کد خبر 1451906
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

در وضعیت بدی از فقر و بیکاری بودم. از بیکاری خسته بودم تا اینکه تجارت مسیر زندگی مرا تغییر داد. من به سوی پیشرف و موفقیت رفتم و در مدت زمان کوتاهی به ثروت دلخواهم رسیدم. اگر شما هم میخواهید زندگی خود را متحول کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

کشمش پلویی طلایی

کشمش پلویی طلایی یک نوع کشمش است که با خشک شدن یک نوع انگور طلایی بدون هسته تولید می شود. کشمش پلویی طلایی رنگی روشن دارد و جز کشمش های پلویی طبیعی محسوب می شود. خواص این نوع کشمش بسیار زیاد است و در کنار مزه خوبی که دارد شیرینی به اندازه ای دارد. اندازه کشمش پلویی طلایی اغلب متوسط و نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است البته نمونه های ریز و درشت هم ممکن است بشود تهیه کرد. ایران یکی از قطب های تولید کشمش پلویی در جهان است که کشمش پلویی طلایی یکی از محصولات تولید شده کشمش است.

کشمش زندگی مرا نجات داد

کشمش سبز کاشمر

برای تهیه کشمش سبز کاشمر با کیفیت عالی که بیشتر در کشورهایی آسیایی از جمله کشور عزیزمان ایران، در شهرستان هایی مثل کاشمر تولید و عرضه می شود، از انگور سبز استفاده می شود. کشمش سبز یکی از انواع مختلف کشمش محسوب می شود که دارای خواص مختلفی است. کاشمر قطب اصلی تولید کننده آن در کشور و صادر کننده به نقاط مختلف دنیاست که به دلیل طعم بسیار شیرین و جذابی که دارد مورد استقبال کودکان نیز قرار می گیرد. به دلیل دخالت نداشتن هیچ گونه ماده شیمیایی در هنگام خشک کردن آن، کاملاً طبیعی و ارگانیک است و به دلیل قلمی بودن و نوع بی دانه ی آن برای صادر شدن به کشورهای مختلف دنیا از حسن زیادی برخوردار است.

کشمش زندگی مرا نجات داد

کشمش فله تیزابی

کشمش فله تیزابی در بازار به سبب خواص بیشماری که دارد از رونق خوبی برخوردار است. کشمش های تیزابی تهیه شده از انگورهای بی دانه هستند که در طی مراحل خشک شدن با تیزاب آغشته شده، با دود گوگرد خشک می شوند و در نهایت به رنگ سبز روشن در می آیند. محلول تیزاب از ترکیب کردن روغن سبزه و آب با پتاسیم به دست می آید. کشمش تیزابی فروش خوبی دارد و عوامل مختلفی در میزان این فروش دخیل اند. محلول تیزاب که متمایل به سفید است دارای خواص قلیایی برای خشک نمودن انگور به شکل سریع است و خراش هایی که تیزاب به روی انگور ایجاد می کنند موجب خشک شدن آن می شود. کشمش طبع گرمی دارد و برای تقویت کبد و قلب بسیار موثر بوده و این ماده مغذی در زندگی روزمره افراد بسیار استفاده می شود.

کشمش زندگی مرا نجات داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس