کد خبر 1464770
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق گفت: ثبت‌نام اینترنتی این تسهیلات از ۶ اسفند آغاز و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل (بانک صادرات ایران) با افزایش ۱۰۰درصدی از ۱۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه برای ثبت‌نام این تسهیلات بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق صرفا باید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، امکان ثبت درخواست اینترنتی برای متقاضیان دریافت این تسهیلات همانند گذشته، در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir از روز شنبه‌ ۶ اسفند تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: پس از اتمام دوره حدود یک‌ماهه ثبت‌نام اینترنتی در اسفندماه امسال، فرآیند بررسی تقاضای بازنشستگان عزیزان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام آغاز خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود.

به گفته ترکی، زمان پرداخت این تسهیلات در سال آینده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    2 1
    رییسی دوست دارم
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 1
    یه وام هم برای بدبخت هایی در نظر بگیرید که ضامن ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس