کد خبر 1480811
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
سخنی با دستیار محترم رئیس‌جمهور! - کراپ‌شده

ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در یادداشتی تحت عنوان «سخنی با دستیار محترم رئیس‌جمهور!» در روزنامه کیهان نوشت:

۱- در طرح اخیر «حجاب و عفاف» که از سوی سردار رادان، بر اجرای آن از روز شنبه (دیروز) تاکید شده است برای هنجارشکنان جرایمی نظیر محرومیت از برخی خدمات اجتماعی، ابطال گواهینامه رانندگی، ممنوعیت استفاده از اینترنت، ابطال پاسپورت و... در نظر گرفته شده و نیز جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیاردی برای کشف حجاب‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

اجرای این طرح، خواسته توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم است که به هر علت (موجه یا غیر موجه) با تاخیر به اجرا در می‌آید. بدیهی است که نیروی انتظامی پیشانی اجرایی این طرح است و ده‌ها دستگاه از قوای سه‌گانه را نیز به پیوست دارد.

بعد از اعلام این طرح، سرکار خانم «سکینه سادات‌پاد» دستیار گرامی رئیس‌جمهور محترم کشورمان (در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی)، با انتشار یک توئیت اعلام کرد که «منع خدمات‌ اجتماعی، مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده‌ است»! و تاکید کرد که «نمی‌توان‌ هنجارشکنی‌ را با تصمیمات غیرقانونی، غیراسلامی و غیرعقلانی‌ مهار کرد»!

۲- ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. در اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی بر ضرورت برخورداری همه افراد و حمایت قانون از تمامی آنها تاکید شده است که اصولی مترقی و برگرفته از متن آموزه‌های اسلامی است.

در اصل ۱۹ قانون اساسی آمده است «مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند، از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها، سبب امتیاز نخواهد بود». این اصل در مقام نفی تبعیضات نژادی قومیتی و کلیه تبعیضات مبتنی بر تفاوت‌های تکوینی میان انسان‌ها مانند رنگ و زبان و قومیت و نژاد است و هیچ ارتباطی به خودداری از محرومیت متخلفان و مجرمان ندارد چون طبعاً هر مجرم و متخلفی از یک سری حقوق شهروندی محروم می‌شود.

و در اصل ۲۰ تاکید شده که «همه افراد ملت اعم از زن و مرد، یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند». این اصل نیز بر یکسانی و برابری افراد و شهروندان در برخورداری از حمایت‌های قانونی تاکید دارد. از کجای این اصل بر می‌آید که باید شخص مجرم و متخلف را مانند شخص غیرمجرم و غیرمتخلف مشمول بهره‌مندی از همه خدمات اجتماعی دانست!؟ شخصی که مجرم یا متخلف است را قانون مشمول مجازات می‌داند.

۳- اکنون باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آنها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد ‌اشاره محروم کند!؟ و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود!؟

اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است! -که نمی‌تواند منفی باشد- پس اساساً قانون به چه معنی است!؟ و قانونگذار از وضع آن چه منظوری داشته است!؟

۴- باز هم به عنوان مثال، در قانون اساسی و قوانین جاری بر حرمت جان و مال انسان‌ها تاکید شده است. حالا اگر کسانی دست به قتل انسان بی‌گناهی بزنند و یا مرتکب دزدی و سرقت بشوند، آیا می‌توان با استناد به قوانینی که جان و مال انسان‌ها را محترم دانسته است، از مجازات آنها صرفنظر کرده و ادعا کنیم بر اساس قوانین یاد شده، نمی‌توان متعرض آنها شد!؟ و آیا این دیدگاه مستلزم نادیده گرفتن جان و مال انسان‌های بی‌گناه نیست!؟

۵- چند اصل از همان قانون اساسی، مراجع قضایی و حقوقی را موظف به مقابله با هنجارشکنان و قانون‌گریزان کرده است. حتماً فصل پانزدهم از قانون اساسی را که مشتمل بر ۱۹ اصل است و شرح وظایف قوه قضائیه در آن آمده است، مطالعه فرموده‌اید. درباره این اصول چه نظری دارید!؟

۶- و بالاخره از دستیار محترم، که خود از خانم‌های تحصیلکرده و مؤمن و محجبه هستند، انتظار می‌رود به این نکته بدیهی توجه داشته باشند که بسیاری از کشف‌حجاب‌کنندگان فرزندان فریب‌خورده این مرز و بوم هستند و نجات آنها از چنبره فریب دشمنان وظیفه‌ای است که نادیده گرفتن آن جفا در حق خود آنان است و البته عوامل وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان که کشف حجاب را به عنوان یک مأموریت انجام می‌دهند، حساب جداگانه‌ای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 8
  • علی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    13 1
    احسنتم. ذات پروژه کشف حجاب قطعا ضدامنیتی و در ادامه فتنه ترکیبی اخیر است. چون در تقابل با جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تا الان هیچ چالشی از نظامی ، اقتصادی و فرهنگی نیست که پیوست ضدامنیتی و خرابکارانه سرویس‌های نظامی اطلاعاتی دشمنان ایران را نداشته باشد. جسارتا غیر از این فکر کردن ساده لوحانه است. #مردم_دیندار_عفیف_ایران #فتنه_صهیونی_بهایی_کشف_حجاب
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      1 0
      یه کم بوی گاوبندی بین قضاییه و ناجا میاد تا با این طرح اعتراض مردمو به عریانی ها کم کنن و آرومشون کنن چون شرایط شمال تهران و شمال خصوصا فرقی نکرده شاید جری تر شدن و بدتر هم شده. بررسی کن مشرق لطفاً
  • ایراندخت IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    این آقا کیه که در مورد همه چی نظر میده، این نسل با برخورد قهری مجاب نمیشه، بهتره از دهه ۶۰ بیاید بیرون.
  • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 2
    روشنفکر مآبی متاسفانه در بین حقوقدانان بیداد میکند.
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      1 2
      آقای رییسی باید تعداد افراد با سواد و سالم اطرافش را بیشتر کند
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 1
      آقای رییسی این بیسواد و فردی که اون رو داخل مجموعه شما آورده اش را بندازشون بیرون - لازم نیست افراد ضد نظام در کنار شما از جیب بیت المال بخورند و به نظام ضربه بزنند
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    27 4
    لطفا کسانی که بی حجاب شناسایی میشن مهریه شون باطل بشه همین یه کارو بکنید همشون با حجاب میشن ضمن اینکه با اینکار شوهرای بی غیرتشون هم از این طرح استقبال میکنن
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    10 3
    بی‌حجابی = حیوانیت و بی‌شعوری/// غیرت: وجه تمایز انسان و خوک
  • ع IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    برادر گرامی جناب اقای شریعتمداری .بلاوجهتان ،عین بلاوجه است.همه از وضع فرهنگی بوجود امده نارحت هستیم ولی راه اساسی لازم است.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    دشمن دانا به ز دوست نادان.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 0
    ابطال پاسپورت? خب چرا شناسنامه را باطل نمیکنید
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      4 0
      از اینا بعید نیست
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 1
      اولی از شناسنامه هم برای بعضی مهمتره. شناسنامسون همونه.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    شبی به صورت اتفاقی از شبکه 3 گزارش روز را دیدم که از فکل مو در کرده های خانم گزارش می گرفت و آنها به بی حجاب ها توصیه می کردن که حجاب رعایت کنند!با این که این گزارش یک توهین بود به حجاب ولی به این خانم نمی رسد در خدشه به قانون وقتی دستیار شخص مهم باشی و با نظارت دولت این طرح اجرا می شود
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 2
    از آقای رئیسی بعیده همچین آدم بی سواد و شل عقیده ای رو بزار برا خودش دستیار
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    جناب شریعتمداری انقدر این جرم قریب به جنایت برای برخی عادی شده که نمیتوانند هضم کنند جرم است مگر نه اینکه هزاران زندانی از حق شهروندی حضور در اجتماع محرومند پس چرا اینجا ان قلت می اورند؟
  • حمیدرضا IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 1
    دستیار اقای رییسی مثل اینکه در این کشور زندگی نمیکنند واز اوضاع خیابانهای تهران ومابقی شهرها بیخبرند!
  • مسعود دیپلمات IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    به سرکار خانم سکینه سادات هم نمی شودچندان خرده گرفت ، زیرا که خود ایشان هم از طبقه نسوان تشریف دارند و ناچار با این طبقه احساس سمپاتی دارند. و البته می خواهند از جهتی هم فشار بر دولت را تقلیل دهند و همه مشکلات را بر گردن نیروی انتظامی بیندازند! علیهذا ، از آنجائیکه کشف حجاب به منزله افساد فی الارض تفسیر می گردد وخداوند هم در سوره الاعراف ، 2 بار می فرمایند وَلَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا، لازم می گردد که با عامل اقساد برخورد قانونی بعمل ۀید.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 7
    حرف خانوم دستیار از نظر قانونی و حقوقی درست هست و این قانون خلاف قانون اساسی و مضر هست .
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 1
      درسته! دزد که خونت زد هم همینو می گی؟ سرقت مال مهمه اما سرقت آبرو، دل جوون ها، دل مردهای خانواده دار و ... مهم نیست؟
  • حسین IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    به هیچ جا نمی‌رسید ، ولی خوبه همین طور نفرت پراکنی کنید تا زودتر خودتونو نابود کنید
  • ایرانی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    اصول 19 و 20 قانون اساسی مشخصا درمورد حقوق شهروندان کشور و افراد ملت می باشند، اما در این برهه و شرایط حساس، افراد بی‌حجاب که به دستور علنی دشمنان کشور بر این عمل غیر قانونی خود تاکید و اصرار می ورزند، عملا پادوهای و مزدوران انگلیس و آمریکا بوده و نه تنها شهروند نبوده که به نوعی ستون پنجم دشمن محسوب می گردند.
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    "تعجب از دیدگاه سرکار خانم با تفسیر اصول قانون اساسی بزعم خویش است . چرا و چگونه بدین نظر رسیدند و بعد بعنوان مشاور رئیس جمهور چنین نظر مهم میدهند . یعنی نسبت به اصول قوانین اطلاع مناسب ندارند و نیاز به آموزش دارند و یا اگر بوده بدرستی درک مطلب نشده ، امیدواریم همه مسئولان محترم نسبت به بدیهیات آگاهی لازم و ضروری داشته باشند و چنین نظرات شخصی اقراد مبتنی بر رانت و پایان نامه های میدان انقلاب نباشد که با گاف دادن وزن اشخاص بروز نماید
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      زن هم. و اینجا زن عیبش رو ...
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    شد یک دفعه از گرانی وفلاکت مردم سخن بگویی چون خودت در ناز نعمتی حالا این بانو که یک حرف درست زده باید به او حمله کنی مرد حسابی مگر چند سال دیگر می خواهی زنده بمانی خیلی دلم می خواهد ببینم جوابت به خدا ورسول چیست فهم تو از دین مردم را بیزار از دین کرده کمی خاموش باش وبفکر آخرت خودت باش دنیا وآخرت مردم را که به لجن کشیدید
  • بهروز IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    میگه توده های عظیم ملت مسلمان ایران از برخوردشدید حمایت میکنن!!! جراتش رو دارید ازهمین مردمی که ادعا میکنی ،رسما نظرخواهی کنی؟؟
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 1
      نظرخواهی؟ این ملت در حجاب سابقه مافوق هزار قبل از اسلام داره، چرا توهین می کنی؟ تعدادی فریب خورده که در هر جا موارد این چنینی هست رو به اسم ملت جا نزن.
  • امیر IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    مثل اینکه اطرافیان و مشاورین رییس جمهور دارند خوی اولیه خود را نشان می دهند و با حرفهای ناپخته پوست موز زیر پای رییسی قرار می دهند خدا کند عاقبتش مثل بنی صدر نشود که بعید نیست
  • امیرحسام IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 2
    با احترام به نظر آقای شریعتمداری و این که همه ما به عنوان عضوی از جامعه ایران اسلامی معتقد و ملزم به رعایت حجاب شرعی و رعایت آن می‌باشیم اما متأسفانه دستورالعمل فراجا خلاف قانون است! زیرا اولا، محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی (= استفاده از مترو، و کلا حمل و نقل عمومی اعم از زمینی، هوایی و ریلی و سایر خدمات) به استناد قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ صرفاً به موجب قانون و حکم دادگاه صالح باید باشد آن هم در صورتی که در قانون پیش بینی شده باشد. ثانیاً، درست است که به استناد تبصره ماده (۵) قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر کشف حجاب در داخل خودرو نیز جرم محسوب می‌شود اما خودرو وسیله جرم محسوب نمی‌شود زیرا افراد معمولا برای انجام جرم بی‌حجابی از خودرو استفاده نمی‌کنند تا خودرو وسیله جرم محسوب شود. لذا، با توجه به این که رهبر معظم انقلاب دامه برکاته بیان کرده‌اند در همه موارد قانون فصل الخطاب محسوب می‌شود، بنابراین، تمسک به امر غیرقانونی برای اجرای اوامر قانون‌گذار، مجاز نمی‌باشد. لذا توقیف خودرو نیز چه توسط نیروی انتظامی و چه توسط مقام قضایی مستند قانونی نداشته و دستور مقام قضایی قابل پیگیری در دادسرای عالی انتظامی قضات و توقیف خودرو توسط فراجا نیز قابل پیگرد در دادسرای نظامی می‌باشد. امید است که عقلای جامعه راه‌کار بهتری که منتج به نتیجه مطلوب شود و منجر به قانون شکنی نباشد برای حجاب که واجب شرعی و سیاسی می‌باشد ارائه دهد. من الله توفیق
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 1
      جرم بی حجابی با هر وسیله و محیطی انجام بگیرد، آن وسیله و محیط می شود، ابزار جرم، گرفتن ابزار جرم موقتا و تا دست برداشتن مجرم از جرمش غیرعقلانی است؟ این محرومیت نیست، این سلب امکان جرم مادامی که مجرم از جرمش دست برنداشته هست. مجرم به محض تنبه، ابزار و محیط، برایش مثل ماقبل جرم می شود.
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 1
      طرف میاد گروگان گیری می کنه، نیروها میریزن محاصرش می کنن ممکن موقتا محدودیت مختلفی براش در نظر بگیرن، ارتباطات اون منطقه رو قطع بکنن و ... کسی نمیگه قانون کجا بود، چرا حق مردم رو ...؟ اینجا هم طرف آمده توی خیابون به هیچ صراطی مستقیم نیست، از طریق اندامهای جنسی جوون بیچاره رو دچار مشکل می کنه مبتلا به خودارضایی و مشکلات بعدیش یا ... میشه و ... حالا استخاره کنیم که طبق فلان ماده هست یا نیست؟!
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 2
    خداوند به قلم زیبا و دفاع جانانه ات از احکام اسلام عزیز برکت دهد یاور احکام دین خدا .
  • هاتف IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 3
    خانم دستیار .......از این ننر بازی ها دست بردار ...مواظب باش مریم رجوی دوم نشوی . به جای یاری و دفاع از احکام اسلام ..دل به خوش آمدن بنده های شیطان نباش .
  • سپیده IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    تبعیض دینی، رجوع کنید به ماجرای کشیدن خلخال از پای زن یهودی. اسلام راه درست زندگی را نشان می‌دهد که با قدرت انتخاب خودت انتخابش کنی و نیت عمل در ثواب بردن لازم است. وقتی به زور همه حجاب بگذارند شناخته شدن مسلمان از بقیه هم سخت می‌شود.
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 2
    دستیار ......؟؟؟؟؟ جناب رییسی این خانم بدرد دفاع از بانوان نمی خورد . مشکل دارد.
  • امیرحسام IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    ضمناً جناب آقای شریعتمداری اصول قانون اساسی که غیرقانونی بودن دستورالعمل فراجا را می‌توان از آن مستفاد و حاصل نمود عبارتند از: اصول هشتم، بیستم، بیست و دوم، سی و ششم، یکصد و شصت و شش، یکصد و هفتاد و یک و یکصد و هفتاد و دو می‌باشد. به فرموده رهبر معظم انقلاب حجاب واجب شرعی و سیاسی است و همه ما معتقد وملزم به رعایت این امر شرعی می‌باشیم اما نباید به بهانه اجرای قانون، اقدام به تعرض به اموال و آزادی های قانونی شهروندان که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است شویم. من الله توفیق
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 1
      اولا که اینجا وقتی مال یا حقی وسیله ظلم و تعرض به دیگران می شود، آن مال یا حق، مبدل می شود به وسیله ظلم، چرا همچنان به این وسیله ظلمی نگاه حقی دارید؟ ثانیا در تعارض حقین یعنی جایی که شخص استیفای حق خودش را وسیله اضرار به دیگران و جامعه می کند چه کنیم؟ کدام در اولویت است؟ حق فردی با اجتماعی؟ شما در بدیهیات شک داری؟
  • علی افصحی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    اگر به جای جناب رئیسی که خود حقوقدان قابلی است بودم یک لحظه اجازه نمی دادم این فرد به عنوان دستیارم باشد نه به خاطر اظهار نظر بی پایه در باره کاشفان حجاب ، بلکه به خاطر بی سوادی مطلق این فرد در ارتباط با خوانش سادهٔ مواد قانون اساسی است. این فرد حتی از سواد فارسی برخوردار نیست حالا چگونه سر از دستیاری جناب رئیسی درآورده این برمی گردد به بندبازی برخی در تصاحب موقعیت ها و سفیهانه نظر دادن ها ! مثل جنیدی ، ابتکار ، مولی وردی کابینه روحانی - جهانگیری ، که زنان خیابانی نسبت به آن ها شریف تر بودند حداقل این زنان دم از اسلام آمریکایی نمی زدند. ذیل ماده بیست قانون اساسی « با رعایت موازین اسلامی آمده » این فرد آن را ندیده و بخش های دیگر اصل را مستمسک نظر کاملا غیر حقوقی خود قرار داده و قطعا یا خودش اصل را ندیده و یا طرح عفاف و حجاب شامل حال دردانه های! او یا خاندان بند بازش شده ! دستیاری دولت انقلابی و مردمی یک صلاحیت جدی می طلبد که این خانم هیچ صلاحیتی ندارد. طرح عفاف و حجاب به شدت قانونی و بسیار مدنی است. برای این که به جای برخوردهای قضائی و حاد همچون غرب وحشی که با حجاب چکشی برخورد کرده و حتی افراد می توانند سلیقه ای با محجبه ها برخورد کنند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز هم بی حجابی غیر قانونی تلقی شده و هم برای برخورد با آن قوانینی طراحی شده که ضمن حفظ کرامت ذاتی انسان فقط عمل بی حجابی تقبیح شده و برای این حرام شرعی و قانونی محرومیت های اجتماعی در نظر گرفته شده چرا؟ چون زنی که کشف حجاب کرده عمل غیر قانونی و غیر شرعی مرتکب شده که امید می رود با اعمال برخی محدودیت ها دست از مخالفت عملی با شرع مقدس و نیز قوانین موضوعه بردارد.
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    رضا شاه با اون گردن گلفتی و قلدریش نتونست به زور قانون بیخود وضد فطرت کشف حجاب رو اجرا کنه شما که با این نیروی انتظامی مردمی و سست گرفتن اجرای این قانون فکر نکنم موفق بشید به زور روسری سرشون کنید.بهترین راه به نظرم فرهنگ سازی از داخل مدارسه میتونید از اون همه بودجه ای که به ارگانهای بی خاصیت میدید برای خرید چادر و جانماز و.... برای دانش اموزان مقاطع پایین تر استفاده کنید واز روحانیون صریح الهجه با نفوظ کلام بالا برای شمردن فواید دنیوی و مزایای معنوی حجاب برای دانش اموزان استفاده بشه.با این روش ویا روش های ابتکاری دیگه میشه دانش اموزان رو که دانشجویان و مادران اینده هستند رو به حجاب نزدیک کرد.مطمئن باشید هزینه کردن برای تبلیغ حجاب از پایه خرجش خبلی کمتر از برخوردهای صلبی و گرفتن وقت با ارزش نیروهای امنیتی و انتظامی کشور برای برخورد سخت با این قانون شکنیه که ممکنه حتی به ابجاد تنش های هزینه بر برای مردم و نظام منجر بشه.
  • بيزار از بى عفتى ، IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 3
    خداوند شما استاد منطق صحيح قلم را حفظ بفرمايد انشاءالله 🤲🤲🤲
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 3
    درود بر شما حاج حسین
  • عبدالله IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 3
    منافقان را از بدنه دولت حذف کنید...
  • سعید IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 4
    خداقوت به حاج حسین شریعتمداری که مانند همیشه بصیرت افزایی کرد
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    حرف بزنه مهم نیست چی بگه!!!
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 2
    زنده باد این قلم و صاحبش
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 2
    درود خدا بر استاد شریعتمداری واما اگر کماکان پول وثروت در دست بیحجابان وسگ بازان باشد باید در کیش و شمال وپاساژها هرروز جنگ ودعوا داشته باشیم مشکل از حکومت است که متاسفانه قشر شهیدپرور ومومن را با هزار توجیه مسخره زیرخط فقر نگاه داشته و سلبریتی ها و کارخانه دارها و ...را با خانواده های آنچنانی شان عزیز و ثروتمند کرده است
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    چرا دستیار رئیس جمهور این قدر پیاده است؟!
  • دستیار! IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    همنشین تو از تو به باید، تا تو را عقل و دین بیفزاید
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    این طور کسانی کنار رئیس جمهور چکار می کنند؟
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    از جناب سردار رادان میخواهیم بدون ملاحظه این و آن و بدون ترس و با قاطعیت وظیفه خود را انجام بدن هرچند خیلی دیر اقدام شد ولی برای جلوگیری از تبعات وحشتناک بی‌حجابی اجرای این طرح ضروریه
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    دستیار نون به نرخ روز ...خوووووور .
  • GB ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    این آدم تا کشور رابه آشوب و خون ریزی نکشانه دست بردار نیست. آن قدر که این آدم به موساد خدمت کرده بن گوریون هم نکرده .
  • ناشناس IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    پشت میز نشستی میگی فقط
  • حسین IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 1
    بنده طرفدار حجاب کامل هستم ولی این طرح هم مثل گشت ارشاد وشاید بدتر از ان نتیجه خواهد داد بنشینید ونگاه کنید
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 1
      خیلی طرفدارید! به حول و قوه الهی موفق می شود.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    بودجه مؤسسه کیهان حلالت
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    من میگم شریعتمداری عقل کل است
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      5 0
      تو دنیای موازی البته
  • رضا.پ IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 3
    احسنت برحاج حسین قانون مدار-انقلابی -ولایتمداروباهوش ذکاوت مثال زدنی.درودبرشما
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    درود بر شریعتمداری
  • علی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    سرکار خانم «سکینه سادات‌پاد» که نمیدانیم دستیار چیه رئیس‌جمهور محترم هستی این مطلب آقای شریعتمداری خوندی ، اگر نخوندی چندین بار بخون تا تفهیم بشه
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    احسنت جناب شریعتمداری ، بخصوص قانون ابطال گواهینامه رانندگی و پاسپورتش خیلی میتونه موثر باشه، بقیشو مثل اینترنت و غیره میشه راحت دور زد!!!
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    با نگاهی دقیق به نوع افرادی که کشف حجاب کرده یا لباسهای پاره شده بدن نما میپوشند میتوان فهمید که اصلا این حرکت آنها اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور نیست چون اصولا این افراد از اقشار متوسط به بالا هستند بلکه بدنبال اندلس سازی و هنجار شکنی علیه ارزشهای اسلامی میباشند اگر چه بخشی از این افراد هم ممکن است فریب فضاسازیهای فضای مجازی و ماهواره ای را خورده باشند که باید کار فرهنگی برای روشن شدن اهداف پشت پرده دشمنان روی آنها صورت بگیرد
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 19
    حاجی دیروز اصلا خبری نبود ترسی هم نداشتیم. # زن زندگی آزادی مرد میهن آبادی✌️✌️✌️
    • شهروز IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      8 4
      چون خبری نبود ترسی نداشتید؟
    • DE ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      19 4
      ژن ژیان نیسان بار تو علافی وبی عار. حالا دلم میخواست غربی ها چادر مقعنه داشتند و ما بی حجاب بودیم این علاف های بیفرهنگ برای لجبازی و مبارزه خخخخ🤣🤣😂🤣🤣ّ با چادر مقنعه میومدند بیرون. چر ا بی فرهنگی و فساد را از غربی ها تقلید میکنند آنها هزاران دانشممد و تحصیلکرده هم دارند اکثرا مسیحی معتقد چرا از آنها تقلید نمیکنید درس بخونید علاف های بیکار. تا حالا کسی در خارج از کشور یک خانم پرفسور و دکتر و مدیر را با یک من آرایش ندیده ولی تمام خانم های قشر نظافتچی با یک من آرایش پرسه میزنند. چون چیزی غیر از این برای نمایش ندارند.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 2
      خدا کجای زندگی شماست؟ آیا مفهوم آزادی در غرب را میدانید؟! مرز آزادی کجاست؟ اگر در خونه. ای باز بود و صاحبخانه حضور نداشت دستبرد زدن چه حکمی داره؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    شعار زن، زندگی، آزادی شعار و رمزی برای استحاله فرهنگ ایرانی و اسلامی است و متأسفانه افرادی که این شعار رو تکرار می‌کنند متوجه باطن این شعار نیستند! مستند ایکسونامی دقيقا باطن این شعار رو در جامعه آمریکایی برای مخاطب ایرانی به صورت مفصل شرح داده است. اما در مقابل مسئولان هم مکلفند طوری به وظایفشان عمل کنند که نسل نوجوان و جوان امروزی در عمل به تکالیف شرعی خود دچار تردید نشوند! همانطور که رئیس قوه قضائیه گفت این موضوع با بگیر و ببند درست نمیشه. متأسفانه مسئولان ما طوری عمل کرده‌اند که نسل نوجوان و جوان امروزی به هیچ عنوان آنان را شایسته الگوبرداری نمی‌داند! نمونه آن فرزندان مسئولانی هستند که در اروپا و آمریکا ساکن هستند! بنابراین، مسئولی که تابعیت مضاعف یا فرزندش در اروپا و آمریکا زندگی می‌کند شایسته گرفتن مسئولیت دولتی نمی‌باشد. نوجوان و جوان ایرانی هم به همین دلیل که شعار و عمل چنین مسئولی یکی نیست وی را شایسته الگوبرداری نمی‌داند و بدتر این که رفتار چنین افرادی را به کل نسبت می‌دهد و مشت را نمونه خروار می‌داند.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    15 15
    درود بر سردار قلم
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      3 1
      ایشالله با سردار قلمت محشور بشی
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      5 4
      سربار قلم !
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 4
    صد رحمت به داعش و طالبان این چه وضعیه آقی رییسی؟ در مورد شما این هشدارهارو میدادن و ما باور نکردم و به شما رای دادیم که الان از زایمان پشیمانیم!
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      آفرین! توی ممالک اربابانون هم بالاخره یه عرفی چیزی هست، این عمله اونها با این وضعشون همون جا هم دستگیرشون می کنن و شماها هیچکدومتون جیکتون هم در نمیاد فقط این جا بلدید ...
  • کارمند ساده IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    جایی که قانون سکوت کرده و چیزی دیده نمی شود باید به شکل سابق به اجرای آن قانون ادامه داد مگر اینکه قانونی در چارچوب نیاز ایجاد و اجرا شود و الا قانون سکوت یعنی به ذهنیت افراد کاری نداشته و به اجرای آن چه بوده عمل شود ....
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      قانون ریزدستور شرع است، وقتی مصوبه ای نبود یا ناقص بود، به نظر مشهور علما عمل می شود
    • کارمند ساده IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      امان از دست افراط و تفریط که کمر 12, امام معصوم ع را شکست و دارد کمر امام غیر معصوم یعنی دکترین نظام ولایت فقیه مطلقه را هم می شکند و تو خود بخوان حدیث مفصل .....
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    افرین بر سردارقلم درست فرمودند .ولی باید خیلی منطقی وعقلانی برخورد بشه ولی با کسی که کامل کشف حجاب میکنه باید برخورد شود
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    خانم پاد خیای بیجا کرده که گفته قانون اساسی میگه بعضی زنها هر نجاستی خواستن بخورن تا بتونن وبال مردا بشن
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    توی کشور دعوا درست نکنید الان همه دنیا دنبال کنار گذاشتن دلار چرا شماها خوابید
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 1
      فقط شکم و مادیات؟ یه جو غیرت هم بد نیست ها
  • امیرحسام IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    چرا نظرات فنی و حقوقی رو نشر نمی‌دید؟!
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    وقتی ما به خاطر هنجارشکنی بی حجابی و سگ گردانی و... یه عده از رفتن به پارک و... محروم میشیم، این خانم بزرگوار دفاعی ندارن؟ فقط مجرمین باید برخوردار باشن؟! شروع بی حجابی منجر به محرومیت افرادی از چشم، خانواده، جوان عزیز و... شد، اندکی تامل کافی است تا ضرورت برخورد با افراد بی حجاب مشخص شود، امنیت خانواده، جامعه و تربیت صحیح در گرو اجرای قانون است.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    عجیب اینه که این دستیار، حقوق هم ظاهرا خونده!
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    درود بر حاج حسین عزیز... این خانم مشکوک میزنه!!!
  • امیرحسام IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا نظرات فنی و تخصصی را نشر نمی‌دهید؟!
  • الحق IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    بنظر شما منطق سرش می شود از خوانندگان عزیز خواهش می شود نظرات خودرا به ادرس روزنامه کیهان وشخص اقای شریعتمداری ارسال کنند
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    کی با تو گفت
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    فردا می‌نویسه خاضعانه با دستیار رییس جمهور
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      اون یه مورد بود و فرق می کرد ...
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    رهبری‌فرمود‌که‌به‌عوامل‌مسمومیت‌دختران‌برخورد‌شود‌
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 1
      خب شما اون عوامل پشت پرده رو پیدا کن تا برخورد بشه. یه دانش آموز که شیطونی کرده دارش بزنن؟
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    درود مجرمین علاوه بر محرومیت از حقوق اجتماعی باید به این نکته که سرویس های امنیتی پشت قضیه این کشف حجاب ها هستن نیز توجیه شوند
  • :) IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    همتون دس به یکی کردین پهلوی را برگرده 😛 شاه قهرو نمیخوایم
  • :) IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    هر کاری میکنن که رضا برگرده 😜شاه مامانی قهرو نمیخوایم! اقلا یه شاه بهتر بیارین (آوردن ارزون میشه، عجب نقشه شفافی :)
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    بستن تنگه هرمز چی شد
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      الآن فراتر از اون در اختیار ایرانه. ناوگانهای ایرانی کجاها سیر می کنند؟
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    خانم دستیار اگر کمی بینش ساسی داشت حداقل می توانست سکوت کند و چیزی که نمیداند به زبان نیاورد
  • US ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    سر جانشینی به جون هم افتادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس