کد خبر 1456420
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

چنانچه به دنبال کاری برای آرامش خود و خانواده یتان هستید باید دست به کاری جدید بزنید در این زمینه می خواهیم دستگاهی را به شما معرفی کنیم که سود بسیاری را می توانید از آن بدست آورید دستگاه روغن گیر از دستگاه های پر کاربرد می باشد زیرا با تولید روغن به شما سود کسیری می رساند با ما باشید تا با انواع پر بازده آن آشنا شوید.

دستگاه روغن گیری خوراکی

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات دستگاه روغن گیری خوراکی، خاموش شدن بصورت خودکار پس از اتمام دانه های درون مخزن دستگاه است که ایمنی دستگاه را بالا می برد از ویژگی های منحصربه فرد دیگر این دستگاه میتوان به دقیق بودن، راحتی تکنولوژی تولید روغن سالم و بدون مواد شیمیایی و ناخالصی اشاره کرد.

روغن تولید شده از دستگاه های پرس سرد، برای کودکان، افراد مسن و بیماران قلبی توسط پزشکان توصیه می شود یکی از مزیت های این دستگاه مصرف برق کم می باشد قابلیت کارکرد بصورت شبانه روز و همچنین روغن کشی از تمام دانه ها مانند تخمه کدو، بادام تلخ و شیرین، فندوق، هسته انگور و حتی هسته آلبالو از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه است.

آسایش را با این دستگاه به ارمغان آورید

دستگاه روغن گیری پرس گرم

باید گفت دستگاه روغن گیری پرس گرم به استخراج روغن دانه های روغنی با استفاده از حرارت بالا می پردازد و از پرکاربردی ترین دستگاه ها در صنایع برای روغن کشی هستند در این دستگاه همچنین از یک نوع حلال شیمیایی بنام هگزان استفاده می شود که ترکیب آن با دانه های روغنی باعث استخراج کامل روغن از این دانه ها می شود.

در این نوع دستگاه ها برای روغن کشی از حرارت های بالا و حلال شیمیایی به همراه اعمال فشار فیزیکی استفاده می شود و با این روش ها روغن دانه ها به طور کامل استخراج می گردد خرید دستگاه روغن گیری پرس گرم به دلیل روغن کشی کامل مواد وارد شده و در نتیجه تحویل محصولی به صرفه تر نسبت به بقیه روش ها افزایش قابل توجهی داشته است.

آسایش را با این دستگاه به ارمغان آورید

دستگاه روغن گیری خانگی ارزان

خیلی از خانمهای خانه دار با استفاده از دستگاه روغن گیری خانگی ارزان به درآمد رسیدند و توانستند میزان درآمد خود را افزایش دهند دستگاه روغن گیری از فشار و حرارت زیاد برای روغن گیری از یک محصول یا گیاه استفاده می کند با دستگاه روغن گیری می توان روغن محصولاتی از قبیل: سبزیجات، آجیل، دانه ها، میوه ها و گیاهان برگ دار را استخراج کرد.

به طور کلی دستگاه روغن گیری خانگی دردو نوع پرس سرد و گرم وجود دارد در این مدل دستگاه های روغن گیری خانگی کیفیت روغن استخراج شده و دمای روغن گیری به آسانی قابل تنظیم و کنترل می باشد از جمله مزایای این دستگاه: هزینه مواد کمتر برای تولید و استخراخ روغن خالص و به صرفه می باشد، هرکسی با هر توان مالی می تواند این نوع دستگاه را خریداری نماید.

آسایش را با این دستگاه به ارمغان آورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس