کد خبر 1483971
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
پرونده گروگانگیری رودان مختومه شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از مختومه شدن پرونده گروگانگیری در کمتر از ۴۸ ساعت با اقدامات پلیس شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ مرکز دهبارز شهرستان رودان از یک مورد آدم ربایی در روستای خیرآباد مطلع با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: شخصی به هویت معلوم به واحد گشت مراجعه و اعلام کرد با یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه چهار نفر سرنشین به هویت های معلوم از مسیر رودان به سمت روستای خیر آباد در حال حرکت بودیم که یک دستکاه موتور سیکلت دوترک و یک دستگاه پیکان وانت جلوی خودروی بنده پیچیده و اقدام به ربودن خانم ۲۲ ساله به هویت «م. س» کرده اند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، به سرعت طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و با پیگیری های انجام شده و تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان و سرنخ های موجود و مشکوک بودن قضیه آدم ربایی مشخص شد که موضوع آدم ربایی منتفی است و موضوع اصلی اختلاف خانوادگی بوده که سریعاً نسبت به شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده اقدام شد.

جعفری افزود: فرد ربوده شده در اظهارات خود به صحنه سازی و همکاری در ربایش معترف و علت این اقدام را اختلاف با خانواده خود اعلام کرد.

وی اظهارداشت: متأسفانه گاهی برخی افراد با اقدامات نسنجیده خود و بدون در نظر گرفتن شرایط، زمینه انجام اعمال مجرمانه و افزایش بار روانی در جامعه را فراهم می آورند.

وی اعلام کرد: برای افراد دخیل در این موضوع و صحنه سازی که اقدام به جریحه‌دار کردن امنیت جامعه کرده بودند، پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس