کد خبر 1434585
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شرور مسلح در قشم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری یک فرد شرور مسلح و معرفی آن به دادگستری این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی انتظامی شهرستان قشم، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان مرزی قشم، هنگام گشت زنی به فردی با چهره مشکوک و ساک دستی مظنون شده و به وی دستور ایست می دهند.

وی ادامه داد: در این هنگام فرد یادشده بدون توجه به هشدار ماموران پلیس اقدام به تیراندازی به سمت آنان، ایجاد درگیری مسلحانه و اقدام به تهدید شهروندان می کند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: از آنجا که حفظ جان شهروندان برای مامورین در اولویت اول ماموریت ها قرار دارد، ماموران با سعه صدر و طمانینه بیشتری به تعقیب این فرد شرور پرداختند که این فرد مسلح با استفاده از شلوغی جمعیت از دید ماموران پلیس پنهان و از محل متواری می شود.

سردار جعفری اضافه کرد: ماموران با متواری شدن این فرد شرور به سرعت با بکارگیری عوامل تخصصی و بهره گیری از روش های پلیسی و اطلاعاتی هویت فرد مهاجم و مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای قشم شناسایی و ردیابی می کنند و در یک عملیاتی ضربتی با هماهنگی و دریافت دستور ویژه قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در حالی که این فرد مسلح در حال فراهم کردن مقدمات خروج از جزیره بود، او را دستگیر کردند.

وی گفت: از محل اختفای این فرد شرور یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۵ فشنگ جنگی و تعدادی قمه و چاقو کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: انگیزه این متهم از حمل سلاح در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با هرگونه نا امنی از اولویت های کاری پلیس است و در این خصوص قاطعانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 0
    جون میده گردنش برا پسگردنی
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 1
    فقط قشم مانده بود که اونجا هم اراذل و اوباش دیده شدند .
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    مطمئنم جز عوامل موساد جهت اغتشاشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس