کد خبر 1453347
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
شکست رئال مادرید مقابل ویارئال

مدافع عنوان قهرمانی لالیگا با قبول شکستی خارج از خانه برابر زیردریایی زرد، این فرصت را در اختیار رقیب دیرینه‌اش قرار داد تا حاشیه امنیت خود در صدر جدول را افزایش دهد.

به گزارش مشرق، در اولین بازی روز دوم از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران، در ورزشگاه سرامیکا، تیم‌های فوتبال ویارئال و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را ویارئال با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند.

ویارئال با گلزنی یرمی پینو در دقیقه ۴۷ از حریف خود پیش افتاد و تا دقیقه ۶۰ هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت، اما کریم بنزما گل تساوی را از روی نقطه پنالتی برای رئال مادرید به ثمر رساند. با این حال تنها سه دقیقه بعد داور با اعلام یک پنالتی دیگر (در نتیجه برخورد توپ با دست دیوید آلابا در محوطه جریمه) این بار به سود زیردریایی زرد، این فرصت را در اختیار تیم میزبان قرار داد تا به وسیله جرارد مورنو گل دومش را بزند و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

به این ترتیب دومین باخت فصل رئال مادرید در لالیگا رقم خورد و این تیم ۳۸ امتیازی ماند تا فرصت صعود به صدر جدول را از دست بدهد. این اتفاق به سود بارسلونای صدرنشین شد که فردا شب در یک دیدار حساس خارج از خانه باید به مصاف اتلتیکومادرید برود. بارسلونا اکنون تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد. ویارئال نیز با کسب هشتمین برد فصل خود ۲۷ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس