کد خبر 1522613
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
جزییات دستگیری عامل فروش حواله های صوری در هرمزگان

نیروی انتظامی و دادگستری هرمزگان هر کدام خبر از دستگیری دستگیری کلاهبردار فروش حواله‌ های صوری خودرو در این استان می دهند.

به گزارش مشرق، ، چند مدتی است که بیش از یک هزار نفر از مردم هرمزگان از فردی شاکی هستند که پول خودرو را از آنها گرفته و متواری شده است.

در این زمینه و به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، در این پرونده که ۳۳ جلد است، ۱۲۰۰ نفر شاکی هستند.

سردار علی اکبر جاویدان عنوان داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان از مردم در این پرونده کلاهبرداری شده است و ۱۳ نفر تاکنون در این ارتباط دستگیر شده اند و تنها مدیرعامل این شرکت متواری است و در این زمینه اشراف لازم وجود دارد و با همکاری دستگاه قضایی بدنبال دستگیری این فرد نیز هستیم.

بخشی از اموال این افراد دستگیر شده نیز که تعلق آن به شکات محرز شده نیز توقیف شده است تا پلیس بتواند بخشی از مبالغ کلاهبرداری شده را به مردم بازگرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 2
    مقصر اصلی سیاست گذار است توانایی تامین خودرو نداشته باشی پائینتر که بازار دلالی بوجود بیاد این داستانه ساختار و سیستم شما هم که از هر لحاظ در این موارد سوراخه و قابل نفوذ
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    2 0
    تنش دوست دارین خودرو چیه هزارتا داستان از توش در میاد بندازین کنار منفعت طلبهارو مثل یه سیستم نرمال خودرو مردم تامین کنید بدرک که مفت خورها سرو صدا کردند کین ؟ نظام ازشون میترسه بندازینشون بیرون یا واردات زیاد کنید جورو پلاسشون جمع شه اینا ضامن دوام است نه حمایت از مفت خورها
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 0
    درود بر فراجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس