حوادث

راز  انفجار مرگبار بمب در پژوپارس با یک استوری اینستاگرامی و ادله دیگر برای بازپرس جنایی فاش شد.

به گزارش مشرق،۱۲ بهمن ماه سال گذشته مرد جوانی به نام حسام در جریان انفجار ماشین‌اش در کیانشهر در حالی که در خودرو بود به کام مرگ فرو رفت و با توجه به اینکه انفجار خودرو با کار گذاشتن تی ان تی دست‌ساز عمدی تشخیص داده شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که حسام به همراه رفیق‌اش به نام مراد به اتهام قتل مردی به نام علی در روستای چمچرود ایلام بازداشت شده بودند.

ماجرای قتل علی از این قرار بود که پسر علی رقیب عشقی مراد بود. نامزد سابق مراد قرار بود با پسرعلی ازدواج کند و به خاطر همین موضوع بین آنها درگیری رخ داد که در جریان درگیری مسلحانه،علی به قتل رسید. سپس مراد و حسام به اتهام قتل او بازداشت شدند.

در حالی که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قضایی استان ایلام قرار داشت، حسام با قرار وثیقه آزاد شد و فرزندان علی از این موضوع اظهار ناراحتی کرده و حتی اعتراض خود را در قالب یک بنر بر سر دادگستری ایلام آویختند. بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بارها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آنها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.

در حالی که جی پی اس موقعیت مکانی فرزندان علی را در شب قبل از حادثه حوالی خانه حسام نشان می دهد، رد آنها زده شد و ۲ پسر علی به همراه داماد خانواده و ۲ نفر از دوستان‌شان دستگیر شدند. تحقیقات جنایی از متهمان آغاز شد اما آنها در همه مراحل پرونده، اتهام انتسابی را انکار کرده و اظهار داشتند که قتل حسام ارتباطی به آنها ندارد. در همین حال بازپرس محمدمهدی براعه تحقیقات را در پرونده تکمیل کرد و با در دست داشتن ادله و مستندات، ۲ برادر و دامادشان را به مشارکت در قتل متهم کرد و همچنین ۲ دوست آنها را متهم به معاونت در قتل دانست. نقش‌۲ دوست در این پرونده به این صورت بود که در زمان حادثه مقتول را به بهانه گردش به داخل ماشین‌اش کشانده بودند.

یکی از ادله‌ای که بازپرس جنایی در دست داشت، استوری‌ای بود که یکی از برادران بعد از قتل حسام در اینستاگرام منتشر کرده بود. شغل او ماهیگیری بود و خیلی وقت‌ها با تی ان تی دست‌ساز در آب ماهی‌ها را کشته و وقتی روی آب می‌آمدند، آنها را صید می‌کرد. وی بعد از قتل حسام، استوری‌ای گذاشته و انفجار یک تی ان‌تی در آب را نمایش داده بود و زیر آن هم نوشته بود که به همین راحتی می‌توان آدم کشت! با صدور کیفرخواست این پرونده، شمارش معکوس برای محاکمه متهمان در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    لعنت بر اینستاگرام و کل دنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس