کد خبر 1468129
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه خود با کابینه دولت، خواستار برخورد خشونت آمیز با مخالفان خود شد.

سرویس جهان مشرق - نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه، خواستار برخورد خشونت آمیز با معترضان و مخالفان خود شد.

به گزارش «اخبار ۱۲»، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هیئت دولت در خصوص اعتراضات گسترده به تغییر در ساختار قضائی اظهارات جنجالی را بیان کرد و به شدت به تظاهرکنندگان و مخالفان حمله کرد. نتانیاهو در جلسه کابینه به وزرا گفت: میخواهم به شما اجازه دهم که با مشت معترضان را بزنید! این هایی که الان با طرح تغییر در ساختار قضائی مخالفت میکنند، همان هایی هستند که واکسیناسیون مخالف بودند، با اینها باید کوبند برخورد کرد!

در ادامه و پس از بازتاب این سخنان بنیامین نتانیاهو، دفتر وی تلاش کرد تا به گونه ای این اظهارات را توجیه کند و اینگونه سخنان نتانیاهو را تفسیر کند که منظور وی،‌ برخورد فیزیکی نبوده است!

نتانیاهو: جواب معترضان را با مشت بدهید!
«معترضان را با مشت بزنید»: اظهاراتی جنجالی نتانیاهو در جلسه کابینه

در چند هفته اخیر سرزمین های اشغالی شاهد تظاهرات گسترده ای علیه بنیامین نتانیاهو بوده است. تظاهر کنندگان با تصویب و اعمال طرح تغییر در ساختار قضائی که از سوی دولت نتانیاهو مطرح شده است، مخالف هستند.

به عقیده مخالفان و معترضان، این طرح، قدرت غیر قابل محدود به نتانیاهو و دولت وی میدهد. طرح دولت نتانیاهو به محدود کردن اختیارات کنونی دیوان عالی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد و این نهاد از آن پس قادر نخواهد بود جلوی اجرای هیچ قانونی را بگیرد. اگر "اصلاح" مورد نظر دولت نتانیاهو در نظام حقوقی اسرائیل صورت بگیرد، نمایندگان کنست قادر خواهند بود با رای اکثریت نسبی در پارلمان، هر حکم دیوان عالی علیه مصوبات خود را رد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    3 0
    ارباب از نوچش یاد گرفته میگه من چیم کمتره
    • ح IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      0 0
      یعنی میگی آمریکا نوچه اسرائیله و نتانیاهو از اونا یاد گرفته؟؟ یا برعکس؟؟
  • علی افصحی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 2
    آن چه که در سرزمین های اشغالی می گذرد یک نکبت کامل و بی نقص است. هم شرکت کنندگان در تظاهرات و هم دستور کوبیدن آن ها از جانب جنایتکاران برآمده از آن جمع وحوش صهیونیستی هر دو ظالم و اشغالگرند.هیچ طرف اصالت ندارد تنها آورده ای که برای جبهه مقاومت دارد تضعیف شدید درونی رژیم صهیونیستی آن هم ناخواسته است! بنابراین جبهه مقاومت نباید هیچ محاسبه ای روی این بازی غربی مآب تظاهرات خیابانی داشته باشد چرا که برخی از تظاهرات خیابانی غرب بیش از آن که در ساختار تصمیم گیری حاکمان غرب وحشی موثر باشد بیشتر یک سیرک کنترل شده است تا هم سیاست های حاکمان سلطه گر تداوم یابد و هم چند نفری وجدان درد نگیرندمثل همین حمایت همه جانبه مالی و تسلیحاتی غرب و حشی و آمریکا از اوکراین و رژیم صهیونیستی و حضور خیابانی طیفی از ساکنین آن دیار شیطان.این به هم ریختگی جمعی و در نهایت زد و خورد بین هم در قرآن در سوره بقره آیه پنجاه و چهار آمده است که «فاقتلوا انفسکم همدیگر را از بین ببرید»خطاب به کسانی است که ظلم و قتل و غارت را دیده و همچنان به حصور خود در سرزمین های اشغالی ادامه داده اند.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    6 4
    اینم از شماها یاد گرفته ؟خخخخخخخخخ
    • ح IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      1 1
      واقعا خری یا خودتو میزنی به خریت؟؟ آخه هر طور فکر میکنم این حجم از خریت غیر طبیعیه!!
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      0 0
      دقیقاً
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    4 1
    از ی زاویه درست گفته.طلبکارچی هستن؟ایناتوکشورای خودشون هیچی نبودن.ظالمانی مثل نتانیاهوباازخودگذشتگی!!فلسطینیهاروقتل عام کردن یابیرون کردن تااینهاسرزمین داشته باشن ولوغصبی،حالاچه طلبی دارن؟الهی شکردارن میشن مصداق آیه قرآن که راهی بجزکشتن همدیگه ندارن.
  • حیران IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    کاش معترضینشون بیان ایران . ایتجا با بوس و ماچ ازشون پذیرایی میکنن . مثل معترضین خودمون. تازه یادش رفته بگه اغتشاشگران .عجب!!!!!
  • :) IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    بیمارن الیت جهانخوار، جنون سلطه دارن. یه تست روانشناختی کافی بود کاندید انتخابات نشن.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    قیافه ای نحسشو ادم می بینه کفار پس میده
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    احوالات ناتان یابو هر روز افتضاح تر از دیروز! اسقاطیل در سراشیبی سقوط به دره با ترمز بریده!
  • وحیدی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل. ولی خوب اسرائیل حق نداره به معترضین بگه اغتشاشگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس