واکنش مردم عربستان به حضور خبرنگار صهیونیست در مدینه منوره+فیلم

یک شبکه صهیونیستی به‌تازگی گزارشی از حضور یکی از خبرنگاران خود در خاک عربستان و واکنش مردم این کشور به حضور این خبرنگار صهیونیست منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «شهاب»، امروز (شنبه)، به نقل از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از ورود یک خبرنگار صهیونیست به مدینه منوره خبر داد.

این خبرنگار صهیونیست که گزارشی از حضور خود در خاک عربستان تهیه کرده، -بدون اشاره به زمان سفرش- تصاویری از حضور خود در کنار مرقد رسول اکرم (ص) در خاک عربستان منتشر کرده و می‌گوید که پس از ورود به خاک اردن، با پاسپورت اروپایی به عربستان سفر کرده است.

این خبرنگار صهیونیست در این گزارش که اخیرا از کانال ۱۳ تلویزیون رژیم hvصهیونیستی پخش شده، اشاره می‌کند پیش از سفر به عربستان افرادی که به این کشور سفر کرده‌اند، به او هشدار داده‌اند که درباره «اسرائیلی بودن» خود به کسی چیزی نگوید.

با این حال، این خبرنگار صهیونیست خود را به مردم عربستان معرفی می‌کند و واکنش آن‌ها را به تصویر می‌کشد. در تصاویری که کانال ۱۳ منتشر کرده، دو جوان عربستانی دیده می‌شوند که به این خبرنگار صهیونیست می‌گویند: «به اسرائیلی اجازه خواب در اینجا را نمی‌دهیم.»

در ادامه این گزارش همچنین این خبرنگار صهیونیست به دو شهروند عربستانی دیگر می‌گوید: «من اهل اسرائیل هستیم» که این دو شهروند به محض شنیدن این جمله محل را ترک می‌کنند. حتی راننده سعودی خودرویی که این خبرنگار با او در عربستان به گشت و گذار پرداخته، به این خبرنگار اجازه پخش تصاویر خود را نداده است.

خبرنگار کانال ۱۳ در ادامه گزارش خود با اشاره به «روابطی پنهانی» عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، عنوان می‌کند که در عربستان اگر مردم بفهمند که یک ساکن اراضی اشغالی به کشورشان سفر کرده، چیزی به او نمی‌فروشند.

یک شهروند عربستانی در این گزارش خطاب به این خبرنگار صهیونیست می‌گوید: «اگر می‌دانستم که تو اسرائیلی هستی، اجازه این دیدار را نمی‌دادم چون اسرائیل استقلال فلسطین را نمی‌پذیرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ماهستیم IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    9 2
    صهیونیستهای فرعون پرست وفاسدمرتدین جنایتکارنابودخواهندشدومادرارض موعودمنجی متقی خودرابرسامریان ویزیدیان ومنافقین مشرکین وکفارکسانیکه براساس یاس وجنایت غارت وفساد اعلان موجودیت دارند بطورکامل برتری خواهیم داد
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    8 2
    اسرائیل استقلال فلسطین را نمی‌پذیرد? تو کله اینا چیزی به اسم مغز نی؟ کشور فلسطین رو اشغال کردن، بعد طرف میگه ....
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    6 3
    به زودی حق بر باطل چیره خواهد شد اللهم عجل لولیک فرج
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    خب پس اونقدرها هم جنجالی نبوده . پس کم کم به هم عادت میکنن
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    ایران بود لازم نبود بگه اسراییلی هستم همون لحظه پلیس میگرفتش😄
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    مسکن خوبیه میشه مثلا خودمون رو آروم کنیم که این اسراییل از شرق و غرب و شمال و جنوب و پرستو و ... داره توی توی ما ورود میکنه بجاش دو تا جوان عرب جوابشو ندادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس