوردم. کاش آنها هم فرزنددار شوند و من برایشان دعا می‌کنم.

او گفت: وقتی فهمیدم دخترم نیست خودم را ‌کتک زدم و در این ۱۰ روز خواب و خوراک نداشتم. اسمش فضیله است و دیوانه‌وار دوستش دارم.

این زن از پلیس آگاهی به خاطر پیدا کردن دخترش تشکر و قدردانی کرد و گفت: هیچ وقت کمک آنها را فراموش نخواهد کرد.

جزئیات نوزادربایی در ساوجبلاغ

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی درباره این خبر گفت: رسیدگی به این پرونده از ۱۰ روز پیش در پی وقوع ربایش نوزاد شیرخوار ۳ ماهه توسط فردی ناشناس با یک پژو ۴۰۵ در روستای «آران» شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود و در تحقیقات صورت گرفته از مادر نوزاد شیرخوار متوجه شدند خانواده‌ای به دلیل نداشتن فرزند با مراجعه به خانه والدین نوزاد، پیشنهاد سرپرستی فرزند آنان را در ازای پرداخت مبلغی داده‌اند که با مخالفت خانواده نوزاد ربوده شده مواجه می‌شوند که همین موضوع ظن مأموران را برمی‌انگیزد تا نسبت به این موضوع حساس شده و تحقیقات تکمیلی را به مرحله اجرا بگذارند.

مأموران در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و سرانجام با ظن قوی نسبت به ربایش طفل شیرخوار توسط این خانواده، بلافاصله وارد عمل شده و با شناسایی محل اختفای رباینده نوزاد در شهرستان نظرآباد و هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه رباینده نوزاد را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

وی با اشاره به بازگشت کودک ۳ ماهه به آغوش خانواده‌اش تصریح کرد: متهم انگیزه خود را از ربایش نوزاد شیرخوار نداشتن فرزند در زندگی مشترک عنوان کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    بالاخره یک روز یا ده روز؟تناقض داره خبر.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    مشرق تو کی وقت می کنی این همه خبر دروغ بزاری خواهر؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 0
    بلاخره ۱۰ روز یا ۱ روز ربوده شد
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      1 1
      تو چقدر گیجی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس