کد خبر 1479381
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
رهبر کره شمالی خواستار بازدارندگی تهاجمی‌تر شد

رهبر کره شمالی در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگر، از مقام‌های سیاسی و نظامی کشورش خواست که بازدارندگی جنگی را به شیوه‌ای تهاجمی‌تر پیگیری کنند.

به گزارش مشرق، در ادامه تنش‌ها در شبه‌جزیره کره بین دو همسایه شمالی و جنوبی همزمان با اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در منطقه، پیونگ‌یانگ بر حرکت در مسیر تهاجمی‌تر تاکید کرد.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بامداد سه‌شنبه از مقام‌های سیاسی و نظامی کشورش خواست که بازدارندگی جنگی را به شیوه‌ای تهاجمی‌تر پیگیری کنند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی (کی‌سی‌ان‌اِی) گزارش داد که کیم در جلسه بزرگ کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی، درباره «مسائل مهم نظامی» صحبت کرده است.

طبق این گزارش، رهبر کره شمالی بر لزوم گسترش بازدارندگی جنگی «با افزایش سرعت در جهت عملی‌تر و تهاجمی‌تر و به‌کارگیری مؤثر آن به‌عنوان اقدامی برای کنترل دقیق‌تر و مدیریت امنیت رو به وخامت شبه‌جزیره کره» تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از این گزارش، این نشست در بحبوحه افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره در پی آزمایش‌های تسلیحاتی کره شمالی در اعتراض به رزمایش‌های نظامی مشترک سئول و واشنگتن برگزار شد.

پیش از این نیز رسانه دولتی کره شمالی با بیان اینکه رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی تنش‌ها را تا آستانه جنگ اتمی رسانده، نسبت به انجام اقدام تهاجمی در واکنش به این تنش‌زایی‌ها هشدار داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 1
    دم جناب آقای کیم جونگ اون رهبر محترم جمهوری دموکراتیک خلق کره گرم ، راهش همینه ، آفرین!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس