کد خبر 1481224
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
صدای پای زن سوم در قتل زن دوم | ارتباط پنهانی شوهر با یک دختر جوان | تفاضل دیه را می‌دهم؛ قصاصش کنید!

زن دوم یک مرد وقتی صدای پای زن سومی را پشت در خانه‌اش شنید و آن را به روی شوهرش آورد، قربانی جنایت شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از ۲۱ اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شد. مرد جوانی به نام بهنام به پلیس آگاهی پاکدشت رفت و از ناپدید شدن همسر ۳۵ ساله‌اش به نام شقایق خبر داد.

وی گفت: من چند سال قبل از زن اولم جدا شدم و سرپرستی فرزندم را هم به او سپردم. ۲ سالی است که با شقایق ازدواج کرده‌ام. او دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

با این شکایت، تحقیق برای افشای راز ناپدید شدن زن جوان آغاز شد و مأموران به اختلاف‌های دنباله‌دار بهنام و همسرش پی بردند. به این ترتیب بهنام تحت بازجویی قرار گرفت و این بار ادعای جدیدی را مطرح کرد.

وی گفت: من و شقایق سوار بر ماشین بیرون رفته بودیم که با هم درگیر شدیم. در میدان اصلی پاکدشت او گفت حالش بد شده و از من خواست ماشین را متوقف کنم. او از ماشین پیاده شد و رفت و دیگر به خانه بازنگشت.

در حالی که مأموران ردی از زن جوان پیدا نکرده بودند در سومین روز از ناپدید شدن شقایق، بهنام لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت خانوادگی

مرد جوان گفت: مدتی بود با دختر جوانی آشنا شده بودم که شقایق به این ماجرا پی برد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. شقایق زن دوم من بود و گمان می‌کرد می‌خواهم زن سوم بگیرم به همین خاطر مدام تماس‌های تلفنی مرا چک می‌کرد.

این مرد در تشریح جزئیات جنایت گفت: آخرین بار وقتی دعوا میان ما بالا گرفت گلوی او را فشار دادم. وقتی نیمه‌جان روی زمین افتاد شالی را دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم و بعد از قتل، جسد را لای پتو پیچیدم و در صندوق‌عقب پرایدم گذاشتم، سپس آن را در گودالی در شریف‌آباد دفن کردم و به خانه برگشتم.

به دنبال اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم، برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه دادگاه، مادر شقایق که تنها ولی دم بود در جایگاه ویژه ایستاد و برای داماد سابقش حکم قصاص خواست.

وی گفت: دخترم زن خوبی بود، اما بهنام جواب خوبی‌های دخترم را با قتل او پاسخ داد. من به هیچ قیمتی رضایت نمی‌دهم و حاضرم تفاضل دیه را بپردازم تا دامادم قصاص شود.

این پیرزن ادامه داد: یک روز بعد از اینکه دخترم ناپدید شد بهنام دنبال پسرم آمد تا با هم به دنبال شقایق بگردند. او یک شبانه‌روز همراه پسرم در حاشیه پاکدشت دنبال دخترم گشتند. او با این رفتارش می‌خواست پلیس را گمراه کند.

پشیمانی در دادگاه

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.

وی گفت: قبول دارم شقایق زن خوب و مهربانی بود. من اشتباه بزرگی مرتکب شدم، می‌خواستم رابطه‌ام با زن جوان را پنهان کنم اما وقتی شقایق به این رابطه پی برد دیگر دست‌بردار نبود و مدام دعوا راه می‌انداخت. به همین خاطر آخرین بار وقتی دعوا میان ما بالا گرفت در اوج عصبانیت او را خفه کردم.

قاضی پرسید: چرا جسد را در گودالی در شریف‌آباد دفن کردی؟

متهم پاسخ داد: وقتی سوار بر ماشین از شریف‌آباد عبور کرده بودم گودال‌های حاشیه شریف‌آباد را دیده بودم. چند بار پیش خودم فکر کردم خوب است اگر شقایق را کشتم جسد او را اینجا دفن کنم. به همین خاطر وقتی او را کشتم جسد را به شریف‌آباد بردم.

با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

منبع:همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    زن هرزگی بدنامی مرد بی رگ عیاشی
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    دخترک سوم قریب به یقین از همانهاست که اگر کسی امر به معروفش می کرد می گفت به تو ربطی نداره
  • US ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    34 5
    از برکات هوسرانی و چند زنی
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      4 5
      پرچم آمریکای کثیف رو عوض کن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 4
      او که در حال حاضر چند زن نداشته، یک زن داشته و یک معشوقه نامشروع .بله از برکات هوسرانی که هر روز و هر لحظه با تبلیغات رسانه های غربی و غربگرا بر آتش هوسرانی شیطانی انسانها دمیده میشه و بسیاری خانواده ها و انسان‌ها رو به چاه آتش و نابودی پرتاب میکنه
    • مقدس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 3
      عاقبت بى دينى و بى بندوبارى .
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      1 9
      زنش نبوده به قول شماها سوشال فرندش بوده سوشال قاتل
    • بختیاری IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      حضرات طرفدار دروغین حقوق زنان بنظر گزینه خوبی برای شهردار شدن هست.چون بیشتر شرایط وخصوصیات مورد نیاز شما در این موجود وجود داره
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    5 0
    پس قبلا قصد قتل داشته و اوج عصبانیت معنا نداره
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    4 5
    نتیجه ولنگاری و هرزگی زن ها و دخترهای بی قید و بند، دلسردی و تنفر و نهایتا" قتل همسر و فجایعی مشابه میشه.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    9 1
    گرفتن زن دوم به فتوای من جایز نیست
    • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      3 0
      من با فتوای تو موافق هستم جناب شیخ
  • دکتر محلاتی FR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    خوب وقتب اقا زاده موسوی لاری در فیلیمو فیلمهای مستهجن و روابط مثلثی پخش میکند ، چه انتظاری از عامه جامعه داشته باشیم ؟! و اگر ربای بانکی در سفره مردم را هم مساهده کنیم میشود «حمیت» که متضاد تبیان و بنیه است و فساد اخلاقی در جامعه ! اقا زاده موسوی لاری باید محاکمه و به اسد مجازات برسد
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    1 0
    چند بار پیش خودم فکر کردم خوب است اگر شقایق را کشتم جسد او را اینجا دفن کنم. به همین خاطر وقتی او را کشتم جسد را به شریف‌آباد بردم. خوب این نشون می ده برای کشتن برنامه ریزی کرده و کشتن زنش پیش آمدی نیست که یکباره تو خشم رخ داده باشه
  • ها شم لرستانی IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    چه مرد خوش شانسی زنها خودشانرا یک یک از سرش وا میکنند ماجرا به این خنده داری نشنیده بودم تو این زمان تورم و گرانی مردها در یک زن مانده اند این چطور چند زن گرفته البته خدا میدونه شانس داره ققققققققققق
  • تلب IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    2 0
    چاله های شهرداری چه میکنع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس