کد خبر 1478039
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی در دستگیری قاتل بلافاصله بعد از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر و تماس با مرکز ۱۱۰ بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان در محل حاضر می‌شوند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد که چند نفر جوان در داخل قهوه خانه‌ای با هم درگیر شده که در اثر این درگیری سه نفر با سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند و متأسفانه علیرغم تلاش کادر درمان یک نفر از افراد مجروح در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در همین ارتباط تلاش مؤثر برای دستگیری فرد قاتل به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله فرد مذکور شناسایی و توسط مأمورین دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و در ادامه نیز با انجام تحقیقات تخصصی، فرد قاتل به این جرم اعتراف و انگیزه خود را نیز از ارتکاب این جنایت اختلافات قبلی بیان کرد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه با تلاش مأمورین سایر منازعین نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی مجرای قانون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    باید دولت قاتل رو تیکه تیکه کنه بندازه جلو سگ جوونه مردمو اونجوری میکنن کثافتا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس