کد خبر 1464342
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
خاندوزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشودگی جرایم وام‌ها در بانک‌های تحت مدیریت دولت، از اول اسفندماه اجرایی می‌شود.

به گزارش مشرق، سید احسان خاندوزی درباره بخشودگی جرایم بانکی به مناسبت دهه مبارک فجر توضیح داد: بر اساس توافق با مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های تحت مدیریت وزارت اقتصاد، هر آنچه به عنوان اصل بعلاوه نرخ سود است، باید پرداخت شود؛ اما آن جزء سومی که به عنوان جرایم بانکی در نظر گرفته می‌شود، مشمول بخشودگی می‌شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: هر بانک دولتی در این زمینه همکاری نکند، به بازرسی وزارت اقتصاد یا معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد اطلاع داده می‌شود تا برخورد لازم صورت گیرد.

خاندوزی گفت: این مصوبه، ابلاغیه هیات مدیریت بانک‌هاست، بنابراین بانک‌های دولتی و تحت مدیریت وزارت اقتصاد موظف هستند این کار را انجام دهند و بانک‌ها اعلام کردند این بخشنامه پس از ابلاغ، از اول اسفند در تمام استان‌ها و در تمام شعب اجرا می‌شود.

۱۹ بهمن ماه سید احسان خاندوزی از توافق با مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های تحت مدیریت این وزارتخانه برای اجرای طرحی با هدف وصول مطالبات غیرجاری و همچنین مساعدت با افرادی که به علت مشکلات اقتصادی امکان بازپرداخت به موقع تسهیلات خود را نداشته‌اند، خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    سسینمایی ایرانی شرخرروببینین تانظرتون درباره وصول طلب بانکها عوض بشه که بانک شرخراستخدام میکنه وچکش رودست اونا میده
  • سعید IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    همش شایعه هست
  • علیرضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    مراجعه به همه بانکهای دولتی کردیم متاسفانه میگن جناب خاندوزی اشتباه کرده همچین حرفی زده هیچ خبری ازبخشودگی جرائم بانکی نیست.
  • رضا ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    هر سال که بخشودگی اعلام میشه میرم بانک صنعت و معدن وام 18 تومنی سال 97 شده 500 میلیون.سود بانکی مرکب سربه فلک میکشه. جریمه که مبلغش جزئی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس