زیدآبادی

یک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب دو روز پس از نگارش متنی توصیه‌آمیز برای حامد اسماعیلیون - اپوزیسیون کارگر موساد و سیا- اعلام کرد که برای همیشه از سیاست خداحافظی می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: احمد زیدآبادی دلیل این امر را موج حملات حامیان اسماعیلیون به خود از طریق نوشتن «فحاشی چارپاداری تا تهدید به قتل و تجاوز جنسی» اعلام کرده است. او پیش از این، در واکنش به فحاشی رکیک دانشجویان معترض علیه نظام، این فحاشی را بی‌اهمیت خوانده بود.

در گزارش روزنامه جوان، زیدآبادی چنان از حجم حملات کلامی به خود آزرده شده که نوشته: «مرگ را بر هموطنی با چنین افرادی ترجیح می‌دهم.» او این هنگامه را «لحظه خداحافظی»‌اش با «سیاستی» دانسته که می‌خواهد با این شیوه و روش پیش برود و این تصمیم را «برگشت‌ناپذیر» عنوان کرده است.

او در پایان متنش آورده که «اگر ممنوع‌الخروج نبودم و پاسپورت داشتم، برای مدتی به یاد دوران شکوفایی فرهنگ ایران، به سمرقند یا بخارا می‌رفتم یا راهی عراق می‌شدم و به یادِ لحظه‌های غربت و مظلومیت علی در جوار مسجد کوفه ساکن می‌شدم.»

زیدآبادی نوشته بود «به آقای اسماعیلیون توصیه می‌کنم که با این حجم از خشم و کینه‌ای که به حق به دل گرفته، وارد سیاست نشود».

یادآور می‌شود حامد اسماعیلیون که با سازمان تروریستی منافقین و برخی گروه‌های سلطنت‌طلب همکاری دارد، از تحریم مردم ایران و حتی حمله نظامی حمایت کرده و همچنین خواستار تحریم ورزش ایران شده بود، او از بانیان تجمعی بود که گروهک‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در آن حضور داشتند.

برای حامیان ایران، فحاشی رکیک این گروهک‌ها و حتی تهدید به قتل و تجاوز جنسی رویداد جدیدی نیست؛ خوی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و گروهکی‌ها که حالا در قالب فرقه حامیان اسماعیلیون بروز و ظهور یافته، همین است و هر فعال مجازی ایرانی که مدافع تمامیت ارضی ایران و استقلال و آزادی این کشور بوده، تجربه حملات مجازی این جماعت دارد. برای زیدآبادی، اما گویا اتفاق جدیدی افتاده است. او آزرده است که متن سراپا ادب و احترام و تواضعش نسبت به کسی که حتی از حمله نظامی به ایران هم دفاع می‌کند، این‌گونه بازخورد گرفته است.

یادآور می‌شود زیدآبادی قبلاً ضمن توجیه فحاشی برخی عناصر در تجمعات، مدعی شده بود فحاشی و ناسزا گفتن در این تجمعات، باد هواست و نباید به آن اعتنا یا با آن برخورد کرد(!)

در همین حال روزنامه اعتماد هم که در جریان اغتشاشات اخیر با جریان اپوزیسیون همپوشانی زیادی داشته، در یادداشتی نوشت: «آقای احمد زیدآبادی دوست و نویسنده توانا و صاحب‌نظر در امور سیاسی پس از توصیه دلسوزانه و مودبانه با استدلال و منطق متین به آقای اسماعیلیون که با خشم و کینه وارد سیاست نشوید، چنان مورد حمله و فحاشی و تهدید به قتل و... قرار گرفته که طی پستی کناره‌گیری خود از دنیای سیاست را اعلام کرده است. اگرچه امیدوارم وی در این تصمیم خود تجدیدنظر کند و دوستان دیگر هم او را به بازگشت و نوشتن ترغیب کنند ولی اصل موضوع دارای اهمیت فوق‌العاده و دارای معانی و پیام‌های متعدد منفی است.

شاید در نظر اول واکنش آقای زیدآبادی به حجم فحاشی‌ها به حساسیت شخصیت او نسبت داده و از آن عبور شود ولی هرگز چنین نیست.

بدتر و فاجعه‌بار اینکه همین هتاکان و بی‌فرهنگان با اینکه دم از آزادی زنان و حفظ کرامت ایشان می‌زنند در هر دعوایی سراغ زن و مادر و خواهر افراد می‌روند و نسبت‌های شوم و ستمکارانه را روا می‌دارند. با کراهت فراوان و فقط برای اینکه توجه جمیع بزرگان و صاحبان نفوذ و خصوصا مردم را به عمق فاجعه جلب کنم، می‌نویسم که زیر یکی از پست‌هایم در شبکه‌های مجازی حمله غیرانسانی به من آغاز شد، به خیال ساده‌انگارانه خود و از موضع بیدار کردن وجدان فحاشان نوشتم؛ ناجوانمردها مادر من که 15 سال است زیر خاک خفته، چه کار به او دارید؟

چند هفته پیش در سایتی که خود را وزین می‌داند کسی که خود را روانشناس معرفی کرده بود بدون کوچک‌ترین شرمی فرمان فحاشی می‌داد و با کمال بی‌خردی نوشته بود ناسزا بگویید و هرگز وجدان خود را برای دهان دریدگی اذیت نکنید!».

نگران شدن برخی محافل اصلاح‌طلب از فحاشی و رفتار فاشیستی عناصر وابسته به اپوزیسیون خارج‌نشین در حالی است که همین محافل، در طول چند دهه اخیر، فحاشی و توهین و هتاکی علیه مقدسات را با واژه‌های تحریک‌آمیزی مانند حق انتقاد و آزادی بیان و نقد بی‌رحمانه توجیه و تأویل کرده‌اند. نمونه این رفتار خباثت‌آلود، توجیه حرمت‌شکنی‌های بی‌سابقه اغتشاشگران و اوباش اجیر شده در جریان شرارت دو هفته اخیر بود که از سوی برخی مدعیان اصلاح‌طلبی به عنوان اعتراض مدنی و اعتراضاتی که باید شنیده شود،‌ توجیه و تطهیر شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • محسن IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    29 3
    آقای زید آبادی ساده لوح اینها فقط از اربابشون دستور می‌گیرند با هندس فری هایی که در گوش دارند، ارباباشون هم فقط زبان موشک را می‌فهمد، آنها ایران قدرتمند را که بازاری در جهان بدست بیاورد را نمی‌خواهند، آنها ایران در خون و تکه تکه را می‌خواهند تا غارت کنند، اگر با هوش باشیم طرف حساب ما سگ نیست آن دستی است که قلاده را هدایت می‌کند.
    • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 2
      اسب هاس گاری در سربالایی یکدیگر را دندان می گیرند!!!!
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      3 3
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      کینه به حق ؟! همین دیروز یک زن جوان قربانی اشتباه پزشکی جراحی زیبایی شد مثل ده ها هزار مورد سالیانه در تمام غرب و شرق دنیا با یک عذر خواهی و پرداخت دیه هم تمام میشود مثل تمام تصادفات رانندگی منجر به فوت مرگ کارگران سرکار قتل هزاران نفر به دست پلیس امریکا مگر سقوط ان هواپیما یا سکته مهسا امینی خارج از این موارد بود که کشور را به اتش کشیدید ؟ نخیر دعوا دعوای ابدی و ازلی کفر و ایمان است که تا قیامت به هر بهانه ای ادامه خواهد داشت و انجا تکلیف همه معلوم میشود
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 0
    اینا سر و ته جماعت چارپاداری هستن به قول خودش! اندازه گنجیشگ تحمل حرف مخالف ندارن چه برسه به فحش بعد واسه نظام خط و نشون می کشن که باید مدارا کنه!!!
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 0
      مشرق چند سال است هر روز از قول سرمایه های اسراییل و غربگراها هشدار اشوب و فتنه اقتصادی میدهی چند بار نظر گذاشتم ادرس منزل ویلا بنز و پورشه اینها را بگذار و به مردم بینوا نشان بده حالا دیدی اینها با یک فحش انهم در فضای مجازی چطور دل و دماغ از دست میدهند و برای همیشه خداحافظی میکنند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    10 1
    مرگ خوبه برای همسایه، زید آبادی و امثال ایشان تا زمانی نا امنی اعم از فحاشی و تهدید درب منزل خودشون نرسیده آن را توجیه می کنند همینکه به خودشان برسد تازه می فهمند طرف مقابل که مومنین آنها را مزدور وطنفروش و فتنه گر می نامند چه جانورهایی هستند.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 1
    متاسفم که شما خودی را ناخودی میگیرید با شمایم کیهان، مشرق و ... مرگ بر انگلیس و آمریکا و دوست نادان و دشمن مردم ایران.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 0
      ان شاالله توهم خوب میشی و خدا شفات میده
  • علیرضا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 0
    طبق فرموده خداوندسبحان درقرآن مجید،هرکس فحاشی کند،روزی معنری ومادیش کم میشود واین عمل زشت،ضدشرع،عرف واخلاق جزازشرنفس ودرپیروی از سیاه دلان برنمیاید،بنابراین بایدبا خرداندیشی وآگاهی بخشی درسطح کلان جامعه ایران اسلامی، نسبت به این کفر وکفران،چاره اندیشی نیزدرمقابله بااین سلاح کفرآلود ازسوی دشمنان بی شرم وحیای داخلی وخارجی،انجام پذیردوگرنه رفته رفته باقبح زدتیی ازاین نوع رفتارهای ضددینی اخلاقی ومتأسفانه بی تدبیری ومنفعلانه برخوردکردن باآن،امکان همرنگ شدن بافرهنگ ایرانی نیزوجودخواهدداشت،چنانچه میدانیم،باتحریف تاریخ وفرهنگ درمقطعی ازتمدن ایران،فحشی رکیک وبسیارزشت رابعنوان نام سرداری ازسپاه ایران زمین جاززه اندوبعضاًغافلان نادان نیز بدون هیچ تامل ودرنگ عقلانی،آنراپذیرفته وبه عمدوغیرعمد،دهان وکلامشان راآلوزه میکنند.خدایابه عنایت ورحمی دین،مذهب،مسلمانان،ایران وایرانیان راراخاصه حفظ ومارا درحریم اَمنَت ازشرنفس وشرابلیس وشیاطین وجمیع شر واشرار محفوظ بفرما.آمین
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 3
    کینه بحق اسماعیلیون ؟!! بابت خطائی که با اعمال کاری مثل استفاده از ابزار اینترنتی که ممکن است دشمن حتی باندازه کوچکی احتمال در تقصیر پدافند نقش داشته ولی سردار حاجی زاده بگردن گرفت شاید در آن شرایط امکان رذالت دشمن تا این حد را نمیدادند که به مجموعه تذکر لازم برای این احتمال داده شود و بر عکس آمادگی برای برخورد با عکس العمل آمریکا بالا بود آنهم با حجم جواسیس موجود که افرادی ندانسته یا دانسته اطلاعات لازم با چند دست چرخش به آمریکا و اسرائیل میرسید کافی بود با یک برنامه چینی کاری کنند و کنار بنشینند و بخندند و اینگونه مردم را رودروی هم قرار داده و طرفی از همین آمریکای قاتل خواستار حمله به مملکتش شود و با همین بی منطقی و کم خردی فحاشی و دریدگی را از او شاهد باشیم و در یک دور باطل همینگونه ای بی منطقی بین همه دور بخورد و یکدیگر را مقصر شناختن تا یک طرف از دور خارج شود و آنچه در طی سده ها بر سر این ملک و مردم رفته طوری رفتیم که آخر آنکه برده است دشمن هر دو سمت بوده جانب یک سمت را با سیاستی میگیرد و علیه دیگری با مکر دگر سیاست میکند که حتی لحظه ای فرصت تدبیر و اینکه چرا او با آن یا من است پس بهتر است با هم بنشینیم و با دلالت و مداومت سنگ هامون وا بکنیم تا دیگران که هیچوقت برای اندکی خوبی و خوشی ما دل نسوزاندند و مخارجمان تامین و تیمارمان نکردند مگر اینکه بخواهند مانند نگهبانی پاسبان منافع آنان باشید
  • محسن IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    مردک سوسول طلب از مدجویان و مریصان صعبالعلاج و معلولان مشکل دار خبر داری تف به شرف نداشتت
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    با این حجم از خشم و کینه‌ای که "به حق" به دل گرفته×تمام حرفهاش یه طرف این به حق هم یه طرف
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 0
    مملکت مامشکل گرانی داره.امانه اینکه به بیت المال ضرربزنیم.بریم بیت رهبری.ریاست جمهوری مشکلاتمان رامثل۱مردبگیم.
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    7 2
    فحاشی اصلاخوب نیست چون دهان آدم آلوده میشه
  • حمید IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    8 2
    خدا اون روز رو نیاره که این جماعت فحاش و بی ادب و پوک مغز بخواهند کشور رو در دست بگیرند اون روز باید فاتحه ایرانی جماعت رو خواند
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    آشوب واقعی موقعیست که گروه ها و افراد مدعی وارد کشور شده هر کدام پرچمی افراخته و برای کسب قدرت به جان هم میافتند. در تجمعات کوچک و بزرگ خارج همواره بین فرقه قجر و شازده درگیری میشود. شعار سبزی پلو با ماهی ... زیبنده هر دو گروه رجوی و پهلویست.
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    11 2
    اصلاح طلبان بدانند روز خوش اینها در دامن نظام اسلامی ایران بودن است اگر یک روزی این کفتارهای تشنه از خون ملت به قدرت برسند به صغیر و کبیر شما رحم نمی کنند
  • محمد IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 10
    دیگه مظلومیت علی و حسین لطیفه ای بیش نیست
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      6 0
      کم بخور
  • ملت IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 2
    سگها هرگز با زبان و دهنشان نمی‌تواند دریا را آلوده کنند
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 2
    بالاخره هرکه باد بکارد طوفان درو می کند جناب زیدآبادی این فحاشی ها نتیجه سالها رفتارهای منافقانه و مسخره کردن دیگر افراد از جناح های مختلف سیاسی توسط رفقای افسادطلب شما در عرصه روزنامه نگاری زرد و کانال های تلگرامی است که شما حتی تحمل چندتای اون رو هم نداشتید
  • اندکی تامل . IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 1
    آقای زید آبادی عزیز! یک بار دیگر نحج البلاغه را مطالعه کنید تا شاید به یاد اورید کلام مولا علی را : آنچه را بر خود نمی پسندی بر دیگران مپسند . آری این چنین است برادرم .
  • بختیار IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 1
    جناب زید آبادی دیدید شماها حتی یک شهید برای دفاع از نظام وانقلاب و حرم ندادید
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    7 1
    روزگار آموزگار خوبی است، به اصلاح طلبان خواهد آموخت که از هر دست بدهند از همان دست پس خواهند گرفت...
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    6 1
    اينا همونهايي هستند كه ميگند مرگ خوبه اما برا همسايه! وقتي فحاشي به خودشون ميرسه تازه ميفهمند با كي طرفند !؟ با هوا داران دروغي زن زندگي آزادي ، ظاهر شعار قشنگه اما باطن شو رو آقاي زيد آبادي تازه درك كرده
  • سید IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 0
    اسب هاس گاری در سربالایی یکدیگر را دندان می گیرند!!!!
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 1
    از فحاشیهایی که به رهبری و نظام و اهل بیت علیهم السلام و مردم پایبند نظام شد ساده عبور کردن حالا که به خودشون رسیده ادای با ادبها و قرمساق نشنفته‌ها رو درمیارن!
  • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    فحش بادهواس
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    زید آبادی آنچه برای دیگران می‌پسندیدی برای خود هم بپسند. چو بد کردی مباش ایمن ز آفات که واجب شد طبیعت را مکافات
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای زید آبادی اهالی فرهنگ و ادب معتقدند که، این جهان کوه است و فعل ما ندا ،سوی ما آید نداها را صدا. این فحش ها انعکاس صدای خودتون نیست؟
  • هومن IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    بنده در یوتیوب چند باری جواب منطقی و بدون توهین به این جماعت ضد انقلاب وتجزیه طلب دادم.که مورد هجمه این عناصر با شنیع ترین و زشت ترین کلمات به خودم وخانواده شدم
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    حامد اسما عیلیون هم بزودی مانند ریگی زم همین روزها از گونی سر در می آورد واماآقای ضید آبادی خاصیت وماهیت دشمنان انقلاب و اسلام یعنی منافقین گاو طلبها لندن نشین کوموله در این زمان فحاشی و بی حیایی است این حیوانات دو پا حتی اگر پدر مادر خواهر برادر زن فرزندشان هم با آنها مخالف باشد به آنها فحاشی می کنند و تهدید می کنند در دوره ایی قرار گرفتیم که شیطان باتمام قوا به همراهی اجنه کافر و انسان نما و شیاطین کوچک به جنگ با دین خدا آمده است چون فهمیده مرگ خودش و دوستانش نزدیک است ظهورنزدیک است که امام زمان ع می آیند گردن گردنکشان را میزند اول از همه گردن شیطان را
  • DE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 0
    اقای زید ابادی خوبه خودتون رفتار شرارت امیز تجزیه طلبی که خواهان حمله نظامی و بمب باران و کشتن تک تک ایرانیان هست روخودتون از نزدیک لمس کردید. اونا هیچ غلطی نمی تونن بکن . زیرا هشتاد میلیون ایرانی جوابشون رو خواهند داد. اگر بخدا ایمان داشته باشید و در مقابل این شیاطین و نوکرهای موساد و سیا قلم تون رو زمین نذارید و در باره ماهیت شیطانی و فتنه گرانه این اشرار شفاف سازی کنید. اگر سرباز رسانه نیستی ، همون بهتر بروید یک گوشه زندگی تون رو بکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس