کد خبر 1466551
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
پسر نتانیاهو: شاباک در کودتا علیه پدرم دست دارد

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم) را به دست داشتن در کودتا علیه پدرش متهم کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری اسپوتنیک، "الی تسیبوری" روزنامه‌نگار حامی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی چند تن از رانندگان اطراف نتانیاهو را به کار برای "بن کسبیت" روزنامه‌نگار مخالف وی متهم کرد و نوشت: این افراد عضو شاباک بوده و به همین دلیل ارائه هرگونه اطلاعات درباره آنها جرم تلقی می‌شود.

"یائیر نتانیاهو" پسر بنیامین نتانیاهو نیز در واکنش به این پیام گفت: شاباک در کودتا علیه نخست‌وزیر دست دارد.

وی افزود: کمیته تحقیق باید تشکیل شود و این افراد باید محاکمه و سالها زندانی شوند.

در همین راستا و در ادامه تنش‌های داخلی در فلسطین اشغالی، «ران بن اسحاق» یکی از مسئولان سابق شاباک، نتانیاهو را تهدید کرد که با انتشار اسناد و اطلاعات پزشکی وی، ضربه بزرگی به او خواهد زد.

در این زمینه، «یورام کوهین» رئیس سابق شاباک با بیان اینکه چنددستگی و اختلافات داخلی در حال عمیق شدن است، گفت: من نگران امنیت و وحدت اسرائیلی‌ها هستم.

«اویگدور کهلانی» وزیر امنیت سابق رژیم صهیونیستی نیز در این باره عنوان کرد که «اسرائیل اکنون در شرف جنگ داخلی است و رویکرد کابینه نتانیاهو باعث افزایش درگیری‌ها خواهد شد».

همزمان، هزاران صهیونیست بعد از ظهر امروز دوشنبه مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در قدس اشغالی تظاهرات کرده و علیه سیاست‌های کابینه تندروی نتانیاهو شعار سر داده‌اند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که هم‌اکنون ۲۰ هزار نفر از شهرک‌نشینان در اعتراض به اصلاحات قضایی مدنظر دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مقابل ساختمان کنست در قدس اشغالی تجمع کردند.

اخیرا دامنه تظاهرات اعتراضی هفتگی علیه نتانیاهو و تلاش‌های کابینه او برای تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی گسترش یافته است.

این اعتراض‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    رئیس شاباک که خود اونه
  • اسیه IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    عوضی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس