کد خبر 1448680
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
از لوکادیا تا مورایس؛ پاسخ جالب دستیار سابق مورینیو به ترک ایران

در شرایطی که این روزها اقدام یورگن لوکادیا برای پرسپولیس دردسر ساز شده است، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان درباره ترک احتمالی ایران پاسخ جالبی داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که این روزها اقدام یورگن لوکادیا مهاجم هلندی باشگاه پرسپولیس برای این تیم دردسر ساز شده است و این مهاجم سرخ پوشان خوسرانه این تیم را ترک کرده است، ژوزه مورایس سرمربی کارنامه دار سپاهان پاسخ جالبی درباره ترک ایران داشت.

وی شب گذشته در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی درباره ترک ایران عنوان کرد: دلیلی برای ترک ایران وجود ندارد، اگر روزی همه ایرانیان خواستند این کشور را ترک کنند، من هم این کار را خواهم کرد، در غیر اینصورت دلیلی برای ترک ایران وجود ندارد و این به معنای آن است که ما هم می‌توانیم اینجا زندگی کنیم.

این در شرایطی است که برخی بادلایل واهی خروج لوکادیا مهاجم پرسپولیس از ایران را به مسائل سیاسی و شرایط فورس ماژور ربط می دهند که این موضوع بی معنا است.

مورایس در شرایطی پاسخی معنادار به این اتفاقات داده است که قطعا از فردی مثل لوکادیا، افتخارات بسیار بیشتر (قهرمانی با الهلال عربستان و چونبوک موتورز کره جنوبی و ...)در کارنامه دارد و پیش تر در باشگاه های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان دستیار اول ژوزه مورینیو بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    5 0
    ایران را سیاسی نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس