کد خبر 1466053
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
گوشی

سال گذشته گوشی اقتصادی ردمی A۱ با استقبال زیادی از طرف کاربران روبرو شد و حالا شیائومی می‌خواهد به‌زودی از نسل بعدی این گوشی به نام ردمی A۲ رونمایی کند.

به گزارش مشرق، از نظر طراحی، این گوشی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. بنابراین بار دیگر با یک پنل پشتی پلاستیکی مبتنی بر بافت خاص روبرو هستیم و در ماژول دوربین آن هم دو دوربین می‌توانیم ببینیم. در پنل جلویی اطراف نمایشگر حاشیه‌های ضخیمی قرار دارد که البته حاشیه بخش پایینی ضخیم‌تر از سایر قسمت‌ها است. طبق تصاویر رندر، به نظر می‌رسد این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز راهی بازار خواهد شد.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست هلیو G۳۶ است که یک تراشه‌ی ۱۲ نانومتری محسوب می‌شود. حداکثر سرعت پردازنده‌ی این چیپست به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد. کاربران این گوشی باید به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند که البته امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

مشخصات گوشی ردمی A۲ +عکس

در پنل جلویی گوشی ردمی A۲ نمایشگر ۶.۵۲ اینچی قرار دارد که از پنل IPS LCD استفاده می‌کند و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ را ارائه می‌دهد. در بدنه‌ی این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت نیست و دوربین اصلی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره ببرید.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. با توجه به پایین بودن ظرفیت رم، طبیعتا این گوشی با نسخه‌ی Go اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد. گفته می‌شود این گوشی با قیمت ۹۷ یورو تا چند هفته‌ی دیگر معرفی خواهد شد.

منبع:مجله دیجی کالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس