کد خبر 1454873
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
مخالفت آمریکا با عادی سازی روابط ترکیه و سوریه 

آمریکا بار دیگر با عادی سازی روابط میان ترکیه و سوریه مخالفت کرد و گفت همه کشورهایی که به دنبال برقراری ارتباط با دولت بشار اسد هستند، باید چگونگی کمک این روابط به مردم سوریه را در نظر بگیرند.

به گزارش مشرق، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: موضع ما در مورد عادی سازی احتمالی با حکومت اسد، مختص به یک کشور خاص نیست. این موضع در خصوص همه کشورها اعمال می شود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما به صراحت اعلام کرده ایم که با حکومت اسد روابط خود را عادی نخواهیم کرد و از عادی سازی روابط سایر کشورها با رژیم اسد نیز حمایت نمی کنیم.

پرایس ادامه داد: هر کشوری که قصد ایجاد رابطه با حکومت اسد را دارد باید این سوال را از خود بپرسد که این تعامل چه نفعی به مردم سوریه می رساند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا کرد: "مردم سوریه قربانی اقدامات بیرحمانه دولت خود شده اند."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 0
    تدی جون! دیگه وقت این حرف ها گذشته. بافور بیارمکرو مکرالله . خدا با کیه ؟ چاقش کنمکرو مکرالله . خدا با کیه ؟ غزل آمریکا را هم در سوریه خواهند خواند. دیگه در سوریه تنها شدید.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 0
    اینها ترس وحشتناک آمریکا از تنها ماندن در سوریه است. باید سریع این ترس را صورت واقعی داد. حملات به تنف باید همه روزه توسط ارتش سوریه صورت گیرد.
  • شیرازm IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 8
    (خخخخ) اربابِ ترکیه ناراحته و اجازه نمی ده آشتی کنه با کشور همسایش که بهش نیاز داره... کشور، ویران و جنگ زده باشه و مستقل امّا برده و نوکر و زیر سلطه ی ناتو و غرب نباشه. ترکیه یعنی از افغانستان هم کمتر و ضعیف تره حتی از شهر غزّه و یمن هم ضعیف تره. او نا مستقلّن و ارباب خودشونن امّا ترکیه ی منافق حتّی برای رابطه با کشورها باید از چندین و چند ارباب اجازه بگیره. ارباب یهودی اش و غرب و... جدیداً افتاده به پای بن سلمان وهّابی! (خخخ)
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 1
    تروریستی به نام ترکیه ایران ارمنستان عراق سوریه یونان باید علیه این خونخوار های داعشی اتحاد مشترک بزنن
  • سعید IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    4 5
    ترکیه کشوری دروغگو و حامی تروریست منطقه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس