کد خبر 1461090
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
دست کلاهبردار 127 میلیاردی رو شد

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم یک متهم حرفه ای و تحت تعقیب با ۱۲۷ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری (خرید و فروش و جعل اسنادِ دو واحد آپارتمان) به پلیس آگاهی شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در راستای کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد متهم تحت تعقیب بوده و دارای چندین پرونده حقوقی و کیفری نزد محاکم قضایی در استان تهران می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم در شهرستان قشم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود اعتراف کرد با شگردهای خاص در قالب شرکت های کاغذی و جعل سند ۱۲۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری با بیان این که مبارزه با پدیده جعل و کلاهبرداری با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس