ویدیوی جنجالی رامین رضاییان و ادعای عجیب ایران اینترنشنال در خصوص تبانی سپاهان/ گل بخوریم ۴تا خراب می‌شود!

شبکه ایران اینترنشنال با انتشار تصویری از بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود در این دیدار تبانی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این خصوص نوشت: دیدار تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری قاطع و ۴ بر صفر طلایی‌پوشان اصفهان به پایان رسید.

پس از پایان این دیدار رسانه ایران اینترنشنال که بیش از این نیز وابستگی‌اش به برخی کشورهای منطقه و دشمنی‌اش با ایران به اثبات رسیده بود، در مطلبی سراسر دروغ شایعه تبانی در جریان این مسابقه را مطرح کرد.

در پستی که در صفحه اینستاگرام این رسانه منتشر شده است، تصاویر تلویزیونی صحنه‌ای را نشان می‌دهد که تیم نفت در حال تلاش برای جبران یکی از ۴ گل خورده است و به سمت دروازه سپاهان حمله می‌کند؛ در این زمان یکی از بازیکنان سپاهان(رامین رضاییان) خطاب به هم‌تیمی های خود می‌گوید: «گل نخورید، اگر بخورید، ۴ تا خراب می‌شود»، این صحبت‌های رضاییان را افراد فوتبالی به خوب درک می‌کنند زیرا دریافت گل در دقایق پایانی برای تیمی که در آستانه ثبت کلین‌شیت است نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:

قدرت‌نمایی مورایس با سپاهان جهانی شد +عکس

با این حال رسانه معاند ایران اینترنشنال ماجرا را کاملا وارونه روایت کرده و این صحبت‌ها را نقل قولی از بازیکن نفت می‌داند؛ این اما پایان گاف‌های این رسانه نیست و آن‌ها به اشتباه از گل‌به‌خودی تیم نفت به عنوان گل چهارم مسابقه یاد می‌کنند، در حالی که گل سوم سپاهانی‌ها با اشتباه مدافع نفت به ثمر رسیده است.

این رسانه ماه‌هاست در تلاش نافرجام است تا چهره ای سیاه از ورزش ایران نمایش دهد که این بار نیز همچون دفعات گذشته در این امر ناکام ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیامک IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    1 1
    دیگر از همجنس بازان انتر سعودی خبری نیست هیچ اخباری راجع به خیابان های فرانسه هم نمی دهند
  • ح IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تورو سننه بهائی؟؟
    • ایرانی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      احتمالا. منظورت وهابیه. خخخخخخخ
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    شما هم خوب خبر رو وارونه نشون میدید. واقعیت اینه این جمله رامین رضاییان به اشتباه "گل بخورید، شرط خرابه" شنیده میشه که به نظر میرسید از سمت بازیکنان نفت بوده. که مشخص شد این اشتباه شنیداری بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس