کد خبر 1481031
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
حوادث

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در پارک آزادگان، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در پارک آزادگان، خبر داد و گفت: فروردین‌ماه سال جاری، وقوع یک فقره قتل در پارک آزادگان محله فشافویه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد پسر جوانی مواجه شدند که هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد، مقتول با فرد ناشناسی درگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با روش‌های علمی متوجه شدند قاتل و نامزدش در پارک آزادگان مشغول قدم زدن بودند که مقتول به آنها متلک‌گویی کرده و به همین خاطر درگیری خونینی میان آنها آغاز شد که در جریان این نزاع، قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد، او پس از ارتکاب جنایت به شهرهای همجوار پایتخت فرار کرده است.

گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی مربوط راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل پسر جوان در پارک آزادگان محله فشافویه اعتراف و دلیل جنایت را متلک‌پراکنی مقتول به نامزدش عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور رأی قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    13 1
    مقتول خسره دنیا و الآخره شد و قاتل هم فعلا خسره و الدنیا .
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    12 3
    متلک بوده یا امر به معروف و نهی از منکر؟
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      10 1
      تا بیحجابی هست متلک اوباش هم هست
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      3 0
      مثل آدم بیایید تو خیابون تا کسی بهتون متلک نگه
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 4
    این هم از امنیت
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      7 1
      متلک گفتن کار زشتیه بعضی از جوانهای ما انگار مریضن فقط دوست یه چیزی بگن
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      2 2
      نه تو بایستی بری سوریه، یا افغانستان، تا قشنگ معنی امنیت رو بفهمی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس