ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!

مهاجم تیم فوتبال بشیکتاش در حالی به منچستریونایتد می رود که جانشین او بازیکنی است که کریستانو رونالدو جای او را در باشگاه النصر عربستان گرفت!

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ از باشگاه منچستریونایتد جدا شد و با عقد قراردادی به ارزش سالانه ۱۰۰ میلیون یورو راهی النصر عربستان شد.

از آنجا که سهمیه هشت بازیکن خارجی النصر پر بود، این باشگاه عربستانی در نهایت نام «وینسنت ابوبکر» مهاجم کامرونی را از لیست خارج کرد تا رونالدو جای او را بگیرد.

ابوبکر که در جام جهانی همراه با تیم ملی کامرون عملکرد قابل توجهی داشت اما خیلی زود مورد توجه باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار گرفت و به زودی راهی این تیم خواهد شد.

به نوشته «یاگیز صابونچواوغلو» خبرنگار نقل و انتقالات ترکیه، ابوبکر درخواست قرارداد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یورویی از بشیکتاش داشته است و احتمالاً به زودی جانشین «ووت وگهورست» مهاجم تیم ملی هلند می‌شود.

ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!

نکته جالب توجه این است که وگهورست از منچستریونایتد پیشنهاد جدی دارد و باوجود داشتن قرارداد با بشیکتاش، عزم خود را برای حضور در لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.

یاگیز درباره این بازیکن هلندی هم مدعی شد که وگهورست پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را قبول کرده است و احتمالاً فردا سه شنبه بشیکتاش را ترک می‌کند تا در نهایت جانشین کریستیانو رونالدو در منچستر بشود.

ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!

یونایتد در شرایطی برای پر کردن جای رونالدو سراغ مهاجم تیم ملی هلند رفت که در جریان مسابقات جام جهانی نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در ارتباط با این باشگاه انگلیسی به گوش می‌رسید.

این موضوع بعد از گلزنی طارمی مقابل تیم ملی انگلیس به یکی از سوژه‌های خبری رسانه‌های انگلیسی و پرتغالی تبدیل شد. حتی روزنامه «ابولا» پرتغال خبر داد مدیر برنامه طارمی ارتباطی را با «ریو فردیناند» مدافع سابق یونایتد برقرار کرده است و فردیناند تلاش می‌کند مهاجم ایرانی باشگاه پورتو را به لیگ برتر انگلیس ببرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس