کد خبر 1452997
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
النصر این بار به دنبال جذب هازارد!

باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو این بار روی ادن هازارد دست گذاشته است.

به گزارش مشرق و به نقل از فوت میرکاتو، باشگاه النصر عربستان که توانست در فصل نقل و انتقالات زمستانی کریستیانو رونالدو را جذب کند قصد دارد چهره های بزرگ جدیدی را جذب کند تا با قدرت مضاعف ادامه لیگ را دنبال کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

این بار النصر مشتری ادن هازارد ستاره گران قیمت اما افول کرده رئال مادرید شده است و در تلاش است تا این بازیکن را در زمستان جذب کند.

هدایت النصر را رودی گارسیا فرانسوی برعهده دارد. این سرمربی سرشناس پیش از این با ادن هازارد در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ زمانی که هدایت لیل را برعهده داشت کار کرده است و این باعث شده است تا احتمال حضور هازارد در النصر زیاد باشد.

هازارد زیر نظر رودی گارسیا بود که چهره شد و بعد از آن راهی چلسی شد و بهترین دوران فوتبالی خود را در این تیم تجربه کرد. هازارد اما در رئال مادرید نمایش ناامید کننده‌ای داشته است و باوجود آنکه گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه است اما بیشتر بازی های تیم را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است و اکنون که به شرایط بازی رسیده است نیمکت نشین است و آنچلوتی کمتر به او اعتماد می کند و این باعث شده است تا احتمال جدایی او زیاد باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس