کد خبر 1478543
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
دستگیری 6 متهم به قتل در روستای حسنلنگی بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۶ نفر از متهمان به قتل که پس از ارتکاب جرم در یکی از روستاهای شهرستان رودان متواری و مخفی شده بودند، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل فردی با هویت «محمد-د» با استفاده از سلاح جنگی در روستای حسنلنگی از توابع شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان (متهمان)، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام شدند که در بررسی‌ها مشخص شد فردی بنام «حسین- د« با استفاده از یک قبضه اسلحه وینچستر به سمت متوفی و دیگر افرادی که همراه وی بودند اقدام به تیراندازی کرده و به اتفاق همدست خود از محل متواری شده‌اند و مقتول در صحنه درگیری فوت شده است.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان باتوجه به حساسیت موضوع با اشراف اطلاعاتی و اقدام فنی پلیسی، مخفیگاه متهمان متواری را در یکی از روستاهای شهرستان رودان شناسایی کرده و با تشکیل تیمی مجرب به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری (متهم اصلی) را به همراه پنج نفر از همدستانش دستگیر کردند.

به گفته سردار جعفر، در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه وینچستر پنج تیر کشف شد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اعتراف قاتل به جرم ارتکابی، انگیزه اصلی وقوع قتل را اختلافات قبلی قاتل با مقتول اعلام و اضافه کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    1 0
    روستاهای هرمزگان اوضاعشون خراب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس