رسانه صهیونیست: اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد/ موشک‌های تل‌آویو 10روزه تمام شد!

در ادامه نزاع داخلی میان صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، یگان های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی دولت نتانیاهو را تهدید به استعفا می‌کنند.

سرویس جهان مشرق _ در حال حاضر رژیم صهیونیستی شاهد یکی از بحرانی ترین مقاطعی است که آن را تجربه کرده است، بحرانی که هنوز به اوج خود نرسیده است. بنیامین نتانیاهو که میخواست قهرمان امنیت در سرزمین های اشغالی باشد، اکنون تبدیل به مهم ترین عامل ناامنی در سرزمین های اشغالی شده است.

وی و کابینه جنجالی اش که اگر دست به هیچ اقدامی نزنند، به خودی خود میتوانند عامل تنش و نزاع باشند، با اصرار بر پیگیری تصمیمات و طرح های بلند پروازانه، امنیت و موجودیت رژیم صهیونیستی را با یک چالش بسیار جدی مواجه کرده اند.

هرج و مرج در ارتش رژیم صهیونیستی/ تهدید افسران صهیونیست به استعفای دسته‌جمعی از ارتش +عکس و فیلم

دولت راستگرا و افراطی نتانیاهو که از زمان روی کار آمدنش، اختلاف و تنش داخلی در سرزمین های اشغالی را شعله ور کرد و همچین منازعات با سازمان های مقاومت فلسطینی را تشدید و به مرحله انتفاضه سوم رسانده است، با اقدامات و سیاست های افراطی و نگاه تمامیت خواه خود، رژیم صهیونیستی را در یک منگنه سیاسی، امنیتی، نظامی قرار داده است.

دولت نتانیاهو در عمل به دنبال رسیدن به یک وضعیت دیکتاتوری است، وضعیتی که در آن هیچ نهادی نتواند بر خلاف میل دولت نتانیاهو تصمیم بگیرد و یا مانع تصویب و عملی شدن تغییرات و طرح های مورد نظر این دولت شود، وضعیتی که در آن نتوان به پرونده های فساد نتانیاهو و وزرای کابینه وی و جرم های مرتکب شده توسط آنان رسیدگی کرد.

اما جریانات مخالف و حتی طرفدار بنیامین نتانیاهو، علیه این تصمیم و خواسته دولت افراطی و راستگرای نتانیاهو بپا خواسته و بی سابقه ترین مخالفت ها و تظاهرات در سرزمین های اشغالی را رقم زده اند.

بریدن گوش یک صهیونیست در جریان تظاهرات

حدود ۹ هفته است که جامعه رژیم صهیونیستی شاهد اختلاف، درگیری، هرج مرج و تظاهرات ضد دولتی است. این تظاهرات و اختلافات با گذشت زمان نه تنها کاهش پیدا نکرده است، بلکه در جریان آخرین دور اعتراضات در شهرهای سرزمین های اشغالی، تظاهرات صهیونیست های مخالف نتانیاهو، با ورود پلیس رژیم صهیونیستی، به درگیری و خشونت کشیده و صحنه اعتراضات عملا تبدیل به میدان زد و خورد تبدیل شد.

در این بین، نظامیان یگان های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال دست جمعی نامه ها و بیانیه های گوناگون، دولت نتانیاهو را تهدید می‌کنند که در صورت ادامه سیاست های فعلی و از جمله طرح ایجاد اصلاحات قضائی که در سرزمین های اشغالی از آن به عنوان کودتای قضائی یاد می‌شود، اقدام به نافرمانی از رده های بالاتر و یا عدم حضور در یگان های ذخیره ارتش خواهند کرد.

هرج و مرج در ارتش رژیم صهیونیستی/ تهدید افسران صهیونیست به استعفای دسته‌جمعی از ارتش +عکس و فیلم
بیش از ۱۰۰ افسر و سرباز در نامه ای تهدید کردند اگر اصلاحات قضائی تصویب شود، به خدمت ادامه نخواهند داد

در چند هفته اخیر گروه های متفاوتی از صهیونیست ها از جمله حقوق دانان، اقتصاد دانان، مقامات سابق سیاسی، نظامی و امنیتی در نامه ها و بیانیه های دست جمعی نسبت به پیامدهای خطرناک تصویب قانون اصلاحات قضائی هشدار داده اند که از جمله آنها، نظامیان یگان های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی بوده اند.

به گفته رسانه های عبری زبان، در یکی از این موارد، بیش از ۱۰۰ افسر و سرباز ارتش اسرائیل که در میان آنها افرادی با درجه سرهنگ، سرتیپ و حتی ژنرال های ارتش حضور دارند، تهدید کرده اند که در صورت تصویب نهایی این قانون، دیگر در ارتش اسرائیل خدمت نخواهند کرد. همچنین بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای ذخیر واحد سایبری نیز تهدید کردند که در صورت تحقق طرح مذکور، برای ارتش خدمت نخواهند کرد.

هرج و مرج در ارتش رژیم صهیونیستی/ تهدید افسران صهیونیست به استعفای دسته‌جمعی از ارتش +عکس و فیلم
بیش از ۱۵۰ نیروی ذخیره واحد سایبری تهدید کردند: اگر قانون اصلاحات قضائی تصویب شود، ما برای خدمت در ارتش اقدام نخواهیم کرد

همچنین فارغ التحصیلان واحد اطلاعات ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی نسبت به "یوم کیپور جامعه اسرائیل(رژیم صهیونیستی)" هشدار داده و تهدید کردند که در صورت تایید کامل قانون اصلاحات قضائی توسط کنست، آنها برای خدمت در نیروهای ذخیره نظامی داوطلب نخواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    6 1
    انشاالله به نابودى و سرنگونى نزديك شده اند كه فرمان خداوند حتما در حال انجام است: ان الباطل كان ذهوقا . باطل رفتنى و نابود شدنى است . دعا كنيد اى مردم مسلمان و حاميان فلسطين مظلوم كه اين نابودى هر چه زودتر موجب شادى مظلومان جهان گردد.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 2
    خدا لعنت کنه مسیولین رژیم صهیونیستی رو
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    5 1
    خدا لعنت کنه مسیولین رژیم صهیونیستی رو.مردمش رو به زور آورده دورشون دیوار کشیده مثل زندان،سالهاست مردمش هر روز با ترس،وحشت،خون،کشتار،درگیری،استرس دارند زندگی میکنن.اینم نتیجه اش
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 2
    خدا لعنت کنه مسیولین رژیم صهیونیستی رو.مردمش رو به زور آورده دورشون دیوار کشیده مثل زندان،سالهاست مردمش هر روز با ترس،وحشت،خون،کشتار،درگیری،استرس دارند زندگی میکنن.اینم نتیجه اش
  • حسن IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 0
    خدا میخواد دشمنانش رو به روش خودشون سره جاشون بنشونه
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    4 3
    ان شالله دارن زوزه اخرشون را میشکند سگ های هار.
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 2
    چرا اغتشاش گرها در آنجا اعدام نمیشوند
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 2
    ایکاش خدا این اسرائیل را همین امروز نابود کند ببینم شماها چه بهانه دیگه ای برای غارت این سرزمین پیدا می کنید
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    2 0
    پایان رژیم موقت صهیونیستی نزدیک است
  • ساس IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    از آنجا انجام زنجیره ای خرابکاری کثافتکاری در ایران در صورت برقرار بودن آرامش در اسراییل باعث ظن به این رژیم و سپس حمله میشود. در یک عملیات هماهنگ موساد به یک تئاتر اغتشاش سیاسی در اسراییل دست زده و بشدت در حال پیشبرد اهدافش در ایران است. تنها راه انتقال همین روش حمله شیمیایی به مدارس به اروپا و امریکا و اتحادیه عرب و کشورهای پانترک دور و بر است
  • مسیحا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 2
    چرا اسرائیل همین ایران خودمون
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    خوبه حداقل جرات این کارو دارن
  • امید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب رژیم جعلی اسرائیل و بعد از آن جزیره انگلیس در حال نابودی است. شک نکنید.
  • خلج IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اغتشاشگر هستند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    چرا بامدرک،مستندات وسریع آمر وعاملان جنایات شیمیایی مدارس را دستگیر وشفاف سازی نمیکنید!؟1- چرا میترسید اعلام کنید؟-2- چرا هیچ کاری نمیکنید؟3-اگرکار منافقان،فرقان،طالبان وداعش داخل وخارج... هست چراتاحالا هیچکس مسئولیتش را بعهده نگرفته؟4-اگرنمیتوانید کاری کنید ومیترسیدچرا به مردم نمیگوئید راهپیمایی غیرساندیسی وخودجوش کنند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس