کد خبر 1453891
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

به دنبال شغلی برای خلاص شدن از شرایط بد اقتصادی ام بودم، تا اینکه با مشورت با یکی از آشنایانم یک مغازه کوچک لباس فرشی راه انداختم.

من توانستم با صبر و تلاش از همان مغازه کوچک به تجارت و صادرات انواع پوشاک بپردازم و هم اکنون یکی از موفق ترین افراد در این حوزه به شمار بیایم و سود خوبی از این راه به دست بیاورم.

پوشاک وان ترکیه

یکی از اهداف سفر به وان ترکیه، خرید کردن است. مخصوصا پوشاک وان ترکیه که می‌توان برخی از آن‌ها را با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به تهران خریداری کرد.

قیمت انواع لباس ، پوشاک و کفش در وان ترکیه در بازه‌های مختلفی یافت می‌شوند.

در نتیجه اگر به این شهر می‌روید، با کمی گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های آن می‌توانید حدود قیمتی متفاوتی را از اجناس مختلف پیدا کرده و برای خود خرید کنید.

ضمن اینکه برندهای مختلف در این شهر نمایندگی دارند و به این شکل می‌توانید با خیال راحت‌تری به خرید بپردازید و از بابت کیفیت هم هیچ نگرانی به خود راه ندهید.

لباس فقر را از تنم بیرون کردم و به ثروت رسیدم

پوشاک گناوه

همانطور که می دانید امروزه بازار فروش پوشاک گناوه در سراسر ایران بسیار داغ می باشد و افرادی که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارند، اجناس خود را بصورت عمده از بندر گناوه، بانه و تهران تهیه می کنند تا دارای قیمت مناسب تری باشند.

قیمت پوشاک گناوه نسبت به تورم و قیمت دلار دارای نوسانات می باشد زیرا این پوشاک از کشور های اطراف وارد می شود پس قیمت گمرک نیز روی آن حساب می شود ولی با این حال این پوشاک به نسبت کیفیت آن مناسب و به صرفه می باشد.

قیمت پوشاک گناوه به صورت عمده کمتر و به صرفه تر می باشد و این برای مغازه داران و فروشگاه های لباس مناسب می باشد.

لباس فقر را از تنم بیرون کردم و به ثروت رسیدم

پوشاک کیلویی

پوشاک کیلویی امروزه به دلیل شرایط بد اقتصادی حاکم بر کشور بسیار در میان وارد کنندگان لباس های خارجی طرفدار پیدا کرده است.

مشخصات پوشاک کیلویی عبارتند ازلباس های موجود در این نوع کالا از برندهای معتبر اروپایی و یا آمریکایی است.

یکی از مشخصات بارز این نوع کالا این است که لباس های موجود در آن یا دارای بسته بندی و جعبه هستند و یا روی آن ها حتما باید لیبل فروشگاه وجود داشته باشد.

با توجه به هر گروه سنی لباس های موجود در این نوع کالا متفاوت است.

پوشاک کیلویی امروزه روشی است که با فروش آن می توان سود بسیاری را به دست آورد از این رو بسیاری از فروشنگان لباس خواهان خرید این محصولات از وارد کنندگان آن هستند.

لباس فقر را از تنم بیرون کردم و به ثروت رسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس