سفر نتانیاهو به ایتالیا به مشکل خورد/خلبانان زیر بار پرواز نرفتند

مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش داد: خلبانان اسرائیلی تاکنون از هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو و همسرش در سفر به ایتالیا که قرار است روز پنج شنبه انجام شود، خودداری کرده اند.

خلبانان اسرائیلی اعلام کرده اند در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو، حاضر به هدایت هواپیمای حامل وی در سفر به ایتالیا نیستند.

شرکت ال‌عال (خطوط اصلی هوایی رژیم صهیونیستی) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای قانع کردن خلبانان، مهمانداران و دیگر کادر پروازی جهت حضور در این سفر با مشکلات جدی روبرو شده است.

امروز همچنین شماری از خلبانان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از حضور در مانورهای نظامی تمرد ورزیده بودند.

روز گذشته نیز منابع عبری با اشاره به ادامه تلاش‌های نتانیاهو در راستای تصویب اصلاحات قضایی مدنظر خودش، از کشیده شدن دامنه اختلافات در اسرائیل به سطح نظامیان خبر داد.

در یکی از مهمترین این رخدادها «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از مخالفان نتانیاهو اعلام حمایت کرده و از مخالفت خود با تصویب اصلاحات قضایی خبر داده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی که در روزهای اخیر با شماری از نیروهای خود دیدار داشته، اعلام کرده که شمار زیادی از نظامیان با اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو مخالفند و تهدید کرده‌اند که در صورت تصویب نهایی آن از ادامه خدمت نظامی تمرد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نشاط IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    27 3
    خداروشکر ، ان شاا… به اذن خدا خودشون بدست خودشون ریشه کن بشن یارب
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 1
    فکر کنم بیشتر میترسن مخالفان نتانیاهو بخوان بزننش جون اینها هم به خطر بیافته
  • ققنوس IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 2
    مکرو و مکرالله، والله خیرالماکرین
  • مجید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    4 2
    امسال سال نابودی اسراییل هنوز ۱۵ روز مونده
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 2
    جانم جان
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    گذشته از اینکه اسرائیل را بد بدانیم یا خوب و یا نتانیاهو را بد بدانیم یا خوب،چیزی که جالب است وجود دموکراسی واقعی و عدم ترس در آنجاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس