کد خبر 1436022
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
ایران - آمریکا

یکی از آثار و نتایج جنگ ترکیبی اخیر، علنی شدن راهبرد امریکا برای مقابله با ایران است.

به گزارش مشرق، سیدعبدالله متولیان در روزنامه جوان نوشت: یکی از آثار و نتایج جنگ ترکیبی اخیر، علنی شدن راهبرد امریکا برای مقابله با ایران است. سران مغرور و بی منطق امریکا همواره دخالت در امور ایران و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی را منکر می‌شدند، اما این بار نه تنها ابایی از بیان مداخله در امور ایران ندارند بلکه علناً از راهبرد تسلیح مخالفان جمهوری اسلامی و اشرار و اوباش داخلی برای مشروعیت زدایی از نظام اسلامی ایران نیز سخن می‌گویند. امریکا پس از افزایش قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در سایه مدیریت بحران داعش در سوریه و عراق به این جمع‌بندی راهبردی رسیده است که با اتکای صرف بر قدرت نظامی خود، توانایی مقابله با محور مقاومت را ندارد؛ لذا از آنجاکه ضعف خود را برخورداری محور مقاومت از هویت مذهبی آرمان‌گرای غیرمادی، ارزیابی کرده، راهبرد مشروعیت‌زدایی را نسبت به محور مقاومت در پیش گرفته و از صدر تا ذیل مقامات امریکا، آشکارا از براندازی جمهوری اسلامی می‌گویند. آنچه که در ادامه می‌خوانید تنها چند نمونه از مداخله مقامات امریکا در چارچوب راهبرد براندازی جمهوری اسلامی و ضرورت تسلیح و حمایت از مخالفان نظام ایران است:

چند روز پس از آنکه جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا در سخنی طنزگونه مدعی آزاد کردن ایران شد و بلافاصله از این موضع‌گیری احمقانه عقب نشینی کردند، جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین امریکا در گفت‌وگویی با بی. بی. سی فارسی از آموزش و تسلیح مخالفان و اپوزیسیون ایران در خاک عراق توسط امریکایی‌ها پرده برداشت و تلاش‌های مکرر خبرنگار بی. بی. سی برای جلوگیری از افتضاح ایجاد شده به جایی نرسید.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن نیز پیش از این در اندیشکده «بنیاد هوور» حمایت این کشور از اغتشاشات ایران را تکرار کرده و وعده داده بود که واشنگتن به ایستادن در کنار اغتشاشگران ادامه می‌دهد.

همچنین ویلیام برنز مدیر سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) هم پیش از آن در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور علنا از اغتشاشات در ایران حمایت کرده و گفته بود: «دولت ایالات متحده به طور واضح بر حمایت ما از جریان آزاد اطلاعات و آزادی اینترنت تأکید کرده و من بدون اینکه وارد جزئیات بشوم باید بگویم که ایالات متحده بسیار به این موضوع متعهد است». وی در پاسخ به این پرسش که آیا امریکا در تحولات داخلی ایران مداخله خواهد کرد، گفت: «آنچه که من می‌توانم بگویم این است که حمایت ما به عنوان یک دولت از جریان آزاد اطلاعات، با قدرت ادامه خواهد یافت».

رابرت مالی، نماینده ویژه امریکا در امور ایران نیز اخیراً در اظهاراتی با بیان اینکه واشنگتن توجه خود را به حمایت از اغتشاشات معطوف کرده است، تهدید کرد اگر لازم باشد به عنوان آخرین راهکار، به گزینه نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران متوسل می‌شوند: «ما وقتمان را جایی صرف می‌کنیم که فایده داشته باشد، از جمله حمایت از اعتراضات در ایران...».

اغتشاشات ایران بی‌شک بی‌سابقه‌ترین جنگ شناختی و چندجانبه علیه یک کشور در جهان محسوب می‌گردد که با هدایت مستقیم رژیم امریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و به اجرا گذاشته شده است. مجموع بودجه‌های علنی تخصیص داده شده توسط سران جنایتکار رژیم امریکا حدود ۶۰۰ میلیون دلار (بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان) به شرح زیر اعلام شده است:

۱- مبلغ ۵۳ میلیون دلار توسط سازمان سیا، ۵۵ میلیون دلار برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای و حفظ ارتباط با آشوبگران به اراذل و اوباش و گروهک‌های تروریستی نظیر منافقین و دیگر گروهک‌های وابسته پرداخت شده است.

۲- ده‌ها پروژه در چارچوب بی ثبات‌سازی محیط داخلی ایران توسط سازمان سیا طراحی شده که فقط برای یکی از آن پروژه‌ها مبلغ ۵۵ میلیون دلار پرداخت شده است.

۳- آژانس رسانه‌های جهانی امریکا، برای انجام عملیات روانی و مقابله رسانه‌ای مبلغ ۱۳۱/۳ میلیون دلار هزینه کرده است.

٤- یکی از دفاتر مربوط به امور ایران، برای تخریب وجهه ملت ایران و انتقال ناامنی‌های پیرامونی به داخل ایران مبلغ ۳۵۳ میلیون دلار هزینه کرده است.

جنگ شناختی و ترکیبی پیچیده رژیم امریکا پس از گذشت دو ماه با شکست مفتضحانه مواجه شده و آبروی سران بی منطق و شرور امریکا و امپراتوری رسانه‌ای ائتلاف غربی، عبری، وهابی به‌عنوان بزرگ‌ترین بنگاه‌های دروغ پراکنی رفته، اما این هرگز به معنای پایان شرارت، توطئه و دسیسه چینی غرب و شیطان بزرگ نیست. قرائن و شواهد بسیاری نشان می‌دهد نظام سلطه و رژیم امریکا به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده چشم دوخته و در یک جنگ شناختی در مسیر تغییر اولویت‌های نظام و تغییر باورهای مردم گام بر می‌دارند و معتقدند چنانچه بتوانند در افکار عمومی مردم ایران اولویت‌های اقتصادی (رفع فقر، فساد، تورم، بیکاری و رونق تولید و حل مشکلات معیشتی مردم) به اولویت‌های تقلبی و عوام‌فریبانه نظیر «رفتن زنان به ورزشگاه‌ها»، «گشت ارشاد»، «حجاب» و... تغییر دهند مسیر برای بازگشت غربگرایان و مسببان وضع موجود به عرصه قدرت و حاکمیت هموار شده و مجلس جدید با گرفتن نفس دولت سبب خواهد شد تمام رشته‌های نظام برای خنثی‌سازی تحریم‌ها به پنبه شود. امریکایی‌ها قویاً معتقدند اگر مجلس بعدی به تصرف غربگرایان و بانیان وضع موجود بیفتد قطعاً این اردوگاه سیاسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال ۱٤۰٤ نیز خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • سید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    33 16
    هرچند شعبان بی مخ ها و پری بلنده ها همیشه برای اوباشگری و مزدوری و خدمت به شیاطین پا به رکاب هستند اما یانکیستان باید یداند که حداقل در مورد ایران دوران تغییر حکومت با کمک این اراذل و اوباش هفتاد سال است که سپری شده است! بعلاوه نه یانکیستان آن یانکیستان هفتاد سال پیش است و نه ایران مانند آن زمان حکومت پادشاهی بی عرضه و بی کفایت دارد!!!
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      19 8
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      16 0
      کاملاً درسته که دشمنان ایران میخوان سر به تن ایران و ایرانی نباشه.ولی مردم هم باید کمی اخلاص و درستی و پاک دستی از مسئولین ببینن تا راحت تر فشار ها رو تحمل کنن اینکه هر روز خبر یه فساد اقتصادی ویا سوء استفاده فلان مسئول از بیت المال شنیده میشه در کنار فاصله طبقاتی و خالی تر شدن هر روز سفره مردم با تورم وحشتناک.سطح نارضایتی رو در جامعه بالا برده.امیدوارم دشمنان ایران و اسلام با هشیاری ملت نتونن هیچ گزندی به ایران بزنن ولی فقط امیدواری کافی نیست کمی تحرک و مردم داری هم لازمه.
    • SE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      6 17
      پری بلنده که چادر چاقچوری وبا حجاب کامل بود از خودتون بود و شعبان بی مخ هم که یه تپه ریش داشت که اون هم از خودتون بود
    • SE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      7 6
      اینترنت جهانی اسب تروایی است که جهانیان بخوبی و توانمندی تمام از آن استفاده میکنند و سواری میگیرند بجز گوگلبانهایی که با الاغ جهالتشان همچنان در حال جفتک پرانی اند
    • ابراهیم IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      سلام باتشکر از خبرنگار وخبرگزاری محترم لطفا درباره برنامه ریزی امارات روی اثرات مخرب زیانبار واحد پولی درهم امارات روی بازار ایران اطلاع رسانی کنید. دولت وبانک مرکزی علیرغم برنامه ریزی برای کنترل قیمت دلار،متاسفانه برای جلوگیری از اثرات بسیار زیانبار درهم روی افزایش قیمت محصولات وارداتی که اکثرا از دوبی وارد می شود وبه شدت باعث ایجاد تورم در ایران می شود کار نمی کند واز این مساله مهم غافل است. درهم امارات به شدت بر تورم داخلی دامن می زند مسئولین کاری بکنید.
    • CA ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 0
      الان پری بلنده های زیادی تحت امر بن سلمان و بهاییت و صهیونیسم انگلیسی در عنتر نشنال آل سعود و بی بی سی و منوتو و ... مشغول مشاوره دادن به اربابان داعشی خود هستند.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    26 15
    مهم نیست آمریکاییها چی می گن مهم اینه که مردم ایران دیگه شما رو نمی خوان
    • قریشی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      21 8
      منم موافقم، ملت فهیم ایران نه منافقین رو میخوان و نه اون عقب افتاده پهلوی و نه تجزیه طلبان رو ... با شرف های ایرانی فقط نظام جمهوری اسلامی رو میخوان
    • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      9 2
      بیش از اوضاع اقتصادی- اجتماعی اظهار نظر های نامربوط برخی از مسئولین بی ربط می باشد که از جانب عموم مردم حرف می زنند و مثل نشتر در جان مردم فرو می کنند. کمی سیاست یاد بگیرید . هر کس نباید در هر جایگاهی هرحرفی را بزند و هزینه بتراشد.
    • ح IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      11 2
      نه شما وحشی هلی داعشی رو حتما میخوان مردم که به مسلمانان رحم نمی‌کنید کشوری که 97 درصدش مسلمانه
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      9 2
      غلط فکر میکنی. مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را میخواهند. البته مردم فهمیده که بر اساس مبانی ارزشمند اسلام و قرآن تفکر میکنند. مردمی که عاشق امام حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و السلم هستند. مردمی که منتظر ظهور مهدی صاحب زمان هستند. مردمی اصیل و نجیب و شریف. شما فقط از جانب خودت و همفکران خودت حرف بزن.
  • قریشی بوکانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    12 9
    بدون شک انتهای این مسیر پیروزی برای شیطان نخواهد بود چون سنت الهی بر این قرار داده نشده تا اولیا و رهروان شیطان در زمین پیروز باشند . چهل سال تمامی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب از داخل و خارج زدند و کوبیدند نتیجه این شد که دامنه قدرت ایران تا مرزهای فلسطین اشغالی ادامه یافت و ناوهای جنگی امریکا که زمانی برای ملتها قلدری می کردند از ترس قایقهای سپاه به حاشیه های امن کشورهای عربی خلیج فارس رانده شدند ... دست خدا بالاتر از هر دستی است .
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      4 0
      ما ایرانیان با ذکاوت و آگاه هرگز به آمریکا و غرب و پس کرانه های وابسته و دلبسته اجازه نمی دهیم در جائی پیروز شوند این شعر نیست عین شعور است خودشان درک کرده اند و این شعارها مثل نظر رابرت مالی راجع به بمباران مرکز صنایع هسته ای بدردشان نمیخورد و راهی جز جلب رضایت ایران قدرتمند ندارند والا خسارت بیشتری متحمل میشوند
  • US ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    6 3
    ایران هم زمان در دوران دموکرات ها دچار آشوب می‌شود. نه جمهوری خواهان
  • رضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    23 11
    دارید خودتون رو توجیح میکنید ایران قوی کجا بوده.ملت نان شب نداره بخوره نه برق داریم نه اب داریم نصف جامعه مستاجر هستند ببینید امار طلاق چطوره همه مردها شرمنده زن و بچه اند اگه فکر میکنید قوی بودن فقط نظامی بودن در اشتباه هستید.اقتصاد قوی ایرانیها قدرت ایران
    • قریشی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      7 18
      برای کسانیکه به شرافت می اندیشند عزت و اقتدار ماورای نان شکم است برای چهارپایان خوردن و خوابیدن تعریف شده و اهمیتی به شرافت نمی دهند
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      11 10
      اونی که ملتش نون شب ندارد ارباب تو است مشنگی
    • سید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      11 9
      چین یک نمونه از قدرت که اول از لحاظ نظامی خودش را ساخت و قوی کرد و بعداً که غربی ها دیدند نمی توانند از پسش بر آیند، هم عضو دائم شورای امنیت پذیرفتندش و هم هنگ کنگ را به آن برگرداندند و هم مجبورند با سیاست هایش مماشات کنند! و عربستان هم یک نمونه از کشوری که به قول تو همه لوازم آخور پرستانش فراهم است اما احترامش در بین همان پشتیبانانش هم در حد یک گاو شیرده است! پس آن که شکم بارگیش را می خواهد «توجیه» کند در واقع سواد سیاسیش در حد سواد نوشتاریش هست!!
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      12 13
      کجا داری زندگی میکنی؟ که میگی برق نداری؟!!! تیرانا جزء ایران نیست ها ... طلاق به چه میزان به مسائل اقتصادی ربط داره؟ الان طلاق تو قشر مرفه بیشتره یا تو قشر مستضعف؟ ایران قوی بوده و هست که با این همه جنگ و فشار و ... سرپا مانده است
    • ن IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      7 5
      امام خمینی فرمودند این مستضعفین و کوخ نشینها انقلاب را حفظ میکنند نه کاخ نشینها ، حالا اگه گفتی کوخ نشینهای کجا ، کوخ نشینهای همه کشورها چونکه انقلاب متعلق به همه مستضفین دنیا است، این هم از ابتکارات امام خمینی و اینکه حفظ نظام اسلامی واجب است
    • مهرداد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      7 4
      خوب به مسئول کمپتون بگو یا به مسئولین سیاسی آلبانی بگو که برای کمپتون آب و برق بکشن! نمیشه که شما شب و روز مثل سگ جون بکنید با اون عینک های ته استکانی پشت کامپیوتر لایک و کامنت بذارید بعد براتون گاز و برق و آب ندن!
    • ح IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 1
      فکر کنم شما تو اروپا زندگی میکنی نه ایران آخه همین چندوقت پیش به مشکلات اقتصادی و نداشتن گاز و برق اعتراض کرده بودن بعدشم ایران قویه این تو هستی که داری خودتو گول میزنی البته نیاز به تایید امثال تو نداریم کل دنیا اعتراف کرده ما قدرتمندیم
    • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      3 0
      مگه کجایی که برق و آب نداری؟
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    17 3
    منظورتون قوی ریالیه که کره شمالی و ونزوئلا رو رد کرده و داره اول میشه
    • ح IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      4 5
      نه منظورم ن دلاری که باهاش نمیشه گاز برای زمستان سخت خرید منظورمو یورویی که نمیتونه برای مردم اروپا رفاه بیاره منظورمو 60 ملیون کارتن خواب و فقیر با وجود اقتصاد اول بودن دنیاست منظورمون اقتصادی که نتونستن باهاش مقابله کنن و اغتشاش راه انداختن تا اقتصاد رو بخوابونن منظورمون پهباد هایی که دمار از روزگار اربابت درآورده منظورمون جایگزین کردن توربین های آلمانی با توربین های ایرانی توسط روسیه است منظورمون وابستگی روسیه به ما در زمینه تعمیرات هواپیماهای ایرباسش هست و...... کدومش رو زمان شاه داشتیم؟ هیچکدام رو نداشتیم هیچ تازه به عالم و آدم هم وابسته بودیم که 80000 مستشار آمریکایی تو ایران بود و باعث شد هیچی یاد نگیریم چندروز بعد از جنگ کل ارتش تا سال 61 خوابید چون قطعه برای تسلیحات گران قیمت غربی نداشتیم و اگر شهید منصور ستاری و خودکفایی نیروی هوایی ارتش نبود معلوم نبود اصلا جنگنده ها و بالگرد ها تو جنگ کمکی میکردن یا نه خوردی؟ حالا هستش رو تف کن!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    6 8
    آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون جوانان ما می چکد از چنگ تو. مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان سعودی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    10 2
    احسنت بلاخره یک نفر فهمید که دارن آدرس غلط می دهند اما باید قبول کرد اوضاع خراب اقتصادی مردم قدرت کنترل نظام خانواده را از والدین گرفته است امید وارم قبل از گرفتار شدت به موج بعدی اغتشاشات اوضاع اقتصادی مردم بهبود نسبی یابد تا قشر معترض خاموش بزرگ احساس کنند دیده شده اند فراموش نکنیم هرچقدر تکنولوژی و قدرت نظامی داشته باشیم ولی این تکنولوژی ها سر ریز در زندگی مردم نباشد مانند آدمای هستیم که یو دست دومتری دارد و دستی ۲ سانتی متری
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    5 5
    اگه دست دزدان ومفسدان وکسایی ک برضد ایرانن ولی داخل خود ایران دارن جولان میدن قطع کنید حتما ایران قوی خواهیم داشت ،بخصوص این اغتشاشگران اخیر ک باعث تحریم بیشتر ایران شدن ،ما هر لطمه ای ک میخوریم از داخل خود ایرانه،
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    10 3
    یک سر به دانشگاه های کشور بزنید ببینید چه اعتصابی کردند و سر جمع توی دانشگاه ۱۰۰ نفر نیست بعد بگویید که شکست مفتضحانه تا کی میخواهید مماشات کنید؟
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 3
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 5
    مرگ بر امریکای تروریست ترکیبی و خبری واشوب گر جهان .........
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    13 4
    من نمیدونم چرا شما ادعای قدرت دارین ما کجا قوی هستیم
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      4 5
      موشک های نقطه زن داریم و بمب اتم هم اگه تصمیم بگیرن ساخته میشه. منظور اینه.
  • ناشناس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    5 0
    ارابه‌زمان‌چنان‌قدرتمند‌هست‌که‌نه‌ مقامت‌میپذیرد‌ونه‌مخالفت‌‌
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    13 0
    از کدوم قدرت حرف ميزنی ؟؟؟
    • ح IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 3
      همونی که دمار از روزگار تسلیحات پیشرفته غربی درآورده! همونی که خواب رو بر چشمان اربابت حرام کرده همونی که کل دنیا انگشت به دهن نظاره اش میکنن همونی که کل دنیا بهش اعتراف کرده میدونی که کودومو میگم؟
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 6
    الیته باید اصافه کرد انکار مقامات تروریست آمریکا به تلاش برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا سال هشتاد و هشت بود اما از زمانی که اوبامای دموکرات و به گفته آن شیرین عقل مفلوک ، حسن فریدون، اوبامای مودب مثل خود سفیهش حقوق دان، تا کنون همه تروریست های حاکم بر آمریکا ،نه تنها اعلام کرده و می کنند که در کنار براندازان نظام اسلامی بوده و برای براندازان هر امکانی که مسیر باشد آماده می کنند بلکه گروهک های فوق تروریستی ای چون داعش را نیزبرای جنگ نیابتی با جبهه مقاومت از جمله ایران اسلامی ایجاد می کنند. مرگ بر امریکا.
    • خودی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      2 10
      برانداز کجا بوده مردم دنبال اصلاحات هستن حداقل مردم به یه رفاه از نظر غذایی و مالی برسن مردم اینو میخان نه برداشتن روسری رو
  • شریف IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    باسلام دراین مقاله برخلاف موضعگیری نویسندگان خبری روزینامه مشخصا به جنگ ترکیبی ووارانه نشان دادن خبرها تاکید شده حالا سوال اینجاست شما درکجا قرارگرفته اید به فضل خدا مملکت از دشمنان آسیب نمی بیند ولی دوستان نا آگاه ویا خود فروختگان اگر بفهمند جاء الحق وزهق الباطل
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 3
    با دشمن محکم و باسیاست برخورد کنین- باتفکر و منسجم - نه اینکه سران مان اینجا یک چیز بگویند اما اقوام و اطراف و فرزندان بیرون باشند - از دست مسئولین که فرزندان خود را به خارج میفرستند متنفر هستیم
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 2
    در جواب به این شخصی که گفته شعبان بی مخ ها از خودتون بودن!شما هنوز قدرت درکت خیلی پایین که آدم ها رو به دو دسته بی ریش و باریش تقسیم میکنی. داعشی ها هم ریش داشتن اما جمهوری اسلامی هیچوقت از اونها حمایت نکرد. علاوه بر ظاهر رفتار و ایدئولوژی هم مهم است. ما از رفتار و تفکر این افراد صحبت میکنیم نه تنها ظاهر آنها.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      مطمئنم قدرت درکشون در همین حدوده.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 1
    تنها راه مبارزه آمریکا با امپراطوری ایران فقط گریه کردن است
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    زور ایران به امریکا و اسراییل و ترکیه و .. نمی رسد و فقط آسیب آن به مردم و پولش به جیب اقلیت تصمیم گیر می رسد
  • امیر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    به کوری چشم دشمنان اسلام ایران پرچم جمهوری اسلامی رابه مولاامون تحویل میکنه واسرایبل وآمریکا رانابود میکته این وعده حتمی روایات اسلامی است بزودی انشالله این رایهود می‌دانند که اینطور مقابل ایران صف آرایی می‌کند
  • ابراهیم عیازی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 1
    کشورهای متخاصم باید حواسشان باشد که فکر نکنند که همسال سردار سلیمانی در کشور ما غلیلند. مطمئن باشید نوبت شما هم می شود. اما بدانید این آخرین دست و با زدن شماست.
  • کاوه IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    ایران قوی ؟؟؟!!!!!
  • FR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    از روز اول اغتشاشات کسانی که کمی سواد سیاسی داشتند متوجه بودند که این بازی نهایتا قرار است به نفع غربگرایان تمام شود ..
  • ج _ف بسیجی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    دقیقا اضافه براینکه راحت میتونه از عوامل غربگرا باج بگیره تمام نقشه هاش برای اینکه نظام جمهوری اسلامی بهش باج نداده یا گاو شیرده نیست
  • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    آمریکا سالها داره میسوزه وهنوز هم باید بسوزه این کارها هم تف سربالااست
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    ایران قوی که قاچاق میکنه به یمن و آمریکا محموله اش و توقیف و قایقشو میفرسته زیر آب :))))
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    وقتی مجلسی که باشعار شفافیت رای بیاره ودشمن شفافیت بشه.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    درانتخابات آینده مجلس وریاست جمهوری،هیچ اصلاح طلبی نباید بتواند ثبت نام کند واین طیف خائن برای همیشه باید ازحاکمیت کنار گذاشته بشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس